9.Bölüm🌇

202 20 56
                                    

Medya: Mükemmel moda ikonlarımız dxjnsjxksjxk

Umarım okurken eğlenirsiniz😙

Vote/ yorum atmayı unutmayın🍀

Min Ji, odasına geldiğinde günün yorgunluğunu üzerinden atmak adına ılık bir duş almıştı. Şuan ise en rahat kıyafetlerini giyinmiş bir biçimde CV ve başvuru kağıtlarını düzenliyor, mülakatlardaki konuşmasının bir kez daha üzerinden geçiyordu.

" Efendim, tam tamına 5 yıldır bu sektöre girebilmek adına çalışıyorum"

"Yok ya bu cümle olmaz. Duygu sömürüsü yapamam. Daha etkili birşeyler olmalı..."

"Bir mankende olması gereken fiziksel ve mental tüm özelliklere sahip olduğumu düşünüyorum. Sizin gibi bir şirketin bünyesi altında çıkış yapabilirsem kesinlikle iyi bir kariyere imza atabilirim"

"Evet, bu cümleyi eklersem harika olur. Hem iddialı hem de onları öven bir cümle"

Telefonuna gelen bildirim sesi ile yatağın diğer ucuna uzanıp mesajın kimden geldiğine baktı.

JİMİN: Hey! Harika haberlerim var! Yarın modellik seçmelerinin son günüymüş ve senin adına başvuru yaptım😉

MİN Jİ: Teşekkür ederim :) O zaman yarın konum atarsan şahane olur

JİMİN: Gerek yok, seni almaya gelicem benim de kontrat imzalama işini halletmem gerek. Yarın bir gibi gelirim.

MİN Jİ: Teşekkür ederim

JİMİN: Cidden sorun değil zaten pansiyon şirkete giderken ki yolda

MİN Jİ: O konuda değil... Bar konusunda

JİMİN: Dedim ya oraya içmeye gelmiştim tesadüfen seninle karşılaştım.

MİN Jİ: Sen öyle diyorsan😂

JİMİN: Yoongi Hyung yine adımı haykırıyo muhtemelen kırdığım kupasını fark etti. Onun yanına gitmeliyim. İyi geceler :)

MİN Jİ: Sana da

Min Ji, yarın ki seçmeler için çok da heyecanlı sayılmazdı. Yatmadan önce nasıl giyineceğine ve hangi tarz bir makyaj yapacağına karar vermişti.

Kesinlikle ince bacakları ve vücudunda en hoşuna giden yer olan köprücük kemiklerini ortaya çıkaran omuz dekolteli siyah bir bluz, altına da siyah kot bir şort, kombinini tamamlamak adına da spor bir ayakkabı giyecekti. Saçlarını dağınık bir topuz yapmayı ve yüzüne de doğal görünen ve çok da belli olmayan bir makyaj yapmayı planlıyordu.

Sonuçta bir manken doğal olmayı bilmeliydi değil mi?

Ertesi Gün~

Jimin, pansiyonun önüne geldiğini söyleyince Min Ji, Gafi'yi 2 saat tek başına bırakmanın pek de sorun olmayacağını tahmin ederek aşağı indi.
Beraber otobüs durağına yürürlerken Jimin mülakatla ilgili bir takım bilgiler veriyordu

"Kıyafet tercihin harika. Hem doğalsın hem de ciddi bir havan var."

"Seçmelere katıla katıla öğrendim birşeyler"

"Şimdi 3 aşamalı bir mülakatları var. İlk olarak fotoğraf çekimi yapacaklar ve o fotoğraflar Jürilere ulaşacak, 2. Olarak Podyumda yürüyeceksin, ki bu bir model için en önemli kısım ve Son olarak seni sözlü olarak mülakata alıp geçmişinle veya potansiylinle ilgili konuşacaklar."

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin