Medya: Önceki bölüme itafen xhsnjdndkdk
Vote🌸Vote🌸Vote
Hadi Bismillah xhndkd
Bang PD olabilecek en bıkkın bakışlarını barda gezdiriyordu.
Yoongi bar masasına ayaklarını uzatmış ve şapkasıyla yüzünü kapatmıştı. Ellerini birbirine bağlayarak uyuyan bu adam adeta bir kovboyu andırıyordu.
Taekook ikilisi bar masalarından birinin üzerine boylu boyunca uzanıp sarmaş dolaş uyurken Bo-Ra ve Mark yorgun savaşçılar gibi oturur pozisyonda kol kola uyuyorlardı.
Jin nereden bulduğunu bilmediğimiz battaniyeyle üzerini örtmüş bir bebek gibi koltuklara kıvrılmıştı.
Hoseok koltukta oturur pozisyondayken hemen yanında Yugyeom kamerasına sarılmış uzanmaktaydı.
Bang PD ve polislerin sesine uyanan Yoongi'nin kendine gelmesi 1 dakika kadar sürdü.
"Mer-Merhabalar polis bey ben Min Yoongi. Biraz içkiliyim ama gayet iyiyim sorun yok"
"Aslında büyük bir sorun var Bay Min. Biz sizi ekip aracına alalım"
Yoongi hâla tam kendinde olmadığından polislerin eşlik etmesiyle arbaya geçmişti.
Bang PD diğerlerini dürterek uyandırırken eksik olanları tespit etmeye çalışıyordu. Asıl hayal kırıklığını ise tabiri caizse yerleri süpüren Bang Chan ve Felix ikilisini görmesiyle yaşadı. İkisi yerde yan yana yatarken Bambam üzerlerinde yatıyordu. Her zamanki gibi akıllıca bir seçim yapmış ve Bang Chan ve Felix'in yumuşak vücutlarının üzerinde uzanmıştı Bang Chan'ın bacağı muhtemelen kangren olmuştu neyseki o bunu fark edemeyecek kadar sarhoştu.
Uyanır uyanmaz Bang PD'nin kızgın suratıyla karşılaşmalarıyla hemen ayaklanan ikili Bambam'i üzerlerinden atmıştı.
''B-BaNg PD'nim!! Mer-Merhaba biz de tam sizin yan- yanınıza şeyediyoduk''
Kafası güzel olsa da Bang PD korkusundan birşey kaybetmemiş olan Felix'in yarım kalan cümlesini aynı korkak ses tonuyla Bang Chan tamamladı.
''Geliyoduk. Y-Yani tam geliyoduk ki-''
''Bir anda zil zurna sarhoş olma kararı aldınız?!''
Bang PD'nin sinirle söylediği şeyle ikili başlarını önüne eğdi ancak Felix dengesini sağlayamayınca yere çakıldı. Polislerin ayakta tutabilmek için iki koluna da girmiş olduğu Jin ise haykırıyordu.
"Lan! Bir de model olacaksın daha ayakta duramıyosun hahahahaha!"
Polisler onu sürükleyerek zorla bardan çıkarırken bu kez de polislere laf etmekle meşguldü.
"Vazo kadar narin olan beni ne hadle sürüklersiniz?! Hepinizi dava edicem!"
"Kardeşim olay çıkarma da geç arabaya"
"Nerden kardeşin oluyorum be senin!?"
İçeride işler daha da karışıktı. Mark ve Bo-Ra uyandıklarında polis araçlarından birine geçmişlerdi. Pek ayık sayılmasalar da en azından yaygara koparmamışlardı. Tabii, Mark'ın Bo-Ra ile aynı arabaya binmek için ağlaması hariç...
Bang PD sinirle Namjoon'u uyandırdığında yüzünde mahçup bir ifade vardı.
"Namjoon, ben seni menajer diye bu yüzden mi işe aldım?"
"Hayır efendim. Çok özür dilerim ben-"
"Pd'nim! Aigoo! Hoşgeldiniz! Biz zaten siz bizi bulacaksınız diye siz gelmeden hazır sıçmışız bari sıvayalım dedik!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...