25.Bölüm🌇

72 7 21
                                    

Bir rivayete göre vote atmayanlar kitabı sevmiyorlarmış...

Demogojimizide yaptığımıza göre iyi okumalar arkadaşlar jxndjdndkdok

Okurken eğlenmek adına ve tansiyonu yükseltmek adına medya'daki şarkıyı dinleyebilirsiniz bxdnjxmd

"Sırnaşmanız bittiyse bizde kutlayalım doğum gününü"

Jin'in göz devirerek söylediklerinden sonra Min Ji ve Jimin ayrıldı.

Herkes sırayla onu kutlayıp hediyelerini verdiğinde geriye sadece pasta üflemek kalmıştı. 

"Önce pastayı üfle sonra dağıtalım biraz!!!"

Yugyeom'un sevinçle söylediklerinden sonra Jimin masanın üzerindeki pastanın olduğu yere doğru adımladı.

"Herşeyden önce benim için tüm bunları hazırladığı için Min Ji'ye ve onu kırmayıp buraya geldiğiniz için size teşekkür ederim :)"

Jackson yalancıktan göz yaşlarını silerken konuştu.

"Bize parti var dediler, geldik"

Herkes tekrar gülüşürken Jimin vakit kaybetmeden o klasik doğum günü şarkısı eşliğinde mumlarını üfledi. Herkes sevinçle alkış tutarken bu mutlu ortamı bozan şey genç bir adamın sesiydi.

"İşte bunlar abi!"

Bu çocuk Min Ji'nin sahilde çarptığı çocuktu. Ne yani? Adam toplayıp onları dövmeye mi gelmişlerdi?!

İçeri yaklaşık 20-25 adam doluşurken Yugyeom konuştu.

"Yalnız ben dağıtalım dediğimde bunu kast etmemiştim..."

Kavga çıkacağı aşikâr olduğundan Jimin konuştu.

"Hanımlar siz isterseniz arka tarafa geçin"

Namjoon otoriter bir sesle Jimin'e sitem etmişti.

"Saçmalama Jimin. Kavga falan çıkmayacak! Benim gözetimimde mümkün değil. Hem kelimeler varken yumrukları kim ne yapsın!!"

Bo-Ra ve Seul Min göz devirirken Bo-Ra Mark'a döndü.

"Bayadır heyecan yoktu hayatımızda, iyi oldu buraya geldiğimiz"

Mark gülerek onu onayladığında ikisi kavgaya hazır olduklarını gayet belli etmişlerdi.

Namjoon ise stresli bir biçimde konuştu.

"Arkadaşlar saçmalamayın lütfen! Kavga etmeyeceğiz"

Adamlardan lider olduğu belli olanı konuştu.

"Siz benim himayemdeki çocukla çatışmışınız! Biz de bir gelelim bakalım dedik kimmiş o hadsizler"

Min Ji hiddetle çıkıştı.

"Çatışma falan olmadı şimdi yalan söylemeyelim! Ufak bir laf dalaşı o kadar"

Min Ji'nin bu çıkışı ortamı daha da kızıştırmış olacakki adamlar bir anda onların üzerine doğru gelmeye başladılar. Namjoon hemen araya girip konuşmaya başladı.

"Bakın beyler, şiddet asla çözüm değil! Herşeyi oturup konuşabiliriz. Kelimelerin çözemeyeceği-"

Evet... Namjoon'un lafını kesen şey yüzüne yediği yumruk olmuştu. Namjoon yere yığılırken Jin sinirle bağırdı.

"Sen kimsin benim menajerime vuruyosun it herif!!"

Jin adamın üzerine atlayıp kafasını ısırınca doğal olarak iki grup arasında fiziki kavga başlamış oldu.

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin