Autor: AnnaMTxo
Promovare realizată de: Miknight
„Orice iubire e un monodeism voluntar la început, patologic pe urmă."
Camil Petrescu
Sinceră să fiu, când am început să citesc „Foc Viu", m-am așteptat la un trailer sau la un roman de dragoste plictisitor. Primele pagini nu m-au convins prea tare, chiar mi s-a părut că nu rezonez cu subiectul: un roman despre tineri adulți, sex , alcool, crize tipice vârstei și dramatizări.
Inițial, l-am crezut un roman prea „de puști" și mi-a părut rău că nu l-am citit mai din vreme, pe când eram preadolescentă. Spre final, la o privire de ansamblu am constatat că această lectură nu este doar pentru „pre-adolescenți"; este pentru toată lumea. De ce?
Foarte mulți oameni s-ar putea regăsi în aceste file rupte din viață. În fond, infidelitate reprezintă lupta cu viciile, sentimentele și forțarea limitelor. Unii au răbdare și speră zi de zi că suferința va dispărea printr-o magie, dar sunt destui care ajung la limita suportabilului. Am citit pe îndelete și am așteptat decizia Sandrei.
Autoare „Anna" abordează problema adulterului, o temă deosebit de interesantă şi actuală care creează, deseori, adevărate drame în viaţa de cuplu. Pentru toţi cei care o cunosc, Sandra este o femeie fericită. Într-adevăr, viaţa ei pare un vis devenit realitate: are un logodnic chipeş, o casă superbă şi este membră a celor mai în vogă editurii din țară. Numai că zvonurile privind aventurile galante ale soţului ei, Matei, sunt din ce în ce mai greu de ignorat. Cei doi încearcă să se rezoneze la scuza mucii prea intense, iar apele se liniștesc.
Curând însă, întârzierile şi absenţele nocturne inexplicabile ale soţului reîncep. Din nou nopţi nedormite, nervi, spaime, frustrări pentru ea, remuşcări, cadouri compensatorii şi nenumărate „scuze" din partea lui.
Iar Sandra se află în faţa unei cumplite dileme: să rămână şi să lupte pentru dragostea ei ori să îl părăsească cu demnitate şi să înceapă o nouă viaţă? O carte scrisă cu multă sensibilitate, ce va trezi, cu siguranţă, reverberaţii în sufletul cititorilor.
Plata: Follow permanent mie și grupului.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!