Waarom naar cel 13?

251 13 14
                                    

<Wees iemand die iedereen laat voelen als een persoon>
TW: marteling

——————————

(Hoe jij er nu uitziet)

(Hoe jij er nu uitziet)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

POV Sanne

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

POV Sanne

De deur wordt open getrapt na een paar pogingen door iemand. Die persoon kijkt je direct in je ogen aan. Het is Loki. God zei dank. Hij rent op je af en kijkt mij diep in de ogen voordat hij begint te praten.

"Sanne, je moet rustig blijven. Doe je ogen dicht en let op mijn stem." Ik doe wat hij zegt ik doe mijn ogen dicht, luister goed naar wat hij zegt herhaal ik in mijn hoofd. "Adem in... en uit... adem in... en weer uit..." Het gaat zo nog even door voor een paar minuten en het vuur dooft. Niks is verbrand door het vuur maar, de wachter die daar nog steeds in shock staat is wel verbrand op de plek waar je hem hebt weggeduwd. Daar sta je dan half naakt voor een prins en een wachter die je probeerde te verkrachten. Die vieze vuile verkrachter!

POV Loki

Ik zie allemaal rook uit het plafond van mijn kantoor komen. Zonder er twee keer over na te denken ren ik zo snel mogelijk naar boven, waar het vuur is. Het is niet ver verspreid alleen in de kamer boven mijn kantoor, de slaapkamer van Hela. Waarom staat de oude slaapkamer van mijn zus Hela in brand? Ik moet een paar pogingen doen voordat ik de deur opengeschopt krijg, want de deur zit op slot. Hela leeft al jaren niet meer in het paleis. Ze koos voor het slechte pad. Ik kijk om mij heen en vang dan de ogen van iemand. De persoon is bang en in paniek. Er is ook een wachter die kijkt naar de persoon in shock. Waarom gaan ze niet naar een veilige plek? Waarom zoeken ze het gevaar op? Ik loop op de persoon af om te kunnen zien dat het Sanne is. Zij is het vuur, zij beheert het vuur.

Ik ga voor haar staan en probeer haar weer rustig te krijgen. Ze heeft haar krachten nog niet onder controle zo te zien. "Sanne, je moet rustig blijven. Doe je ogen dicht en let op mijn stem." Ze knikt lichtjes naar mij en sluit haar ogen. "Adem in... en uit... adem in... en weer uit..."Na dat heel vaak hebben gezegd wordt ze inderdaad rustiger. Ze zakt op haar knieën en ik ga bij haar zitten. Ik geef haar mijn mantel om haar boven lichaam te bedekken. Ik hoef niet aan haar te vragen wat er is gebeurd. Er is een bed met doorgebrand touw, kleding vol scheuren en twee personen van het verschillende geslacht. (Kunnen ook twee van hetzelfde geslacht zijn.) Hij wilde haar verkrachten. Ik ga hem een lesje leren zodra ik weet dat Sanne oké is.

Ik heb geen idee hoelang we hier al zitten. Het kunnen een paar minuten zijn maar, het voelt als eeuwen. Ik geniet hiervan, haar dicht bij me, in mijn armen. Onze rust duurde voor niet veel langer. Mijn vader komt met misschien wel 6 wachters op ons af. Correctie: op Sanne af. De wachters trekken haar bij mij weg. Ze verzet zich stevig maar, het heeft geen nut 4 wachters hebben haar op gepakt van de grond. Twee bij haar voeten en twee bij haar schouders. De andere twee wachters houden mij aan mij armen vast, zodat ik niets kan doen behalve toekijken.

"Je weet wat de gevolgen zijn als je je niet gedraagt, monster!" Hij doet een enkelbandje om die ervoor zorgt dat ze haar power niet kan gebruiken.

"Nee! Nee, nee, nee! Alsjeblieft! Het spijt me! Alsjeblieft! Nee!" Schreeuwt ze terwijl ze haar weg tillen. Wat zijn die gevolgen? Monster? Ze is helemaal geen monster. Ze was bang en logisch ze is bijna verkracht! Ze beschermde haarzelf alleen.

"Vader waar brengt u haar heen?"

"Naar cel 13" Antwoord hij zonder emotie.

Cel 13? Dat is de martel cel. Dat verdient ze niet. Ze deed niks fout. Ze beschermde haarzelf.

POV Sanne

Op de grond zitten we. Ik met Loki's mantel om, tegen zijn borstkas te huilen. Het boeit hem niet dat zijn kleding nat is of dat ik half naakt ben als ik de mantel niet om had. Hij zegt sussende woorden en zijn hand strookt mijn haar terwijl hij mij in een stevige knuffel houdt. Ik begin langzaamaan weer op normaal tempo te ademen en de tranen vloeien minder hard.

De koning stormt binnen met 6 wachters. 4 van de wachters trekken mij van Loki weg. Loki probeert mij dichtbij te houden en de wachters ver weg maar, de andere 2 wachters houden Loki tegen. Ik probeer Loki aan te raken maar, het lukt niet. De wachters trekken mij naar de koning via mijn middel. Ik word een klein beetje van de vloer af getild.

"Je weet wat de gevolgen zijn als je je niet gedraagt, monster" spuugt de koning in mijn gezicht. Gadverdamme! Hij doet een enkelband om mijn enkel zodat ik mijn krachten niet kan gebruiken. Aan de ene kant ben ik stiekem wel blij met de enkelband omdat ik dan in ieder geval niet de controle kan verliezen opnieuw en aan de andere kant is het klote want ik kan mijzelf nu niet meer beschermen van wat dan ook de gevolgen mogen wezen. Vast iets wat met martelen te maken heeft.

De 4 wachters tillen mij op, 2 bij mijn voeten en de andere 2 bij mijn schouders. Ik schreeuw mijn longen uit mijn lijf. Zonder enige succes, wat ik eigenlijk al een beetje zag aankomen. Ik schop en wring non-stop. In een hal komen er nog 2 wachters aan om mij onder controle te houden. Ik heb geen idee waar we zijn, het zijn de kerkers denk ik. Ze doen een deur open waar '13' opstaat. De deur gaat open en f*ck ik zit in de problemen. Er staat een grote stoel in het midden van de kamer. Je wordt in de stoel geduwd. De riemen worden strak vastgemaakt om mijn polsen en enkels. De riemen zitten te strak om los te wringen. Ik kan mijn pols nog geen millimeter bewegen.

"Weet wat het leuke is Sanne? We mogen doen wat we maar willen met jou. Wees gerust we gaan je niet verkrachten als dat is wat je denkt. We willen je alleen horen gillen" Om over je nek heen te gaan hoe hun lachen. En ze willen mij horen gillen dat kunnen ze dan krijgen ook.

"Je wilt mij horen gillen, huh? Dan kun je het krijgen ook!" Je ademt diep in voordat je je longen uitgilt. "Je hebt mij horen gillen kunnen zijn we nu klaar?" Het is één op een miljard kans dat hij 'ja' zegt maar, je kunt het altijd vragen.

"Wat is het leuke daarvan? We kunnen toch wel een beetje hangen hier met ze allen? Niet alsof iemand jouw mist. En een kleine tip: ik zou je je adem bewaren voor later." zegt dezelfde wachter die net ook aan het woord was. Hij geeft mijn wang nog een paar tikjes zoals vaders weleens bij hun zoon doen. De wachter gaat achter een bedieningspaneel staan en zit aan wat knopjes te rommelen voordat het aanschiet.

Er komen schokken van elke kant, de schokken worden sterker en pijnlijker. Het voelt alsof ik echt in brand sta. Stroom van alle kanten. De hele stoel geleid stroom. "AAAAAAAAAAAGGGGGGGHHHHHHHHH" schreeuw ik, mijn longen branden van het schreeuwen. Ik wil dat het ophoudt...

Asgard's GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu