Alege să mă iubești

28 2 0
                                    

Autor: mood17

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Autor: mood17

Promovare realizată de: scepticism

     Bună! Aici este promovarea ta!

     《Îmbin furioas pensula în culoarea roșie și trasez umbrele rochiei pe pânză. O adiere ușoară de vânt îmi furnică pielea și îmi înfășor mai bine pătura din lână pe lângă corp. Pictatul mereu m-a liniștit, dar acum parcă mă înfurie mai rău》

     《Măcar privim același cer, nu?》

     Bine v-am regăsit! Vreau să vă prezint în această seară lucrarea lui mood17, 《Alege să mă iubești》, ce îi aduce în prim-plan pe Josephine și Edward. Cei doi au divorțat în ultimă cu trei ani, iar fiecare se luptă cu conflicte interioare puternice.

       După ce Edward și-a înșelat soția, drumurile lor se separă. Edward se însoară cu o femeie pe care nu o iubește, dar care îi poartă copilul în pântece. Simplul lui gest, de a nu îngenunchia în momentul în care a cerut-o de soție pe Daiana, evidențiază faptul că nu a uitat-o pe Josephine și că e singura femeie din viața lui pe care o iubește.

       Josephine e nefericită, iar visul ei de a deveni o artistă cunoscută precum Da Vinci s-a năruit în momentul în care căsnicia ei s-a sfârșit. Renunțase la ultimul an de facultate, iar pictatul îi aducea aminte de Edward care îi plăcea să o asculte cum vorbește despre artă.

       Intriga e reprezentată de accidentul de mașină a lui Edward. Cu mintea vraiște și debusolat, pierde controlul volanului și intră în comă. Când a deschis ochii, nu își mai aducea aminte nimic din ultimii trei ani.

       Presată de mama și cel mai bun prieten a lui Edward,  Josephine acceptă, într-un final, să își ajute fostul soț, deși avea o logodnică și un bebeluș pe drum.

       《— Unde îți este verigheta? întrebă și îmi retrag mâna ca arsă, toată magia de mai devreme dispărând...

       (...)

       — Știi? îmi mușc buza de jos stânjenită și îl văd cum își arcuiește o sprânceană, zilele trecute mi-a căzut o pietricică și e la bijutier să o pună, oftez și îi evit privirea.》

      Vă invit cu drag să lecturați o poveste despre iubire și trădare, presărată cu intrigi și personaje memorabile.

       Îmi pare rău dacă am întârziat cu promovarea. Mulțumesc că m-ai ales. Mi-a plăcut mult ideea de bază a poveștii și am încercat sa nu dau prea multe spoilere aici. Multă inspirație în continuare!

       Plata constă în follow permanent grupului. Pentru achitarea plății personale te rog să îmi evaluezi munca și să îmi oferi ce crezi de cuviință.

 Pentru achitarea plății personale te rog să îmi evaluezi munca și să îmi oferi ce crezi de cuviință

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Promovări - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum