Titlu: Rieka
Autor: mikayla4d
,,Timpul este prea lent pentru cei care aşteaptă, prea iute pentru cei care se tem, prea lung pentru cei care se plâng, prea scurt pentru cei care sărbătoresc. Dar, pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate.
Te-ai săturat să te mai joci, să porți măști, încercând să fi altcineva? Ți-ar plăcea libertatea de a fi acceptat așa cum ești, fără constrângerea de a le face pe plac tururor, fără constrângerea de a fi altă persoană?
Dacă-ți privești propriile slăbiciuni pentru a vedea cât valorezi, ar fi egal cu nimic. Valoare noastră nu este dată de hainele, părul sau accesoriile purtate.
Viața trebuie acceptată așa cum este, însă Diavolul încearcă din răsputeri să ne împiedice.
Rieka Fassel era obișnuită să fie în centrul atenției, străduindu-se constant să-și contureze propria istorie.
Povestea ei descrie lupte individuale cu propria persoană, modul în care a parcurs diverse situații, întâlnirile și discuțiile dintre ea și fratele său. Toate acestea formează un tablou terifiant, care se înfățișează sub forma unei fantasme, întipărindu-se – în cele din urmă, în sufletul fiecăruia. Dar, cu toate astea, apariția neplanificată a lui Rown provoacă o vastă schimbare, care rămâne blocată într-un cerc vicios.
Prin urmare, cum va decurge basmul celor doi? Oare va reuși Rown să-și ducă planul mârșav la bun sfărșit? Pentru a afla toate detaliile, vă invit să citiți această carte plină de mister și dramă.
Plata: – Voturi cărții mele ,,Fata Morgana"
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!