Autor: DariaRomance
Promovare realizată de: Traiesc_la_maxim
În viața, nu știi niciodată când urmează ca moartea sa îți împânzească o ruda, sau chiar pe tine. Riana, o fată săracă care este terorizata de tatăl său, descoperă asta când moartea surorii ei o asaltează la maxim. Miracolul lăsat în urmă de celălalt copil al familiei, reușește să îi provoace fetei un interes care curând se transforma in dragoste.
Iubirea parentală, setea pentru viața și dorința nebuna de a-și proteja băiatul îi marchează Rianei viața definitiv.
Alegeri greșite și negândite, inadvertente consecutive și repercusiunile care au să urmeze duc la pierderea lui Edwin, fiul fetei. In căutarea unei susțineri financiare se angajează drept dama de companie in un club.
Dar, nu știi niciodată când viața hotărăște să presare câteva complicații prin universul tău. Iar aici intervine Marco, blestemul și totuși binecuvântarea vieții ei.
Căsătoria înseamnă iubire absolută, fericire veșnică și multe bucurii în viață, nu? Pai, se pare că Riana nu o sa beneficieze de asta, pentru că totul este doar o „Dragoste La Limita Supraviețuirii".
Plata: follow permanent grupului și o părere cărții mele, „Inaptă de iubire". Din comentariul tău să reiasă că ai citit, fără a te inspira din cele pe care le-am primit deja.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!