10.Bölüm🌇

178 20 59
                                    

Medya: Başkan Namjoon'un kutsal sözleri xbsnmdks

Vote ve yorum atmayı unutmayınn😘😘

Min Ji ve Jimin yeni apartmanlarının önünde karşılaştıklarında öncelikle birbirlerini selamladılar.

"Günaydın. Min Ji-shi"

"Sana da"

"O zaman... eve geçelim mi?"

"Tabii, olur."

Daha bir önceki gün birbirlerine gayet rahat bir biçimde iltifat edebilen kişiler şuan göz göze dahi gelseler kıp kırmızı kesiliyorlardı.

Jimin, Min Ji'nin bavulunu almaya yeltenirken ve Min Ji buna gerek olmadığından bahsederken apartmanın girişinden Bayan Yong çıkageldi.

"Aigoo, çocuklar. Gelmişsiniz. Hemen geçin içeri :) Min Ji kızım bırak kocan taşısın işte bavulları."

Min Ji taşımak için adeta savaş verdiği bavulunu Jimin'e doğru uzatırken konuştu.

"Peki madem, öyle yapayım"

Tüm bavulları Jimin'e bırakan Min Ji durumundan pek de şikayetçi değildi.

Jimin ise bir nakliyeci edasıyle tüm bavulları tek seferde kaldırmaya yeltensede bunu başaramayınca birkaç sefer aşağı inip çıkmak zorunda kalmıştı.

"Çocuklar, kahvaltınızı yaptınız mı? Yoksa hemen birşeyler hazırlayabilirim. Bugün yerleşmenize bakın."

Jimin Bayan Yong'a zahmet vermek istemeyen bir ses tonuyla konuştu.

"Hayır hayır efendim. Siz hiç zahmet etmeyin. Biz otelde kahvaltımızı yapıp geldik :)"

"Pekala o zaman. Benimde birkaç işim vardı onları halletmeye gideyim."

"İyi günler efendim."

Bayan Yong gittikten sonra ortamda bir müddet daha sinir bozucu bir sessizlik hüküm sürdükten sonra Min Ji gerginliği azaltmak adına konuşmaya başladı.

"Şey, ben diyorum ki. Balkon gerçekten çok geniş Gafi'nin tüm eşyalarını oraya koyabiliriz yani koyabilirim."

"Bence de iyi fikir. Ama herşeyden önce Gafi çok özel bir kulübeyi hak ediyor."

Jimin'in söylediklerinden sonra Min Ji'nin gözleri parlamaya başlamıştı.

"Çok iyi fikir aslında! Bu zamana kadar hiç kulübesi olmamıştı!"

Jimin aklına gelen fikir ile hemen ayaklandı ve Min Ji'ye döndü.

"O zaman önce eşyalarımızı yerleştirelim ondan sonra Gafi için kulübe bakmaya ve evin ihtiyaçlarını almaya gideriz, nasıl olur?"

"Harika olur!!"

(Dipnot: Yataklar eve onlar taşınmadan önce geldi)

Kıyafetlerini ve tüm gerekli eşyalarını yerleştirdikten sonra beraber alışverişe çıktılar.

İlk durakları tabi ki bir pet shop olmuştu.

" Jimin-ah, şuna bak... Çok şirin değil miii?"

"Evet de, Gafi o kulübeye nasıl sığacak?"

"Haklısın, bir an heyecandan unutmuşum"

"Şuradaki tam Gafi'ye uygun bence. Hem çok güzel hem de konforlu duruyor."

Min Ji yanlarında getirdikleri Gafi'ye dönerek konuştu

"Oğlum bak, sana çok güzel bir kulübe bulduk. Sevdin mi?"

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin