8.Bölüm🌇

192 21 120
                                    

Min Ji, Gafi'yi barın arkasındaki bahçeye bağladı ve ona en sevdiği mamasını verdikten sonra kafasını okşayarak tembihlercesine konuştu.

"Bu geceyi de belasız atlatalım tamam mı oğlum :)"

Gafi Min Ji'nin dediklerini anlamış olacak ki art arda havlayarak adeta Min Ji'yi onayladı.

"Akıllı oğlum benim"

Yoona(bardaki iş arkadaşı) Min Ji'yi uyarır tonda konuştu:

"Hadi Mi  Ji Bay Kang şimdi gelecek(daimi müşteri)"

"Umarım bu sefer de sorun çıkarmaz..."

"Bu kez onun hakkından tekmelerle gelirizㅋㅋ Merak etme sen!"

Kısa bir gülüşme seansından sonra sadece tek bir kişi için özel olarak düzenlenmiş olan bara girdiler.

Normalde tezgah arkasında çalışan  Min Ji'yi nedense Bay Kang gelince servise alıyorlardı.
Bay Kang, zengin bir iş adamıydı. Bir eğlence şirketi vardı ve Min Ji'ye bu bahane ile yaklaşıyordu. Min Ji ise adamın ne mal olduğunu bildiğinden ona yaklaşmamaya ve mümkünse iletişim kurmamaya özen gösteriyordu.

Bar müdürü, pislik olduğunu belli eden bir surat ifadesiyle emir yağdırmaya çoktan başlamıştı bile.

"Min Ji, hemen kadehleri hazırla! Bay Kang geldi."

Tüm kasıntı ve pislik halleriyle ve yüzünden asla eksik olmayan o iğrenç gülümsemesiyle Bay Kang içeri girdi. Yanında asla eksik etmediği iki kız da vardı tabiki.

Bar müdürü adeta bir padişahı selamlar gibi Kang denen o adamı selamlıyordu. Ve açık konuşmak gerekirse bu fazlasıyla mide bulandırıcıydı.

"Aigooo, Bay Kang. Hoşgeldiniz efendim"

"Hoşbulduk, bana her zamankinden getirin!"

"Tabi efendim, hemen.
Min Ji! Hazırsa hemen getir kokteylleri!"

Min Ji, gayet maharetli bir biçimde taşıdığı tepsi ve üzerindeki 5 kokteyl ile göründüğünde Bay Kang yine yüzüne o pis ifadeyi takınmıştı.

"Aigoo, Min Ji-ah. Sen gittikçe güzelleşiyor musun? Yoksa bana mı öyle geliyor"

Bar müdürü bu espri bile sayılamayacak laubali cümleye güleceğim derken az daha dalağını yırtacaktı. Min Ji ise zoraki gülümsemeyi bile becerememişti.

Müdür bir işi olduğunu söyleyip, sanki padişah'ın huzurundan ayrılırcasına bir saygı ve yalakalık ile ortamı terk edince Bay Kang, Min Ji'ye döndü.

"Min Ji-ah, oturmaz mısın?"

"Hayır, b-ben içeride yapacaklarım vardı da. Oraya gitsem iyi olacak sanki."

Min Ji, koşar adım uzaklaşsa da bu pisliği gece boyu son görüşü olmadığının farkındaydı. Tezgah arkasına geçtiğinde Yoona ona güç vermek istercesine elini tuttu ve:

"Sadece 2 saatcik daha dayan, zaten sonra sızar kalır."

"Paraya ihtiyacım olmasa ben onu yumruklarımla bayıltıcam ama dua etsin o!"

"Yine de dikkatli ol, ben bu sefer sizden gözümü ayırmayacağım ama geçenki gibi bir durum olursa parayı falan umursama direkt çak suratına yumruğu."

"Tamam..."

Min Ji, her ne kadar kabadayı kesilmeye çalışsa da içten içe korkuyordu da...
Biraz daha Yoona ile kaldıktan sonra Bay Kang'ın adını seslenmesi ile o lanet yere dönmek zorunda kaldı.

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin