Atlas

33 3 2
                                    

Autor: svetlanaKzm

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Autor: svetlanaKzm

Promovare realizată de: TrissGabrielle7

          Totul începe cu un nume cu o sonoritate puternică – Atlas (titan) Maynard (de* - puternic, curajos). Un personaj ce cară în spate o poveste tragică, dramatică, ce te face să te înfiori pe măsură ce parcurgi capitolele.

         Atlas Maynard este un copil adoptat de o familie de bogătași cu obiceiuri grotești și barbare – Goliath Cavill (capul familiei pe care o consideră o afacere) și Tanya Cavill (vipera, așa cum îi spune Atlas, o femeie ușoară care se ține scai de soțul său, dar nu are niciodată o opinie concludentă).

         Dacă ne gândim că un copil orfan are nevoie de o familie unită care să îl facă să se simtă iubit, putem spune ca Atlas a ajuns într-un iad din care așteaptă cu nerăbdare să scape cât mai repede. Atâta depravare emana locul în care a ajuns. Este nevoie să caute în fiecare zi de lucru pentru a-și plăti „întreținerea", iar dacă nu găsea, Goliath îl punea să se bată cu Joshua, fiul de aur, copilul rege al familiei, vizibil mai puternic și mai sănătos datorită traiului bun pe care îl duce în comparație cu Atlas. Aceste bătăi care aveau loc în subsolul casei, erau organizate de Goliath pentru a câștiga bani din pariuri, pariuri care erau mereu concentrare asupra lui Joshua, el trebuia mereu să câștige și Atlas să fie învins. Până într-o zi când Joshua a fost doborât, iar toată mizeria de până atunci s-a risipit.

         Atlas a ajuns șeful unei firme de construcții care plănuia un proiect de ajutorare a oamenilor nevoiași. Iată ce parcurs intens poate avea o carte în doar cinci capitole și cum putem rezona cu personajul principal și cu trăirile intense, de toate felurile, pe care sufletul lui bun incrustat într-un om cu o putere inimaginabilă, le-a trăit, le trăiește și le va trai în continuare.

         Vă invit să stați aproape și să savurați fiecare frază a acestei cărți, asigurându-vă că citiți și cu inima, nu doar cu ochii – asta oferă un plus de emoție, iar Atlas este genul de personaj care transmite emoție și putere prin toți porii.

*de – abreviere de la Deutschland (Germania) – Maynard este un nume de proveniență germană

Plată:

· Follow permanent grupului și contului meu personal

· Voturi la thrillerul meu psihologic „Profeția".

·       Voturi la thrillerul meu psihologic „Profeția"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Promovări - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum