23.Bölüm🌇

88 12 5
                                    

Medya; bir önceki bölümümüzün baş kahramanı Bambam bey

YORUUUM!!! VOTEEE!!!!
Teşekkürler...

"MİN Jİ!!!!"

Min Ji sıkıca yumduğu gözlerini açtığında beklediğinin aksine cennette değildi. Araba ani frenle aralarında son 30 santimetre kala  durmayı başarabilmişti.

Min Ji korkudan kendini bıraktığı yerden zar zor kalkarken şöför panikle arabadan indi.

"İyi misiniz??"

Min Ji şoku atlattıktan sonra iyi olduğunu söylemişti. Panik ortamı biraz daha sakinleyince hızla Jimin'e döndü.

Jimin... Jimin kesinlikle iyi değildi.

"MİN Jİ! SEN DELİRDİN Mİ?! ÖNÜN- ÖNÜNE NEDEN BAKMIYORSUN SEN! BENİ
K-KORKUDAN ÖLDÜRMEK Mİ İSTİYORSUN?!"

Min Ji, Jimin'in açıkça iyi olmadığını görüyordu. Konuşurken nefesi kesiliyor, soğuk terler döküyordu. Acaba... Yine o panik atağı mı tutuyordu??

"Jimin-shi? İyi misin??"

Jimin sinirle birkaç kelime daha sarf etmeye çabalasa da becerememişti. Kesilen nefesi ve onu taşıyamayan bacakları buna engel olmuştu çünkü. 

Jimin yere yığılırken Min Ji ve şöför panikle yanına koştu.

"Jimin! Jimin kendine gel!!! Tanrı aşkına neler oluyor?!"

Şöför panikle konuştu.

"Hastaneye götürelim!"

"O-Olur"

Beraberce Jimin'i arabaya taşıdıktan sonra hızla en yakın hastaneye gitmişlerdi. Min Ji ise bu süre zarfında Jimin'i uyandırmaya çabalasa da bu pek mümkün olmamıştı.

Beraberce acile geldiklerinde Jimin'i bir sedyeye alıp oksijen tüpüyle tedavi uyguladılar.

Min Ji, hatanın kendisinde olduğunu söyleyip, yardımları için teşekkür edip spor arabanın sahibini göndermişti.

Yaklaşık yarım saat sonra Jimin uyandığında doktor yanlarına gelip ikisine de açıklamada bulundu.

"Jimin Bey, sorununuz fiziksel değil. Bir panik atak geçirdiniz ve size oksijen vererek tıkanan nefesinizin toparlanmasına yardımcı olduk. İsterseniz sizi psikiyatri katına yönlendirebiliriz"

"Hayır, gerek yok. Benim bir psikiyatristim var zaten ben kendisiyle görüşürüm"

"Pekala, geçmiş olsun. Serumunuz bittikten sonra çıkabilirsiniz"

"Teşekkürler"

Min Ji'de doktorla beraber dışarı çıkmıştı.

"Doktor bey, acaba bu atakları yaşıyor olmasının sebebi bir travma mı?"

"Ben kesin birşey söyleyemem. Panik atağın birçok sebebi var. Genetik olabilir veya travma, eğer travma ise psikiyatristlerin yardımı ile düzelmesi mümkün."

"Peki, bizim ne yapmamız gerekiyor yani, onu rahatlatmak adına"

"Eğer travma sonucu olduğunu düşünüyorsanız ona bu travmayö hatırlatacak herşeyden kaçınmasını tavsiye ediyorum. Ayrıca, sevdiği insanlar ile vakit geçirmesi de onun adına iyi olacaktır. Sevgi herşeyin ilacıdır lafı efsaneden ibaret değil"

"Teşekkürler."

Min Ji tekrar odaya döndüğünde serumunu sökmeye kalkan bir Jimin görmeyi beklemiyordu.

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin