13.Bölüm🌇

133 18 51
                                    

Sağdaki Bang Chan soldaki Felix umarım yardımcı olur💜

Vote ve yorum atmayı unutmayın😘

Seul Min iştahlı bakışlarla günün menüsüne bakarken telefonuna gelen bildirim üzerine telefonuna baktı.

"Ne?! Ekmek yok! Pirinç yok! Kızarmış et yok! Çikolata bile yok! Bu nasıl bi diyet?!!"

Seul Min kızgınlık ve hayal kırıklığı dolu bakışlarla tekrar menüye döndü.

"Kusura bakmayın... Sizi yememe izin vermiyolarr😭😭"

Menüyle konuşmak gibi aptalca bir eylemi gerçekleştirdiği sırada karşısına oturan kişi ile hafif irkildi.

"Menüler konuşmak için değil, yemek sipariş etmek içindir :)"

Lay'in kurduğu bu tatlı cümle diyet denen illettin pençesine düşen Seul Min'in garezine gitmiş olacak ki sinirle cevapladı.

"Size ne pardon?? İstediğimi yaparım! Rahatsızsanız az öteye gidin😒"

Lay bu ani çıkış karşısında bile sakin kalmıştı.

"Diyet sizin için zor olmalı. Umarım başarılı olursunuz :)"

Seul min dediklerinden sonra masadan ayrılan Lay'in arkasından bir müddet boş boş baktıktan sonra kafasını ümitsizce masaya gömdü, daha doğrusu resmen masaya kafa attı bxjsjd

"Ayshh, acaba fazla mı çıkıştım. Koskoca model herif gelmiş yanına sakince konuşuyo sen onu tersliyosun! Aferin Seul min sana ya!"

Bir müddet daha hayatı sorgulayıp diyete saydırdıktan sonra meyve sepetinden aldığı bir elma ile çalışma odasının yolunu tuttu.

"Seul Min, bu kadar hızlı mı yedin yemeğini?"

"İştah mı bıraktılar. Bir diyet listesi gönderdiler suyu zor içiyorum😒"

"Bana da geldi liste. İdeal kiloma 2 kilo var onu verdikten sonra karışmazlar sanırım. Senin kaç kilo var ki?"

"4 kilo var benim. Ben o kiloları verene kadar şirketten cenazem çıkar yaa😭"

"Azıcık dayan, sonrası zaten gelecek"

İçeri oğlanların girmesiyle muhabbetleri yarıda kesilmiş oldu.

"Selam Noonalaaar ㅋㅋㅋ"

"Bang Chan bakıyorum bugün fazla mutlusun"

Min Ji'nin meraklı bir ses tonuyla söyledikleri karşısında Bang Chan aynı mutlulukla konuştu.

"Bu görmüş olduğunuz yetenekli oğlan (tabiki kendinden bahsediyor bxdnkd) yarın ilk dizisi için sete gidiyoor"

"Woaaaa! Bravoo!!"

Min Ji sevinçle Bang Chan'ı kutlarken Seul Min donuk bir ifade ile Bang Chan'e döndü.

"Sen de diyet yaptın mı?..."

"Anlamadım?"

Bang Chan garip bir ifade ile Seul Min'i süzerken Min Ji kısaca durumu açıkladı.

"Diyet listesiyle başı dertte. Siz takmayın onu"

Min Ji'nin dediklerinden sonra Felix Seul Min'in yanına gelip destek olmak istercesine omzunu pat patladı.

"Noona merak etme o kadar da önemsemiyorlar diyet meselesini. Çıkış yapmanıza daha zaman var kendini kasma yani. Ben de son 3 aydır diyet yapıyorum :)"

"Yapmasam da olur yani?"

Felix usulca kafa sallayınca Seul Min neşeyle ayaklandı.

"E olur o zaman :) Offf, gittim koca ünlü modele atar yaptım o açlıkla yaa"

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin