Stropi de pustietate

33 4 1
                                    

Autor: NyxNotte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Autor: NyxNotte

Promovare realizată de: scepticism

               Bună! Aici este promovarea ta!

《Am țipat la spuma mării/ Degeaba/ S-a rupt pielea nisipului/ Am transformat frica-n furie/ Și tot doare/ Am murit cu tine/ Cu noi/ Noi/ Am fost vreodată vii?》

              Dragii mei, am onoarea să vă prezint o lucrare specială. 《Stropi de pustietate》 de Nyx Notte e un poem deosebit care te poartă într-o lume ireal de frumoasă presărată cu nostalgie.

           Autoarea face numeroase referiri la mitologie: 《 De ce trebuia să mi te fure Poseidon, Valloma?》și stârnește în inimile cititorilor un amalgam de trăiri, o 《perdea de sentimente》.

          Valloma e îndrăgostită de mare, miroase a păpădii, iar într-un 《apogeu al primăverii》 totul pare și mai poetic: 《 Sub o plapumă de lacrimi cu gustul cearei/ De la lumânare/ Care i-am pus la înmormântarea lui Irod》.

          Se regăsesc numeroase simboluri, care descifrate au semnificații profunde: marea, luna, păpădiile, chiar și mirosul de drojdie.

         Vă las mai jos câteva versuri, respectiv fragmente, care m-au impresionat:

《— E unde și-a dorit mereu să fie, Calevey, face parte din mare acum》

《Vise plăcute, copil bolnav!》

《Mi s-a îmbibat ființa în flori care nu vor mai/ plânge niciodată după atingerea putrezită a cerului/ S-a dus departe/ Aproape de soare/ Să-i urle iubire》.

          Toate aceste fărâme sau 《stropi de pustietate》 frapează prin figurile de stil create și nu numai. Limbajul poate părea simplu, însă e atât de profund.

         Întreaga lucrare e ruptă din inima autoarei. Vă recomand din tot sufletul această fărâmă de rai pe care Nyx a reușit să o transpună atât de poetic prin cuvinte.

         Un poem epico-liric despre o iubire ruptă din ceruri. Asta e ceea ce mi-a indus mie, dincolo de conștiință, această lucrare.

         Draga mea Nyx, iartă-mă că am fost oarbă cu ceva timp în urmă. Transmiți șoapte de sentimente printr-o poveste unică. Până și lui Poseidon i-ar face plăcere să citească. Mulțumesc că m-ai ales. Îți urez multă inspirație în continuare și sper că m-am rdicat, cât de cât, la nivelul așteptărilor tale.

        Plata constă în follow permanent grupului. Având în vedere că am întâziat puțin, nu cred că mai are sens să îți cer și o plată personală.  Mi-a făcut plăcere să te recitesc și să scriu toate aceste rânduri.

  Mi-a făcut plăcere să te recitesc și să scriu toate aceste rânduri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    

Promovări - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum