Min Ji sabah koltukta uyandığında üzerindeki pikeyle biraz bakıştıktan sonra mutfaktan gelen tıkırtılardan dolayı ayaklanıp o tarafa doğru gitti.
"Günaydın Min Ji-shi :)"
Jimin elindeki tahta ile tavadaki yumurtayı çevirirken Min Ji'ye tatlı bir gülümseme sunmuştu.
Anlaşılan dün olanları atlatmıştı ve bahsetmek istemiyordu.Min ji'de dün birşey olmamış gibi davranıp Jimin'e rahat hissettirmek istiyordu.
"Woaa, ilk defa senin elinden yemek yicem. Bakalım iyi bir aşçı mısın?"
"Şüphen olmasın😉"
Beraberce sofrayı kurdular ve Jimin de yaptığı omletleri koyunca masa tamamlanmış oldu.
Min Ji bıçağıyla omleti bölmeye çalışırken Jimin mahcup bir sesle konuştu.
"Dün gece olanlar için.. Üzgünüm"
"Hayır hayır, bu hakkında üzgün olman gereken birşey değil. Şuan iyiysen benlik bir sorun yok"
Jimin minnetle gülümsedi ve yemeğine geri döndü. Huzurla Jimin'in leziz kahvaltısını ettikten sonra beraberce şirkete geçtiler.
Şirkette tam bir kaos hakimdi. 5 gün sonraki dev defile için herkes seferber olmuştu resmen.
Onlar içeri girer girmez Bambam can havliyle Jimin'in koluna yapışıp onu kıyafet ve kumaşların olduğu odaya sürükledi.
Min Ji gülerek onları izlerken Seul min panikle ona doğru koşuyordu.
"Unnie!! Acil yardımın lazım boşta tek bir Allah'ın kulu yok! Benim Menajer Youngjae ile programları ayarlamam lazım sen şu dosyaları Jinyoung, Jackson ve Jin'e verir misin? Şirkette bir yerlerdeler"
Min Ji durumu idrak etmeye çalışırken Seul Min çokta koşarak danışmadan senaryoları almaya gitmişti.
Min Ji üstündekileri hızlıca pratik odasına koyduktan sonra şirkette fıldır fıldır dosyaları teslim edeceği kişileri ararken söylendi.
"Anlaşılan bugün çok uzun bir gün olacak..."
Asistanlardan aldığı bilgilerle öncelikle dinlenme salonunda olan Lay'in yanına gitti.
"Merhaba, sanırım bu dosyaların size ulaşması gerekiyormuş"
"O diyetteki kız getirir sanmıştım"
"Anlamadım?"
"Ah, sorun yok :) Teşekkür ederim"
"Rica ederim. Acaba Jackson veya Jinyoung sunbean'nim nerede biliyor musunuz?"
"Jackson çıkmak üzereydi sanırım"
"Hayır yaa!!"
Min Ji çaresizlik içinde sitem ettikten 3 saniye sonra çıkışa doğru uçmaya başlamıştı. Lay ise arkasından bakakalmıştı.
"Yeni rekor geliyor sanırım😂"
Min Ji ciddi anlamda uçuyordu. Zaten koşuşturma halinde olan insanların arasında adeta süzülüyordu. Tabii tam çıkış kapısından çıkmış 'Jackson Wang!' diye haykırırken yere çakılması pek de iyi olmamıştı.
Jackson panikle Min Ji'nin yanına geldi.
"İyi misin??"
Min Ji hafif zorlanarak da olsa Jackson'un da yardımıyla yerden kalktı.
"İ-İyiyim. Bu dosyayı size vermem gerekiyormuş sanırım"
Jackson dosyayı aldıktan sonra acilen çağrıldığı için gitmesi gerektiği için oradan ayrıldı. Hemen öncesinde Min Ji'yi uyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...