Medya: Min Ji
Kız gözüme çok güzel geldi nedense dnsndnjsjdkek
Ayy ayyy yeni aldığım muq dedikodunun gazıyla yazıyorum bu bölümü JXNSHSKWJXK
⛤ İYİ OKUMALAAR⛤Gafi'nin yüzünü yalamasıyla uyanan Min Jin bir iki saniye nerede olduğunu idrak etmeye çalıştı.
MJ: Doğru ya, boka batmıştım ben
Homurdanarak odanın içindeki ufacık banyoya adımladı ve elini yüzünü yıkayıp bavullara yöneldi. Dün yorgunluktan onlara elini bile sürmemişti. İki bavulu da yan yatırıp içlerini açtı. İlkinden çıkan kıyafetlerini dolaba koyduktan sonra ikici bavuldan çıkan traş setini- Bir dakika ne?! Traş seti mi?
MJ: Bu benim bavulum değil ki ya! Offf teker teker gelin. Daha bir derdi halledemeden ikincisi çullanıyo üstüme!
Buna benzer bir takım isyan cümleleri sarf ettikten sonra bavulu bir miktar inceledi ve arka kısmında yazan telefon numarasını tuşlayıp hattaki kişinin telefonu açmasını beklemeye başladı.
Jimin çalan telefonun sesiyle irkilerek uyandı. Hâla tam açamadığı gözlerini ekranda gezdirince tanımadığı bir numara olduğunu gördü.
JM: Kim bu sabah sabah?
Sinirle telefonu açtı.
JM: Buyrun kimsiniz?
MJ: Şey ben Min Ji.
JM: Çıkaramadım?
MJ: Dün sanırım bavullarımız karışmış.Yokuşun orada karıştı galiba.
JM: Bi dakika bi dakika. Sen o çatlaksın dimi?
MJ(bu kez kendine hakim olmaya çalışarak): Bavulları nasıl birbirimize teslim edebiliriz acaba?
JM: Saat sabahın 9'u öğlen konuşur hallederiz
MJ: Bakın bavullarımı düzenlemem ve bir ev bulmam lazım. Anlayacağınız çok işim var ve vaktim yok.
JM: Offf, peki peki. Benim de bir emlakçıda işim vardı onun önünde buluşuruz sana konum atarım.
MJ: Uzak biryer olmasın lütfen
JM: Yokuşun oradaki emlakçı. Uzak sayılmaz sanırım.
MJ: Tamam saat 10'da orada bekliyor olacağım.
JM: 10 çok er-Jimin lafını bitiremeden Min Ji telefonu yüzüne kapatmıştı.
JM: Ben 12'ye kadar uyucaktım yaa!!
Jimin salondaki koltukta tepinirken Yoongi elindeki kahve ile mutfaktan çıktı.
YG: Ne oldu da sabah sabah tepiniyosun.
JM: Sana akşam demiştim ya delinin birine çattım diye. Bavullarımız karışmış onunla, sabahın 10 unda emlakçının oraya çağırıyo.
YG: Ne var bunda, git de al bavulunu işte.
JM: Bu arada hyung benim kiralık ev bulmam lazım. Senin tanıdığın birileri var mı aracı olabilecek. Biliyosun kiraya verecek çok param yok ucuz bir ev bulmam gerekiyor.
YG: Ben bir bakarım ama bulabilir miyim emin değilim. Sen emlakçılarla konuş belki onlar bulabilirler.
JM: Tamam o zaman.Jimin mutfaktan bir bardak kahve alıp ayılmaya çabaladıktan sonra bavullardan kendisine ait olmayanı aldı ve emlakçının oraya gidip beklemeye başladı. O geldikten yaklaşık 5 dakika sonra Min Ji yanında Gafi ile geldi.
MJ: Bavulunuz.
JM: Bu da seninki.Bavulları değiştikten sonra ikiside aynı anda emlakçıya adımlayınca bir miktar şaşırmışlardı.
MJ: Siz de mi ev arıyorsunuz?
JM: Dün bana bağırıp çağrırken hiç de medeni görünmüyordun. Şimdi sizli bizli konuşuyorsun. Hayret...
MJ: Bana baksana se-
JM: Tamam tamam, sadece takılıyordum. Yine başlamayalım. Ayrıca evet ben de ev arıyorum.Beraberce içeri girdiler ve emlakçının yanındaki koltuklara oturdular.
Emlakçı: Hoşgeldiniz :) Nasıl yardımcı olabilirim?
JM: Kiralık ucuz bir daire bakıyorum.
MJ: Ben de aynı şekilde.
Emlakçı: Pekâla. Şehirdeki en ucuz dairenin bende olduğuna sizi temin ederim. Hemen 2 sokak aşağıda yaşlı bir teyzenin dairesi var gayet ferah 2+1, açık konsept bir daire. Fiyatı aylık 1.500 won Uzun süredir kimse kiralamadı çünkü Ajumma bekârlara daire kiralamıyor ama bu sizin için bir sorun değil sanırsam :)
MJ: Hayır hayır siz yanlış anla-
JM: Aaa hayatım artık bu fiyata da itiraz etmeyeceksin değil mi?Min Ji şaşkınlıkla Jimin'e bakarken Jimin hemen devam etti.
JM: Kusura bakmayın. Eşim biraz cimri biridir. Sürekli bir pazarlığa girmek ister. Ama bence o ev gayet uygun olur. Birkez görsek karar verebiliriz herhalde :)
Min Ji şaşkınlığını üzerinden attığı gibi Jimin'i kolundan kavrayıp dışarı sürükledi.
MJ: Sen gelsene bi benle!
(Dışarı çıktıklarında)
MJ: Sen ne saçmalıyodun içerde? Ne eşi ya?!
JM: Bak, koca Seul'de daha ucuz başka ev bulamayız. Tek yapmamız gereken evli rolü yapıp gül gibi yaşamak. Kelle başı sadece 750 won (dediğim gibi türk parasına göre yazıyorum) vericez.
MJ: Saçma sapan konuşma! Bir ev için asla öyle birşey yapmam ben!
JM: O kadar emin olma derim. Şuan toplam kaç paran var?
MJ: 2 bin won?
JM: Aylık gelirin ne kadar?
MJ: Belli bir gelirim yok da sen neden soruyosun bunları bana?
JM: Bu kadar çaresiz olmana rağmen hâla önüne çıkan bu mükemmel fırsatı tepiyosun yani?
MJ: Sırf az para vericem diye neden tanımadığım bi adamla yaşiyim ben be?!
JM: Bak ciddiyim, sende bende bundan daha ucuz bir ev bulamayız. İkimizinde paradan tasarruf etmeye ihtiyacı var. Bence bunu bir düşün. Kesinlikle iyi bir fikir.
MJ: S-Saçma sapan konuşma.Jimin, Min Ji'nin ikna olmaya yakın olduğunu fark ettiğinden hemen emlakçıya girip adama kısaca şunları söyledi.
JM: Şey eşim ikna oldu sayılır. Yarın tekrar uğrayıp imza ve kapora işlerini hallederiz. Uygun mudur?
Emlakçı: Tabii ki :) İyi günler
JM: İyi günlerEmlakçıdan çıktığında Min Ji'nin çoktan gitmiş olduğunu gören Jimin hemen telefonunu çıkarıp ona mesaj attı.
"Yarın'a kadar senden bir cevap bekliyorum. Umarım akıllıca bir karar verip teklifimi kabul edersin"
Selamm. Biraz olaylara giriş bölümü gibi birşey oldu bu😂😂
Jimin reiz hız kesmiyo arkadaşlar. fakirliğin gözü kör olsun diyelim hdnsjdjsjdkk
Bu arada Min Ji ve Jimin'in meslekleri sizce nedir ? Ya da daha doğrusu necidir bunlar? xhjajdnfnskd
VOTE ATIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...