Vote ve yorumm😘
(Defileden bir gün önce)
"Tanrım! Hwang yeop'un giyeceği 2. Kombin hangi cehennemde?!"
"Bambam sakin olur musun?! Beni de hayvan gibi strese sokuyorsun ayrıca az önce kombini son prova için ona verdin!!"
"Oha, unutmuşum pardon. Bang Chan! Buraya gelsene iki dakika o mavi kot ceketi de getir"
Bambam prova odasında terör estirirken şirketteki herkeste de ufak bir panik havası vardı. Seul Min ve Min Ji çalışmalarını tamamladıktan sonra prova odasına yardıma gelmişlerdi. Kısaca getir götür veya temizlik işleri ile ilgileniyorlardı.
"Bang Chan, Felix yanımıza bir gelin"
Min Ji onları kıyafet odasına çağırırdıktan anca yarım saat sonra gelebilmişlerdi.
"Evet noona, bir sorun mu var??"
Felix'in aceleyle sorduğu soru karşısında Seul Min arkasında duran sofrayı gösterdi.
"Az oturun 2 3 lokma birşeyler yiyin yoksa bayılıp kalıcaksınız podyumda. Biz sizi idare ederiz😉"
Çocuklar minnetle yemeklerine yumulurlarken kızlar işlerine geri dönmüşlerdi.
Herkes büyük bir dikkat ile işlerini hallederken Bambam'in feryadı herkesi dehşete düşürmeye yetmişti.
"Noluyo lan!!??"
Jimin panikle Bambam'in yanına koşarken gördüğü şey ile o da dehşete düşmüştü.
"Jimin, bizim kariyerimiz şuan yere çakıldı biliyorsun dimi?!"
"B-Bunu kim yaptı?!!"
Herkes etraflarına toplanmıştı.
"Bang Chan ve Felix'in kıyafetlerini 50 derecede yıkayan geri zekalı kim?!!!!"
Jimin o kadar sinirliydi ki gözü kimseyi görmüyordu. Birazdan gözlerinden alev fışkırsa kimsenin şaşıracağını sanmıyorum. Ancak yapılan hata da fazla aptalcaydı ve çok büyük şeylere mâl olacaktı.
Her halükarda ortaya çıkacağından çalışanlardan biri öne çıktı.
"B-Ben yaptım... Ç-Çok üzgünüm Jimin Bey"
"Üzgün olman kıyafetleri eski boyutuna getirecek mi?!"
Çalışan korkuyla ve mahçup bir biçimde kafasını iki yana salladı.
"Nasıl yapman gerektiği sana anlatılmadı mı?! Koca defilenin baş modelleri ne giyecek yarın?! Daha fazla canımı sıkmadan kaybol burdan!! Seni kovmamak için cidden zor tutuyorum kendimi!!"
"Ben kendimi tutmayı düşünmüyorum. Hemen finans departmanına git çıkışını yapsınlar!"
Bambam'ın gayet sinirli ve soğuk tonda söyledikleriyle çalışan ağlayarak oradan ayrıldı.
Herkes 'kovulmasın' demek istese de yaptığı büyük hatadan dolayı kimse laf edemiyordu.
"Jimin, ne bok yicez biz şimdi"
Min Ji hafifçe öne çıkıp resmen 5 yaşındaki çocuk kıyafeti kadar küçülmüş kombinlere baktı.
"Benim bir fikrim var ama tüm gece ayakta kalmamız gerekebilir."
Jimin hemen umutla Min Ji'ye baktı. "Nedir"
"Bu kumaşlar kadar olmasa bile gayet kaliteli kumaşlarım var bizim evde. Hemde tıpatıp aynıları. Sadece 2 tane ceket dikmek günler sürmez beraberce hallederiz. Kumaşlar arasındaki farkı anlamasınlar diye de sahne ışıklarının açısıyla biraz oynasak yeter :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...