Autor: Deneb18
Promovare realizată de: TrissGabrielle7
Prin povestea sa, Gabriella ne arată câte scântei poate aprinde întâlnirea a doi oameni extrem de diferiți. După cum ne putem da seama încă din titlu, vorbim despre o poveste de dragoste a cărei protagoniști sunt Calypso Quinn și Damian Conner.
Totul începe cu plănuirea unui parteneriat de afaceri, între părinții lui Calypso și cei ai lui Damian. Cele două familii fac parte din clase sociale asemănătoare, ambele optând pentru un comportament plin de eleganță, rafinament și autocontrol în societate. Dar pentru Calypso, aceste elementele nu sunt deloc pe lista ei de preocupări.
Calypso este o fată frumoasă atât fizic, cât și moral. Își iubește fratele, pe Rye, în felul ei – tachinări, gesturi copilărești, mici certuri neînsemnate – dar afirmă că îi este și cel mai bun prieten în același timp. Au acel gen de relație între frați, unită pentru propriul scop adolescentin, părinții neștiind de prostiile sau planurile pe care le au. Chiar dacă mama ei vrea să o facă să aibă un comportament ca al unei domnișoare, Calypso contrazice dorința acesteia, fiind băiețoasă și încăpățânată.
De cealaltă parte, îl avem pe Damian, băiatul perfect – arătos, bogat, popular și un jucător în ceea ce privește relațiile cu fetele. Însă, de multe ori, putem vedea că este dezamăgit de acest trai pe care îl duce, dorind să aibă o viață mai simplă, în schimbul libertății – de care este privat din cauza fricii părinților lui de a nu strica imaginea familiei.
Odată ce Damian o întâlnește pe Calypso, realizează că este diferită și reală, ceea ce o deosebește de toate celelalte fete ieftine cu care și-a petrecut timpul până atunci, ahtiate după bani. Începe astfel, ușor-ușor, să se gândească des la ea și la personalitatea ei puternică. Oare cum vor evolua lucrurile între cei doi? Oare Calypso îl va găsi pe adevărul Damian, cel din spatele „prințișorului"? Vă invit să descoperiți singuri povestea plină de umor și iubire.
Plată:
· Follow permanent grupului și contului meu personal
· Voturi la thrillerul meu psihologic „Profeția".
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RastgeleÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!