Çok sevdiğim bir repliği koydum medya'ya🌟🌟
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın😙😍
İyi okumalarr~~~
"Seul min-shi, evin nerede? Yarım saattir aynı yerde dönüp duruyoruz"
Seul min hafif şaşırarak Lay'e döndü.
"Ne demek dönüyoruz, gidiyoruz ya dümdüz. Sizde de gerçekten yön duygusu yokmuş Lay bey"
"Anlaşılan hâla ayılmadın. Acaba nasıl götürücez seni eve"
Seul Min camdan bakarken gülerek cevap verdi.
"Aaaaaa, bak bizim ev!!! İndir burda beni indir!"
Araba giderken kapıyı açan Seul Min az kalsın aşağı düşecekti ki Lay onu tuttu.
"Deli misin?! Neredeyse yere yapışacaktın!!"
Seul min Lay'i umursamadan yolun karşısında duran ablası Bo-Ra'nın ve Mark'ın yanına koştu. Yayık ağızla ablasına seslenmeyi de unutmamıştı tabiki
"UNİEEEE!!!"
"Bu ne hal Seul Min? Kaç bardak içtin?!"
Bo-Ra Seul Min'e hesap sorarken Lay yanlarına varmıştı.
"Kusura bakmayın biraz fazla sarhoş oldu da..."
Mark şüphe dolu bakışlarla Lay'i süzdükten sonra konuştu
"Dünyaca ünlü model Lay Zhang bizim çatlak Seul Min'i neden eve bırakıyor acaba?"
Bo-Ra 'geri zekalı mısın?' bakışını atarken Lay'e döndü.
"Kusura bakmayın uğraştırmıştır sizi de."
Lay gamzeli gülüşünü sunarak sorun olmadığından bahsederken Seul Min Bo-Ra'dan destek almayı bırakıp Lay'e doğru adımladı
"Teşekkürler, sizi çok uğraştırmışım ablam öyle diyo. Evime bırak-"
Evet... Lafını bölen şey midesindeki herşeyi Lay'in üzerine boşaltmış olmasıydı. Bo-Ra panikle Seul Min'i kendine çekerken Lay olabildiğince sakin kalmaya çalışıyordu.
"Lay Bey! L-Lütfen kusura bakmayın! C-Cidden çok özür dilerim"
"Yok canım... Hiç sorun değil..."
Lay bunları söylerken sinirden sağ gözünün seğirmesi dışında hiçbir sorun yoktu. Mark o panik havasında bile gayet sakin bir tavırla aklına gelen en iyi çözüm önerisini sundu.
"İsterseniz 5-10 dakikalığına eve çıkalım ben size benim giysilerimden birşeyler vereyim."
"Siz kızlarla beraber mi yaşıyorsunuz??"
Mark normalde saçma olan bu soruyu sırf Lay kendisini tanımadğı için cevapladı.
"Bo-Ra ile sevgili olduğumuz için birbirimizin evinde eşyalarımız var sadece"
Lay anladığını belirten bir biçimde kafasını salladı ve Seul Min Mark'ın sırtında Bo-Ra ve Lay arkalarında eve geldiler. Evleri minimal ama gayet hoştu. En azından Lay2in yüzüne gülümseme kondurcak kadar... Belki'de Lay'in yüzüne gülücük konduran şey Seul Min'İn çocukluk fotoğraflarıydı... Mark kıyafetrleri arasından bir gömlek seçip Lay'e verdi.
"Çok teşekkürler"
"Sorun değil. Hemen sağda lavabo var."
Lay lavaboda üzerini değiştirdikten sonra Bo-Ra elinde kalan kusmuklu gömleği aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...