Will you remember me tomorrow?

61 2 1
                                    

Autor: Arthurq1

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Autor: Arthurq1

Promovare realizată de: scepticism

         《Duceam o viață foarte poetică, deoarece aveam o plăcere extraordinară de a crea scrieri originale pe care aveam să le prezint la liceu și care de obicei nu se încadrau în tipar. Dar asta nu avea să mă oprească prea curând, îmi duceam ideile până la sfârșit, și luptam pentru ele cu sistemul îndoctrinat de o mentalitate prea veche și șubredă.》

           Bine v-am regăsit, dragilor! În această seară vreau să vă prezint  lucrarea lui Arthurq1.《Will you remember me tomorrow?》are în momentul de față 22 de capitole și a fost publicată pentru prima dată în 2017. O poveste cum rar întâlnești, scrisă din suflet, cu un fir narativ captivant, la care iau parte personaje profund individualizate.

         Ceea ce mi-a plăcut mult la această lucrare a fost stilul de a scrie a autorului. Se exprimă cu o lejeritate surprinzătoare și impresionează prin tipologiile de personaje create, care nu sunt simple marionete. Sunt oameni cu sentimente, cu probleme diversificate. Naratorul este și personaj, iar toate evenimentele relatate par să se desprindă din viața autorului. Totul pare atât de real, de la împrejurări până la dialoguri. Fără îndoială, autorul are modul său unic de a captiva cititorii și de a menține suspansul. Nu e o simplă poveste de dragoste a unui adolescent. E mai mult decât atât. E vorba despre fărâme de sentimente, iar faptul că evenimentele sunt relatate la persoana I, face lucrarea mult mai personală, chiar intimă. E tipul de carte pe care o citești pentru o anumită stare, iar autorul reușește să inducă foarte multe.

            Se observă evoluția autorului pe tot parcursul acestor ani, cât și a personajului principal, Paul. Un capitol special este capitolul opt, intitulat 《Fără titlu》. Începând de acolo, începe adevărata evoluție a personajelor. Autorul pare să-și fi șlefuit mai mult tehnica, revine cu idei noi și răsturnări de situații.

             Trebuie să recunosc că am citit-o dintr-o răsuflare. E genul acela de carte, totodată, care nu știi ce deznodământ va avea. Singurul lucru cert pe care îl cunoști este evoluția personajelor profund caracterizate prin diverse mijloace artistice. Paul, Eva, Mădălin și Răzvan sunt puținii protagoniști ai aceste lucrări. Fiecare are povestea sa de viață, anumite caracteristici ce îi impun ca ființe umane.

           Se petrec tot felul de evenimente, unele neașteptate care ating acea notă a originalității, căci scriitorul a depășit cu mult granițele simplelor povești de liceu dintre un Adam care se îndrăgostește de frumoasa Eva. Descrierile sunt scrise cu o acuratețe care îți induc, involuntar, o stare sufletească greu de descris.

          Vreau să vă citez  mai jos câteva fragmente care m-au făcut să îi îndrăgesc felul său de a se exprima, utilizând cuvinte atât de simple. Însă în simplitatea lor, paradoxal, totul pare atât de complex:

        《După o noapte furtunoasă, Marin avea să se îmbete pentru prima dată. Îl priveam sprijinindu-se de toți copacii doar pentru a ajunge undeva anume, și asta mă făcuse să zâmbesc. Venise cu o motocicletă "piaggio" care până atunci funcționa perfect.(...)》.

      《Auzind această veste am prins curajul necesar de a dansa alături de ea. (...) Cu o timiditate ca la primul mers pe bicicletă, mi-am întins ușor mâinile pe șoldurile ei(...)》.

       《Cu două zile înainte de respectiva întâlnire, mă aflam la liceu bucurându-mă din plin de viață, precum un copil ce a descoperit pentru prima dată mersul.》

      《Mare parte din băieți am fost trimiși în livadă pentru a curăța copacii de uscături, iar fetele au primit câte o mătură, cu care se mișcau cu o lene incredibilă》

         Toate aceste fragmente, și lucrarea în sine, mă trimit cu gândul la toate acele cărți din anticariat, bijuterii vechi. Toate acele cărți, cu scris șters și pagini îngălbenite, al căror autor a fost uitat și mâncat de cruzimea anilor.  Autorul nostru pare că vine din trecut, face referire la niște lucruri care la prima vedere par anoste, însă au o profunzime deosebită.

         Și vă mai rog un singur lucru. Nu judecați titlul lucrării pentru simplul fapt că este în limba engleză. Toți avem dreptul să ne manifestăm artistic așa cum vrem, așa cum simțim. Iar Paul Williams a ales să se manifeste astfel.

         Melodiile sugerate de scriitor se potrivesc perfect cu atmosfera creată. Modurile de expunere se îmbină perfect între ele. Discuțiile dintre personaje nu sunt scrise doar ca să atingă un anumit număr de cuvinte. Sunt atât de intrigante și accentuează mai mult caracterele personajelor.

        Cartea încă e în procesul minunat de scriere. Ultimul capitol surprinde, în special, prin replicile personajelor și lasă foarte mult cititorii în suspans.

        Vă recomand din sufletul meu această lucrare. Este mai mult decât o poveste de dragoste. Dacă nu mai știți ce să citiți, vă invit să citiți 《Will you remember me tomorrow?》. Nu veți regreta, fiindcă e o carte scrisă de un suflet, pentru suflete.

        Plata constă în follow permanent grupului.

        În ce-a de-a doua parte a achitării plății, te las pe tine să alegi orice vrei de pe profilul meu și să îmi oferi o părere/ voturi. E strict alegerea ta. Intenția mea e să te las să îmi evaluezi munca și să îmi oferi atât cât crezi că merit.

        Mulțumesc pentru că m-ai ales! Sper că ți-a plăcut și că m-am ridicat la nivelul așteptărilor tale. Mi-a făcut plăcere să îți citesc lucrarea. Aștept capitolele noi cu drag. Multă inspirație în continuare!

  Multă inspirație în continuare!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Promovări - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum