"Yah! Jimin-ah! Hâla uyumuyorsun dimii??"
Min Ji, Jimin'in kapısını tıklatırken sitem dolu bir sesle konuşuyordu.Jimin gayet hazır bir biçimde kapıyı açınca yüzüne gurur dolu bir ifade takındı.
"İstirham ederim Min Ji-shi. Ben prensipleri olan bir adamım. İşe, hele de ilk iş günümde geç kalacak biri değilim"Min Ji, Jimin'in bu asil(!) konuşma tarzına göz devirmemeye çalışarak kapıya yöneldi.
"Hadi o zaman, bir an önce çıkalım"
"E, kahvaltı ne olacak?"
"Park prensipli Jimin, bilmem farkında mısın ama saat 8.30 ve bizim 9'da şirkette olmamız lazım. Otobüsle gideceğimizi hesaba katarsak vaktinde yetişebilmek için bazı fedakarlıklarda bulunmamız gerek"
"Asla yemeğimden fedakârlık etmem"
"O zaman bi dahakine uykundan edip yemek yersin ama şuan çıkmamız lazım!"
"Neyse giderken bişiler alırım artık"
Evden çıkmadan hemen önce biraz tartışsalar ve yolda Jimin'in yemek sevdası yüzünden otobüsü kaçırsalar da şirkete zamanında varmayı başarmışlardı.
"Bir dahakine asla seninle şirkete gelmicem😒"
"Hah, sanki ben çok meraklıydım. İki lokma yemek yiyemedim. Aç kaldım aç!"
Onlar Bang PD'nin odasında yine birbirleriyle didişirken odaya diğer stajyerin girmesiyle konuşmayı kestiler.
"Merhabalar, ben Seul min :)"
Min ji, Seul Min'in uzattığı eli sıkarken kısaca kendini tanıttı.
"Bende Min Ji, çok memnun oldum :)"
"Seçmelerde baya bi havalıydın. Seni görünce direkt kazanacağını düşündüm"
"Teşekkür ederim. Sen de podyumda çok iyiydin. Dünyaca ünlü modellerin bile zorlanığı yürüyüş stillerini çok hoş bir şekilde yaptın"
"Onun için iki ay sırtımda cetvel ayağımda topukluyla gezdimㅋㅋ"
"ㅋㅋㅋㅋ"
O sırada odaya Bang Pd girince herkes ayaklandı ve Bang Pd'ye saygıyla selam verdiler.
"Oturun oturun, rahatınıza bakın. Öncelikle size programlarınızı vereyim. Jimin-ah, sen tam da moda haftalarının ve çekimlerin olduğu zamana denk geldin. O yüzden maalesef 2 haftalığına gece gündüz çalışman gerekiyor."
"Sorun değil efendim. Sonuçta buraya çalışmak için geldim. Üstesinden gelebilirim😊"
"Harika! Kızlar sizlerin hafta sonu boş. Ancak hafta içileriniz tamamiyle dolu. Eğitmenleriniz sizleri aşağıda bekliyor ancak öncesinde şirket bünyesindekilerle tanışsanız hiç fena olmaz. Şuan hepsi dinlenme odasındalar. İsterseniz yanlarına gidelim"
Seul Min gayet memnun bir tonda cevapladı.
"Çok mutlu oluruz"Min Ji'de memnun bir ifade ile kafasını salladı.
Bang PD onlara şirket kimlik kartlarını verdi ve beraberce dinlenme odasına geldiler.
İçeride kaos hakimdi. Tamamı erkek olan 6 kişi birbirleriyle şakalaşıyordı ve eğlendikleri yüzlerinden okunuyordu.
Bang PD'nin sahte öksürüğü ile hepsi kapıya odaklandı ve şakalaşmayı bırakıp ciddi bir ifade ile selam verdiler.
"Evet beyler, sizlerinde bildiği üzere Seul min ve Min Ji ilk kadın stajyerlerimiz. Jimin ise yeni stilistimiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...