Autor: anittadia
Promovare realizată de: karina-of-the-night
━━━━━❁༺━━━━━
Viața poate să fie înșelătoare în unele momente. Ea te coboară și tot ea de ridică, este ca un trandafir frumos, dar cu spini care înțeapă. Unele clipe din viața noastră ne pot da bătăi interminabile de cap și ne pot distruge dacă este cazul.
Elen este o femeie tânără și rebelă, independentă și gata să-și împlinească visul în a deveni un bun avocat. Însă destinul vă încerca să o spulbere și să o facă să sufere amarnic.
Elen provine dintr-o familie înstărit și cu un venit spectaculos pentru un om obișnuit de rând. Acasă trăia un adevărat calvar încă din copilărie din cauză tatălui ei agresiv și dur. Însă destinul face în așa fel încât această să trăiască peste hotare departe de principiile tatălui ei și a celor bogați.
Singura moștenitoare de drept din familia ei, vă încălca toate comenzile singurului bărbat unic din viața ei. Acela este tatăl ei. Pe picioarele ei și sigură pe ea nu se vă lăsa manipulată de el și nu o să aibă de gând să urmeze același drum că el.
Din calmul ei profundă se întoarce înapoi acasă la familia ei din cauză unui eveniment tragic care îi vă schimba viața.
Din acel moment sufletul și mentalitatea lui Elen s-au schimbat complet.
Nu mai este acea fetiță scumpă de dinainte, viața a maturizat-o.
S-a afundat în suferință și durere din cauză dorului.
Un dor cumplit ce nu-l poate umple cu nimic în lume.
Elen a plâns până când a fost secată de propria ei agonie.
Va reuși ea oare să treacă peste toate schimbările ce viața îi le-a pus pe tavă?
„Părinții nu se aleg, ei se acceptă așa cum sunt, se iubesc, se iartă și se rabdă, pentru că avem cea mai mare datorie față de ei, ne-au dat viață."
━━━━━❁༺━━━━━
Îmi cer scuze pentru așteptare!
Plată: follow permanent grupului și mie, voturi cărții „Yalan" + o părere.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!