Autor: tessaxxh
Promovare realizată de: scepticism
Bună ziua dragilor!
În seara asta, vin în fața voastră cu o lucrare ce abordează diverse teme: „Gânduri...și noi", scrisă de tessaxxh.
Cartea e abia la început, iar autoarea are un stil frumos de a scrie, de a se descărca pe foi, prin cuvinte, manifestându-se literar folosind diverse mijloace, cum ar fi: punctuația afectivă sau figurile de stil.
Vă las mai jos câteva frânturi de versuri dintr-o poezie intitulată „Ploaia de primăvară":
„Tu, primăvara,
Cum înflorești cu dor".
O poezie încărcată de sensibilitate, care ne arată fragilitatea și efemeritatea vremurilor, a vieții în general. Înspre finalul volumului, ne sunt introduse elemente ale cosmosului și parcă și atmosfera se schimbă. De la seninătatea și vulnerabilitatea precedentă, traversăm către o nouă senzație, ușor melancolică: instanța poetică este singură, părăsită și incapabilă de a regăsi iubirea. Mai mult decât atât, eul liric este incapabil de a se regăsi pe sine, de a-și schimba condiția. Aici apare neputința și tot zbuciumul interior cauzat de aceasta.
Poate sunteți nedumeriți și nu știți exact ce citiți, poezie sau proză. Răspunsul e simplu: un amalgam de trăiri ale autoarei.
Draga mea, promovarea ți-am realizat-o eu, sper că nu te deranjează. Ne cerem scuze pentru așteptarea îndelungată. Multă inspirație în continuare!
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
AléatoireÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!