"Jimin-ah, arkadaşının yanına neden beraber gidiyoruz onu bi anlasam ben?"
"Gelinlik ölçülerine uymazsa ne yapacaksın Min Ji?"
"Aman 2 çengelliyle tuttururuz bişeycik olmaz."
"Sen benim dediğim yere gel adam akıllı halledelim şu işi."
"Öff peki tamam, sen kazandın. Konum at gelicem ama Gafi'yi de getiricem çünkü artık pansiyonda bırakamam, kızıyolar."
"Tamam sorun yok Yoongi hyung bakar ona. Sen bi gel yeterki."
Min Ji telefonu hızlıca kapayıp aynı hızla eline o an ne geçtiyse giyip (kot şort, askılı siyah ve sade bir üst, uzun askılı bir çanta, spor ayakkabı) otelden ayrılıp Jimin'in konum attığı yere doğru yola çıktı.
Merkezi bir yer olduğundan bulması çok zor olmamıştı.Gangnam caddesinde bulunan bu butik dışarıdan çok modern dursa da içeride çok rustik bir hava vardı.
Min Ji temkinli adımlarla içeri girip selam verdi.
"Merhabalar"
"Sonunda geldin, bir an kayboldun falan sandım."
Min Ji, Jimin'in söylediklerine göz devirirken kendisine elini uzatan yakışıklı beyefendi ile dikkati o yöne kaydı.
"Merhaba, ben İm Jaebom"
Tokalaşırlarken Min Ji'de gayet hanım efendi bir tonda konuştu.
"Kim Min ji. Tanıştığıma memnun oldum"
"Bende"
Bu kez elini uzatan kişi daha güçlü bir auraya sahip gibiydi. Bilgili bir kişilik olduğu bakışlarından bile belliydi.
"Bende Min Yoongi."
Aynı şekilde tokalaştılar.
"Tanıştığıma memnun oldum."
"Bende, ama sana bir sorum olacak. Sen cidden bununla (Jimin'i işaret ederek) eve çıkmak istediğine emin misin?"
Yoongi'nin sorduğu soru karşısında Min Ji sırıtırken Jimin bir tık alınmış gibiydi.
"Hyung!"
Min Ji, hâla sırıtmaktayken cevapladı.
"Yani... başka şansım yok"
"Min Ji sende mi cidden😒😒"
Jaebum, Yoongi ve Min Ji gülüşürken Jimin gayet bıkkın bakışlarla onları seyrediyordu.
"Kahkaha seliniz bittiyse artık kıyafetleri deneyelim. Yoongi hyung bu arada sen de Gafi'ye sahip çık."
Jimin sinirle atölye kısmına ilerlerken Yoongi, Min Ji'ye döndü.
"Sevdim seni, Jimin'i nasıl sinir edeceğini bulmuşsun bile".
"Ama sanırım senden öğrenecek çok şeyim var."
"Lafınızı balla kesiyorum ama beni bi takın lütfen. Burda bir işimizi halletmeye çalışıyoruz siz hâla goygoy peşindesiniz"
"Tamam tamam geliyorum."
Min Ji kabine doğru giderken bıkkın bir sesle sordu.
Söz konusu iş olunca hep böyle ciddi midir?"
"Bunlar yine iyi halleri..."
Jimin ve Min Ji beraberce kabine girip art arda çıktılar.
Jimin karizmasına karizma katmışken Min Ji adeta bir prensese dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...