Autor: DarknessAndLighting
Promovare realizată de: Crisulet_19
━━━━━༻❁༺━━━━━
Erika, fetița dulce ca mierea, cu chip angelic, a trebuit să trăiască crunta lovitură a vieții, asta după ce a fost abandonată în spitalul în care s-a născut, de familia ei. O durere nemărginită, întrucât alinarea nu o simțea în brațele mamei sale, ci a unor străini, însă speranța s-a abătut asupra sa, atunci când a fost adoptată de o familie înstărită, cu renume în întreaga America.
Deși speranțele că va avea un viitor strălucitor în ceea ce privește bogăția, Erika este pusă în fața faptului împlinit de a suporta singurătatea închisă într-un conac vreme îndelungată, totul fiind spre binele său; singurul său prieten fiind fiul tatălui său adoptiv.
Cum timpul trece repede, de cele mai multe ori în defavoarea noastră, după nouă ani, Erika îl reîntâlnește pe vechiul ei prieten, însă așteptările de a fi același om prietenos ca în alte vremuri, îi este spulberată de duritatea pe care trebuie să o învingă odată cu reapariția lui în viața ei.
Bărbat în vârstă de treizeci și doi de ani, iar ea doar șaisprezece anișori, adolescenta trebuie să învețe cum să supraviețuiască mediului înconjurător, alături de oameni de pretutindeni și răutate la tot pasul. Oare va reuși Erika să-i reamintească bărbatului fericirea de odinioară și omul care obișnuia să fie, dincolo de cel dur?
Rămâneți pe-aproape și urmăriți fiecare mișcare a acestei autoare, fiindcă suspansul și misterul sunt ceva ce o definesc și totul parcă prinde contur în ceea ce-i privește pe protagoniștii noștri!
━━━━━༻❁༺━━━━━
Plată: Follow permanent grupului și mie, cât și voturi la cărțile mele: ,,JOC PERICULOS" & „GRAPHICS SHOP".
Mulțumesc anticipat ♡♡♡
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
CasualeÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!