Het doel van de Avengers.

127 9 6
                                    

<Heb een doel en bereik dat doel, maak daarna een nieuw doel>
TW: moord

—————

POV Loki

Sanne en Peter zijn naar school. De rest is op een missie, behalve ik. Ik lig in mijn bed met een beeldje te klooien. Ik gooi het en vang het weer en zo blijf ik een tijdje door gaan. Na een tijdje pak ik mijn boekje erbij.

'Ik weet dat ik niet perfect ben maar, ik heb mij nog nooit zo gevoeld voor iemand.'

Schrijf ik op in mijn boekje waar ik van alles in schrijf. Ik snap nog steeds niet waarom Bucky aan mij vroeg of ik wist wat Sanne haar verhaal is. Ik begin knetter te worden over het feit dat ik niks weet over Sanne en dat ik haar daardoor niet kan helpen. Wat raar is want waarom zou ik in vredesnaam iemand willen helpen? Ik ben de God of mischief. "Je hebt een band met haar." Hoor ik de stem van Thor in mijn hoofd herhalen. Die zin heeft hij eerder tegen mij gezegd. Dit moet stoppen, ik sta op en ga zo snel als ik kan naar Asgard.

Natuurlijk word ik tegengehouden door wachters van Odin. Wat een onzin van hem. Hij zou blij moeten zijn, zijn noordtoren is weer van hem. Nadat ik hun heb kunnen manipuleren heb ik een vrij pad. Waarom zijn die wachters zo dom? Het is donderdag dus hij kijkt naar een theatervoorstelling. Ik ga naar zijn kantoor, daar ligt alle informatie die er bestaat over Asgard. Het duurde even voor ik het boek heb gevonden waar alle bewoners in staan. Ik ga naar de letter S en zoek de naam Sanne op. Sanne is een naam die je bijna niet hoort op Asgard. De naam staat er niet.... Ik ga nog een keer over het lijstje maar, weer zie ik geen Sanne staan. Ik pak een ander boek. In het boek staan alle namen van indringers en criminelen van Asgard. Maar weer niks. (Foto media)

Dan maar, de Wachters straffen die haar pijn hebben gedaan. Waarschijnlijk zijn het er meer dan ik weet maar, dan weten ze tenminste wat hun te wachten staat als ze ooit nog zoiets flikken bij haar. Al snel vind ik een groepje wachters met elkaar lachen. Hebben ze geen werk te doen ofzo? "Jullie daar!" roep ik vanaf een afstandje naar de wachters die Sanne van me weghaalde toen ze bijna verkracht was. De wachter die haar naar mijn kamer gebracht heeft staat er ook tussen.

"Sorry mijn prins. We zullen snel weer aan het werk gaan." Verontschuldigen ze zich meteen. Na een snelle, gehaaste buiging draaien ze zich snel om en willen weglopen maar, ze bevriezen meteen als ze mijn stem weer horen.

"Stop! Terugkomen." beveel ik hun. "Wat vonden jullie ervan toen jullie toestemming kregen om het meisje, Sanne, te martelen?" vraag ik hun. Maakt niet uit hoe ze reageren, hun antwoord is fout.

"Ehm... n-nou... ehm... i-ik..." stamelen ze. Ze weten dat ze niet juist kunnen antwoorden. Ik kan hun angst en twijfel voelen. Angst voor wat gaat komen en twijfel omdat ze niet weten of ze de waarheid wel moeten zeggen.

"Weet je wat? Het maakt niet uit." Ik grijns van oor tot oor. Ik laat de messen uit mijn mouwen glijden en vermoordt ze allemaal in een paar seconden door hun keel open te snijden. O wow, wat geeft dat een goed gevoel. Het blijft verdomd leuk om te doen. Met twee bebloede messen loop ik verder door het kasteel. Bij de kerkers vind ik de wachter die poging deed om Sanne te verkrachten. Bij hem vraag ik dezelfde soort vraag. "Wat vond je ervan dat het mislukte om Sanne te verkrachten?" Hij alleen, heeft geen moeite om zijn mening te geven en begint grijnzend en al te vertellen hoe hij het vond om haar vast te vinden, haar angst te zien en hoe jammer hij het vond dat hij had gefaald. Hij heeft hetzelfde lot gekregen alleen veel pijnlijker. Ik deed het langzaam, hij stikte in zijn eigen bloed langzaam. Horror in zijn ogen te zien.

POV Bucky

Volgens mij heeft Thor ooit verteld dat Hela niet het laatste kind was dat Frigga kreeg. (Loki is geadopteerd en telt dus niet mee) Thor had gezegd dat ze een miskraam had. Wat als het iets te maken heeft met Sanne haar verleden? Het is een grote gok, I know. Laten we eerst maar, kijken in Sannes' hoofd. Vorige week had Tony het haar gevraagd en ze zei meteen 'ja'. Ze wil heel erg graag antwoorden. Ze wil haar ouders kunnen confronteren. Vanavond gaat het gebeuren. Iedereen is er omdat, er zo veel fout kan gaan of dat we juist iets groots vinden.

Asgard's GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu