YORUM YAPIN GURBAN OLDUKLARIMMM♥♥
2bin okumaya ulaşmamız şerefine Yb atıyorum😇❤❤
"O zaman ben sana mesaj atarım yeri ve saati"
"Tamam, senden haber bekliyorum. Ama bunu dedikodu yapmayı seven birine söylemeyi unutma yoksa onun kulağına gitmez işler suya düşer"
Jinyoung kafasıyla onayladığında Min Ji tekrar pratik odasına döndü. Jinyoung'da sessiz sakin bir resorant bulduktan sonra Min Ji'ye mesaj atmıştı. Malum yeni bir skandalı kaldıramayacaklarından nezih bir yer seçmişti.
Kıskandırma planının 2. Adımı olarak da akşam yemeğini gidip Jin'e söylemişti. Artık tek yapması gereken yaklaşık 2 3 saat beklemekti. O zaman şirkette yemekten haberi olmayan kalmayacaktı.
Tabiki beklendiği gibi olmuştu, şirketteki herkes akşamki yemeği konuşur olmuştu.
Bizimkiler de dinlenme odasında toplanmış dedikodu yapıyorlardı.
Taehyung sevinçle dedikoduyu ortaya attığında kıvılcım alevlenmişti."Sonunda 2. Çiftimiz de geliyor desenizeee!!!"
Lay umursamazca göz devirdiğinde Namjoon ortalığı sakinleştirme çabasındaydı.
"Bakın bu dedikodu şirket dışına yayılırsa Jinyoung'un kariyerinde büyük sorun meydana gelir!!"
"Hyung, biliyorsun ki şirkette olan şirkette kalır. Kurallar ihlal edilemez ve kimse şirkette yaşananları dışarı aktaramaz."
Jungkook'un dediğine herkes onay verdiğinde akşam yemeği ile ilgili konuşmaya devam etmişlerdi. Taaa ki Jinyoung içeri dalana kadar.
Açıkçası, nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. Gururla, gerçek olduğunu mu söylemeliydi yoksa, inkar edip sonrasında doğru olduğunun ortaya çıkmasını mı beklemeliydi.
Ya hep ya hiç diyerek oyunculuğa başladı.
"Anlaşılan siz de duymuşsunuz dedikoduyu"
Hoseok merakla sordu:
"Ne yani? Sadece dedikodu muydu?"
"Yani, tamamen dedikodu değil. Akşam yemeğine gideceğiz :)"
Hoseok adeta bir dispatch muhabiri edasıyla ikinci sorusunu yöneltti.
"Jimin ile beraber değiller miydi?"
"Jimin mi? Onun sadece ev arkadaşı."
Herkes muzip bir ifade ile Jinyoung'u süzerken o rolünü adeta yaşıyordu. Her ne kadar zor olsa da kıskandırma operasyonu için değerdi. Yani en azından Jinyoung öyle umuyordu.
İşler Min Ji için daha zordu. Çalışanlar ona ya saçma sapan sorular soruyor ya da anlamsız bakışlar atıyorlardı. Tanrı vardı, bir ara keşke Jinyoung'a yardım etmeseydim bile demişti. Ama herşey aşk içindi!
Akşam saat 6.30 civarında anlaştıkları gibi beraberce şirketten ayrıldılar. Resepsiyondaki kızın onları görmüş olduğuna emin oldular ki haber tüm şirkette yayılsın.
Tabiki, herşey bekledikleri gibi olmuştu. 10 dakikada herkes onların beraberce şirketten ayrıldıklarından haberdardı. Ah, doğru. Jimin hariç. Bizim gariban Jimin sabahtan beri tasarım odasından ayrılmaya fırsat bulamamıştı. Haliyle dedikodulardan da bihaberdi.
Jinyoung arabayı sürerken stresli bir ses tonuyla konuştu.
"Min Ji, sence cidden gelir mi?"
"Jinyoung-shi, benim adım da Min Ji ise bu kıskandırma oyunu mutlaka işe yarayacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hausemate •PJM•
Fanfiction-Bir ev için asla böyle birşey yapmam! +O kadar emin olma derim 🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌 Selam ben Seul-min. Bir anda aklıma gelen bu kurguyu hemen yazmaya başladım ve Bo-Ra admin de hemen fikirleriyle dahil olduu🌟Romantik Komedi tarzında bir kurgu olmasın...