Autor: dariacretuoff
Promovare realizată de: BonesAE
Încă din descriere îți face pielea de găină și nici măcar nu sunt multe detalii dezvăluite.
Partea cea mai bună, după părerea mea și cred că și a cititorilor care adoră acest gen de cărți, este că acțiunea are loc în România. Și toate descrierile, de la uniforme până la cazul sergentei 10, chiar și trăirile Donei, sunt fierte foarte bine conturate.
Dar gata cu vorbăria. Haideți să vă țin puțin pe jar, poate - poate reușesc să vă trezesc interesul asupra acestei povești. Eu una nu mă așteptam la tot ce s-a întâmplat, chiar din primul capitol. Pot spune sincer că mi s-a făcut pielea de găină și am citit cu sufletul la gură până la final.
Sunt multe întrebări pe care nu doar Dona și le pune, ci și eu. Pentru că acest caz e unul lăsat în ceață de ceva timp.
Oare locotenentul cu care fata și-a făcut poza la absolvire are vreo legătură? Nu știu, dar mie așa mi-a lăsat impresia, nu doar faptul că el este rușinos, dar și dur când e vorba de meseria lui.
Elia avea secrete. Asta pot spune sigur. Chiar dacă ea era mereu zâmbăreață. Știți vorba aia, în spatele unui zâmbet se ascunde multă durere. Oare să fie acesta și cazul Eliei? Cine să îi fi provocat atâta durere?
Și totuși, nu este vorba doar despre Elia, ci și despre Dona, noua generație, care nu poate scăpa de știrile cazului sergentei 10.
Dona intră în mai multe necazuri și asta doar din cauza unei morți care nu are legătură cu ea. Dar nimic nu se pare că o poate opri din a continua căutările.
Întrebarea e următoarea: va reuși Dona să elucideze misterul, reușind să iasă întreagă? Sau va avea și ea parte de același sfârșit, doar din cauza curiozității, a dorinței de a face dreptate?
Plata: follow permanent grupului și mie.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!