Uzuuun bir aradan sonra merhabalar💜💜
Yorum ve vote atmayı unutmayınn🐾🐾
İyi okumalarr!!
"Sevgilim"
Min Ji izledikleri filmin ortasında Jimin'in seslenmesiyle ona döndü. Zaten Jimin'in kollarında olduğundan yüzünü onun yüzüne sabitlemekte biraz zorlanmıştı.
"Efendim Jimin?"
"Hiiç öylesine seslenmek istedim"
Min Ji yüzündeki gülümsemeyi silmeyi beceremezken yalandan göz devirip filme döndü.
"Filme odaklanır mısın Jimin-shi!"
"Yanımda sen varken o biraz zor Min Ji-shi"
Jimin yüzündeki tatlı gülümseme ile dudaklarını Min Ji'ninkiler ile buluşturmak üzereydi ki, zilin çalmasıyla ortamın büyüsü tamamen bozuldu.
"Hay ben-"
"Ben kapıya bakayım!
Min Ji panikle salondan ayrılıp kapıya koşarken Jimin'in yüzü fazlasıyla asıktı.
"Unnie, yarım saattir ağaç olduk ağaç!"
"Seul Min? Bambam? Gelin geçin içeri"
Bambam içeri girer girmez Jimin'in hoşnutsuzluk dolu ifadesiyle karşılaşınca patavatsızlığını bastıramamıştı.
"Umarım yanlış zamanda gelmemişizdir."
Min Ji'nin yüzü domates gibi olurken Jimin atarlı bir biçimde konuştu.
"Senin doğru zamanda geldiğin görülmüş şey değil zaten Bambam"
Seul Min'de konuyu anlayıp muzip bir biçimde sırıtmaya başladığında Min Ji için bu işe bir el atma zamanı gelmişti.
"Eee, Seul Min. Siz neden geldiniz? Şirkette falan bir sorun mu var?"
"Yoo Unnie, yarınki çıkışımızı kutlamak ve evinizi görmek için geldik. Bira ve tavuk yaparız dimii!"
Seul Min elindeki poşetleri salonun ortasındaki masaya koyduğunda Bambam hâla etrafı süzmekteydi.
"Yalnız, düğün fotoğrafınız da baya iyiymiş."
"Tabiki iyi olacak Yugyeom çekti!"
Min Ji bilmiş bilmiş konuşurken Bambam göz devirerek Min Ji'nin lafını devam ettirmesini engellemişti.
"Onu kast etmediğimi adınız gibi biliyorsunuz. Aranızdaki uyumdan bahsediyorum canım. Eğer Jimin bu kadar fevri ve azgın bir dana olmasaydı favori çiftim olabilirdiniz..."
Jimin'in sakince yudumladığı bira burnundan çıkarken sitemle konuştu.
"E yuh Bambam! Ne azgınlığımı gördün?! Ayıp be kardeşim!"
Elindeki tavuğu yemeyi bitirdikten sonra cevap vermeye tenezzül eden Bambam umursamazca Jimin'e döndü.
" Ben onu bunu bilmem. Sürekli sizi basıyorum, yalan mı? Ayrıca benim şuanki favori çiftim Bo-Ra ve Mark. Gerçi onları da bastım bir kere ama... yine de sizden iyidir"
"Yaaaa, Bambam oppa. Sen ne ara gördün ablamları. Ben bile basamadım onları."
"Bana şirketin ayaklı gazetesi diye boşuna demiyorlar tatlım. Ayrıca senle Lay'in arasındaki elektriklenmeyi de görmüyorum sanma"
Bu kez birayı burnundan fışkırtma sırası Seul Min'deydi.
"N-Ne elektriği?!"
"İnkar et sen et, ben seni birkaç ay sonra görücem. Aha buraya yazıyorum Bambam dediydi dersiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...