Autor: PietraruRobertMihail
Promovare realizată de: karina-of-the-night
Dragii mei cititori!
Astăzi revin cu o carte nouă de poezii, a cărui autor este R. Mihail. Acest poet ne transmite sentimentele lui scrise pe hârtie. Unele pline de iubire și cu curajul de a risca pentru dragoste.
Șiruri de rime sunt puse pe hârtie și sunt gata să fie citite și criticate de către noi. În opinia mea de cititor am putut deduce faptul că autorul descrie focul ce este în inima lui pentru o fată cu ochii verzi. Își varsă gândurile inimii pe hârtie și le lasă să fie citite și judecate de către noi, cei care bănuim și încercăm să simțim stările lui.
Pasiunea și amarul flăcării aprinse ne vor îmbuna și ne vor face să privim și în adâncul sufletelor noastre. Această carte de poezii mi-a transmis sentimentul îndurării și al iubirii eterne ce ne curge prin vene.
Vom vedea povești despre așa-zisa muza a sa, amintiri nemuritoare și nevinovate, lumina strălucitoare care este pregătită să-l înghită pe autorul nostru într-o capcană a sufletului și despre dragostea lui pentru care luptă.
Aceste poeme demne de toată lauda ne vor transmite stări și emoții de care nu credeam că suntem în stare să le simțim. Iar misterul poeziilor pe care le compune se va adânci și mai tare de la capitol la capitol. Iar aceste emoții vor porni de la curiozitatea de ai afla povestea poeziilor și ce scop au ele.
Recomand cu drag!
Plata: follow permanent grupului și mie.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!