17.Bölüm🌇

116 16 13
                                    

@ARMYBTS20136 kitaptan pek de ümidim kalmamışken güzel yorumunla cesaret verdiğin için teşekkürler 💜😙

Min Ji, Jimin'in kıravatını bağlarken Bambam aceleyle bağırıyordu.

"Defile başlayacak şimdi! Hadisene be adam. Daha çıkıp selam vericez millete!!"

"Tamam geliyorum bekle 2 dakika"

Bambam bir çalışanın onu çağırmasıyle soyunma odasından ayrıldı. Malum, tasarımcılar kreasyonlarını tanıtmak amacıyla modellerden önce sahneye çıkıp açlışı yaparlar.

Jimin stresli bir ses tonuyla konuştu. "Acaba becerebilecek miyim bu işi"

Min Ji, kravatı son kez sabitlerken: "Dünyaca ünlü bir şirketin stilisti de kendine bunu soruyorsa ben bi koşu gidip camdan atlayayımㅋㅋ"

Beraber gülüşürlerken. Bambam anırarak içeri girdi.

"Kardeşim sonra fingirdersiniz podyuma çikmamız lazım!!"

Jimin fingirdemediklerine dair birşeyler söylerken Bambam onu kolundan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı. Min Ji ise arkalarından cesaretlendirici bir ses tonuyla bağırdı. "İyi şanslar!!"

Defileyi izlemeye gelen yaklaşık 200 insan vardı ve bunlardan en az 50'si seçkin tasarımcılardı. Kreasyonun ufak bir tanıtımını yapan Bambam'dan sonra mikrofon Jimin'e uzatıldı.

"Merhabalar, Park Jimin ben. Bighit şirketinin yeni stilistiyim ve bu kreasyonu Bambam ile tasarlarken şahane keyif aldım. Size şu kadarını söyleyebilirim, tüm bu parçalarda sadece benim ve Bambam'in değil tüm şirketin emeği ve katkısı var. Bu şirketteki takım çalışmasını başka hiçbir yerde deneyimlemedim diyebilirim. Lafı fazla uzatmıyorum, umarım defileden keyif alırsınız iyi eğlenceler :)"

Jimin kısa ama etkili konuşmasından sonra Bambam ile podyumun hemen yanındaki yerlerine oturup, bir aksilik çıkmasın diye bildiği tüm duaları okumaya başlamıştıㅋㅋㅋ.

Arka taraf ise tam bir karmaşaydı. Toplamda 12 model bulunuyordu, her modelin 1 makyaj sanatçısı 2'de yardımcısı vardı ki podyuma yetişsinler. Her model 2 parça giyecekti. Bang Chan ve Felix hariç. Onlar baş modeller olarak üçer parça taşıyacaklardı.

Tüm modeller hazırlandığında herkesin aşina olduğu 'beat' duyulmaya başlamıştı. Bu demek oluyordu ki,  uğruna herkesin günlerce uykusuz kaldığı defile de resmi olarak başlamıştı.

Bang Chan ve Felix gayet başarılı bir biçimde açılışı yapmışlardı. Dikkatler genel olarak ikisinin üzerindeydi, zaten herkes onların debutunu izlemek adına oradaydı da denebilir.

Bütün mankenler gayet güzel bir biçimde yürüyüşlerini gerçekleştirdiler ve finalde hep beraber son kez podyumda yürüyüp arka tarafa geçtiklerinde Bang Chan ve Felix birbirlerine sevinçle sarıldı.

"Yaptık hyung!!"

"Bundan sonra bizi kimse tutamaz Felixx!!ㅋㅋㅋ"

Onlar sevinçle zıplarken Seul min ve Min Ji'de yanlarına gelip sevinçlerini paylaşmayı tabiki ihmal etmemişlerdi.

"Yaaa, sizi keratalar... Ünlü de olurlar bunlar şimdi. Fangirl'leri falan olur. O fangirller arasında bizi unutmazsınız umarım ㅋㅋㅋ"

Seul Min'in dalgayla karışık tebriğinden sonra Min Ji bir anne edasıyla onlara sarıldı.

"Bu akşam size bir ziyafet çekelim ve dersiniz?"

Bang Chan ve Felix hevesle kabul ederken arkadan gelen "ziyafete fazladan birkaç kişi kabul eder misiniz?" Sorusu ile Min Ji arkasına döndü.

Hausemate •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin