Autor: MarshaIRietveld
Promovare realizată de: scepticism
— un roman care portretizează lumea aristocrată din Istambul, Turcia.
Bine v-am regăsit! Am avut ocazia săptămâna aceasta să citesc rândurile lui MarshalRietvelt, o voce nouă care se impune cu lucrarea sa de debut, 《Iubire de închiriat》.
《Iubire de închiriat》 este un roman de dragoste, care o aduce în prim-plan pe Eda Aslan, un personaj puternic individualizat care, deși a pierdut totul în urmă cu mult timp, nu a renunțat nicio secundă să lupte pentru fericirea ei. Forțată de mama ei să se recăsătorească, Eda îl convinge pe Bora Yildirim să intre în lumea aristocraților, pretinzând că sunt un cuplu.
Bora Yildirim, este la rândul lui, un personaj cu un trecut dureros. Rămas fără sprijin după moartea mamei lui și cu un tată închis în sanatoriu, bărbatul este nevoit 《să își vândă sufletul pentru libertate》.
Romanul este scris din două perspective și redă perfect lumea aristocrată în care se învârte Eda, descrisă în antiteză cu lumea din care provine Bora. Cei doi se cunosc la celebrul restaurant Hayatın ışığı, unde Bora lucrează ca ospătar. Întâlnirea lor a fost de un impact remarcabil și a reprezentat intriga romanului.
Plină de intrigi și de întrebări, lucrarea frapează datorită personajelor, locului desfășurării acțiunii și a expresiilor turcești presărate pe alocuri. Am citit lucrarea dintr-o simplă răsuflare, fiindcă portretizează într-un mod realist două lumi în antiteză. Cartea este abia la început și consider că merită să o citiți. Îmi doresc să aflu ce se va întâmpla în final cu Eda și Bora, dacă se vor îndrăgosti dincolo de societățile din care fac parte.
Mulțumesc că m-ai ales! Îți urez multă inspirație pentru scris! Mi-a făcut plăcere să îți citesc lucrarea și să realizez această promovare. Îmi pare rău, totodată, pentru timpul așteptat. Sper că s-a meritat.
Plata constă în follow permanent grupului și mie.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!