15.Bölüm🌇

122 13 0
                                    

Medya: Lay :)

Vote ve yorum yapmayı unutmayıın❤❤

Şöför minibüsü ormanlık alandaki sete doğru sürerken Lay, Seul Min'e döndü.

"Çekim alanında ne yapman gerektiğini  biliyor musun?"

Seul Min gayet net bir biçimde cevapladı.

"Açıkçası bu ilk asistan oluşum ama az buçuk set ortamlarını biliyorum. Yani merak etmeyin elimden geleni yaparım"

"Bunu duymak güzel diyetteki kız😊"

"Şey adım Seul Min bu arada"

"Ah... Pekâla bundan sonra öyle seslenirim"

Lay tekrar telefonunu eline aldı ve çekimlerle ilgili birkaç şey bakmaya başladı. Seul Min ise kendi ile savaşıyordu. Özür dilesem mi yoksa öyle geçiştirsem mi diye... Ancak özür dilemek isteyen tarafı ağır basınca birden konuşmaya başladı.

"Lay sunbeanim y-yani Lay Bey. Kafetaryada olanlar için üzgünüm. Aslında ben diyet yapmaktan nefret ederim ve siz ben o acı haberi aldığım anda geldiniz o yüzden size çıkıştım gibi oldu ama aslında öyle yapmak istememiştim yani ben-"

"ㅋㅋㅋ Sakin ol, ben onu unutmuştum bile"

"Haa, unuttunuz yani?"

Lay gayet masum bir ifade ile baş sallayınca Seul Min içinden kendine küfür ederken sakince Lay ile göz temasını kesti. Lay ise onu daha fazla utandırmamak için üzerine gitmedi.

Yaklaşık 20 dakika daha süren bu garip yolculuk sonunda ormanlık alandaki sette bitmişti. Oraya vardıkları anda makyözler Lay'i kolundan tuttuğu gibi götürdüler. Yönetmen(fotoğrafçılıkta o tarz şeyler var mı bilmiyorum ama kusura bakmayın dbsnjs)  kişi ise Seul Min'in yanına geldi.

"Biraz geç kaldınız"

Adamın iğneleyici konuşması daha ilk saniyeden Seul Min'in canını sıkmıştı ama sakin kalmalıydı.

"Kusura bakmayın hazırlıklarda ufak bir aksilik çıktı. Eğer bu faslı kapattıysak çekimlerin yapılacağı yere gidebilir miyiz? Kontrol etmem gerekiyor"

Adam Seul Min'e kınayıcı bir bakış attıktan sonra kendini takip etmesini söyledi.
Alana vardıklarında Seul Min konsept dışı bazı unsurların da eklendiği görünce yönetmene döndü.

"Dosya'da bahsedilen konsept ve tasarlanan arka plan böyle değildi."

"Evet... Bazı değişimler oldu."

"Bizim neden haberimiz yok peki?"

"Bak asistan, herhangi bir bilgilendirme yapmaya gerek duymadan değişimler yapacak kadar yetkim var"

Seul Min tam konuşmaya yeltenecekken Lay çekim alanına geldi.

"Merhaba yönetmenim :)"

Yönetmen de pek içten olmayan bir gülümseme ile Lay'i karşıladığında çekimlere başladılar. Seul Min'de hemen arka planda çekimleri izliyordu.

Lay ne kadar mükemmel poz verirse versin yönetmen sürekli kusur buluyor ve onu eleştiriyordu. Lay ise her seferinde özür dileyip daha iyisini yapacağını söylüyordu. Seul Min tam önüne duran yönetmenin peruklu kafasına bir tane patlatmamak için kendini zor tutuyorken sinirden elleri uyuşmuştu.
Son raddeye kadar kendini tutmaya çalışan Seul Min'in sabrını taşıran son damla yönetmenin Lay'e "göya dünyaca ünlü model olacaksın. Daha düzgün bir poz bile veremiyorsun" demesi oldu.

"Eeeeh yeter be!!"

Seul Min'in anı çıkışı karşısında başta Lay ve Yönetmen olmak üzere tüm set şaşırmıştı.

"Sabahtan beri saçma sapan kusurlar bulup duruyorsunuz! Kime kininiz var bilmiyorum ama dünyaca ünlü bir modele bunları yapamazsınız! Vasıfsız bir yönetmenin dünyaca ünlü bir modeli settekilerin önünde aşağıladığı nerde görülmüş?! Bu yaptığınız mobing'i tüm dünyanın duymasını sağlayacağım. Çektiğim video'yu hemen şuan şirkete atıyorum!"

Lay'in kolundan tutup çekim alanından ayrılırken son cümlelerini havalı bir biçimde söyledi.

"Bu sağduyu eksikliği ile nasıl yönetmen oldunuz bilmiyorum ama umarım bundan sonra çekimlerde insanlara daha saygılı davranıp canlarını sıkmazsınız. Çektiğiniz fotoğrafları da bir zahmet şirket'e mail ile atarsınız. "

Yönetmen sinirle arkalarından saydırırken Seul Min hâla Lay'in elini kavramış bir biçimde minibüs'ün olduğu yere gelmişti.
El ele tutuştuklarını fark ettikleri an panikle birbirlerinden ayrıldılar.

"Ş-Şey Lay Bey, ben üzgünüm ama haksızlığa pek gelemiyorum. Yani işinizi mahvetmek istemezdim ama size yapılan o muamele de cidden iğren-"

"Teşekkür ederim :)"

"Anlamadım?"

"Yardım ettiğin için, teşekkür ederim"

Lay yüzündeki hafif tebessüm ile Minibüse bindiğinde Seul Min'de şaşkın ve memnun karışımı bir ifade ile peşinden bindi.

Daha fazla beklemeden oradan ayrıldılar...

Jimin ve Min Ji'den~~

Beraberce yedikleri akşam yemeğinden sonra ikiside salonda kendi hallerinde takılıyorlardı.
Min Ji Gafi ile ilgileniyordu.

"Nasılsın oğlum? Bu aralar seni de çok ihmal ettim dimi..."

Gafi sanki Min Ji'nin dediklerini anlarmışcasına havlayınca Min Ji Gafi'ye sımsıkı sarıldı. Jimin ise onların bu halini gülümseyerek izliyordu.

'' Yaran nasıl oldu?''

'' Gayet iyi, sen diyene kadar varlığını bile unutmuştum. Zaten alışkınım böyle şeylere.''

'' Pansumanı değiştirelim yine de'' 

Min Ji gerek olmadığını söyleyecekti ki Jimin hızla banyodaki ilk yardım çantasını almak için ayaklandı. Aynı hızla Min Ji'nin yanına oturdu.

'' Aslında hiç gerek yoktu. Hem acısını bile hissetmiyorum'' 

'' Olsun enfeksiyon felan kapmasın biz yine de halledelim''

Min Ji daha fazla üstelemedi ve Jimin pansumanı yaparken garip ortamı dağıtmak amacıyla öylesine bir konudan konuşmaya başlamıştı.

'' Haftaya da defile var. Cidden sanki bu zamana kadar hiç çalışmamız gibi işler bindi sırtımıza.'' 

'' Duyduğuma göre sadece erkek markaları olacakmış.''

'' Evet, birçok markanın sponsorluğu altında gerçekleşecek bu yüzden ayrıca dikkat etmemiz gerekiyor. Ayrıca Felix ve Bang Chan baş modeller olarak çıkış yapacaklar.''

''Yaa, bebişlerim yaa. Çıkış yapıcaklar bideee"

Jimin Min Ji'nin bu haline gülerken pansumanı bitirmişti.

"Hallettim"

"Teşekkürker Jimin-ah"

Pansumandan sonra biraz daha oturup sonra odalarına dağıldılar.
Zorlu geçecek haftadan önce iyice dinlenmeye ihtiyaçları vardı.

Yıllar sonra Yb geldi xjdndmsm

Sahalara geri dönmeye çabalıyoruz😘😘

Vote atmayı unutmayınn🌌

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin