Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayınn😆🌟
"Tanrım, cidden inanamıyorum. Jinyoung-shi bize 'kimsiniz?' Diyen herkesi yumruklarsak dünyada insan kalmaz ki"
"Biliyorum tabiki. Sadece o an sarhoştum ve canım epek sıkkındı"
"Tamam tamam, neyseki güvenle eve gelebilmişsin. Şuan bu durumdan bir çıkar yol bulmaya bakalım. Öncelikle buradan bir şekilde çıkıp şirkete gitmemiz gerekiyor"
"Hayır"
"Peki ama neden?"
"İstemiyorum"
Min Ji lafını tekrarlamak durumuna kalmıştı.
"Peki ama neden?"
"Orada görmek istemediğim biri var. Bir daha tesadüfen dahi karşılaşmak istemezken nasıl aynı yerde çalışabilirim"
"Bir saniye, sakın bana gönül meselesi demee! Ayayayay kimm???"
Jinyoung anlatıp anlatmama arasında gidip geliyordu.
"Kimseye söyleyemezsin ama"
Min Ji ağzına hayali bir fermuar çektiğinde. Jinyoung herşeyi anlatmaya koyuldu.
"Woaaa... Haddime mi bilemedim ama birkaç fikrim var"
Jinyoung merakla Min Ji'ye döndü.
"Devam et lütfen"
"Fazla klasik kaçabilir aslında ama bunun işe yaramadığı insan yok. Kıskandırmalıyız!"
"Ne demek kıskandırmalıyız. Min Ji-shi bilmem farkında mısın ama ben oyuncuyum kaç kadınla dizi çektim bir kere kıskanmadı. Şimdi mi kıskanıcak"
"Cidden duygular söz konusu olunca siz erkekler salak olup çıkıyorsunuz. Onların sadece oyunculuk olduğunu bildiği için sorun etmemiştir. Gerçekten de başka birine ilgi gösterdiğini görse eminim kıskanır"
"Öyle mi diyorsun. Hadi kabul ettim diyelim. Nasıl yapıcaz ki?"
"Pek birşey yapmaya gerek yok. Arkadaşça takılsak yeter. Ne bileyim bir yemek yemeye gidebiliriz ya da seni evinden alırımㅋㅋㅋㅋ"
"ㅋㅋㅋ Senden beni kıskanacağını sanmıyorum ama denemeye değer"
"O zaman dönüyoruz?"
"Öyle görünüyor :)"
Min Ji sevinçle yerinden kalktı ve kapıya doğru yürürken Jinyoung onu kolundan tutup durdurdu.
"Kapıda 50 tane paparazi var. Bir de bu skandalla uğraşamayız bence"
Min Ji ne yaptığının farkına vardığı gibi koltuğa geri oturdu.
"E nasıl çıkıcaz ki?"
"Biraz bekleyelim, baktık olmuyor şirketi ararız"
"Tamam o zaman, ben bir kahve yapayım?"
Jinyoung kafasını olumlu anlamda sallayınca Min Ji kahveleri yapmak adına mutfağa geçti.
"Kahve 3. Rafta"
"Tamam"
Min Ji kahveleri ve yanında birkaç atıştırmalığı getirdiğinde Jinyoung'da en sevdiği filmi açmıştı. En az 200 defa izlemesine rağmen her defasına büyüleniyordu.
"Sen hiç izlendin mi bu filmi?"
"Tabiki Jinyoung-shi, Titanic'i izlemeyen kaldı mı ki"
Film her defasında jinyoung'u ağlatsa da bu kez yanında Min Ji olduğu için göz yaşlarını tutmak durumunda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...