<Als je het niet probeert dan leer je het ook niet>
POV Natasha
We zijn nu een paar dagen verder. Loki en Thor zijn gisteren naar Asgard gegaan. Loki omdat hij woedend is op zijn vader en Thor om hem in de gaten te houden. Zodat het niet uit de hand loopt. Er was nog een aanval van Ultron. We hadden hulp gekregen van een oude vriend, Dr. Strange. Hij was ons verrassing wapen. Ultron zag hem niet aankomen en verloor daardoor. Tony heeft hem vermoord, tenminste tot hoeverre je een robot kan vermoorden.
Het gevecht
Fury heeft weer een missie voor ons. Anders zou hij nooit hier zijn, hij heeft betere dingen te doen zoals hij altijd zegt. Tony onze lieve genie, jij gaat met je team je robot neerhalen. Begrepen? Vraagt Fury sarcastisch maar erg streng zoals altijd. Tony stuurt daggers naar Fury. Als blikken konden doden dan was Fury gewond want, het lukt Tony never nooit om hem te doden. Daar is Fury te slim voor. Hij mag misschien een pain in the ass zijn maar, hij heeft zijn respect verdient.
Hey, hey, hey niet zo gemeen zijn Tony. Zegt een hele bekende stem.
Strange wat doe jij hier? Vraagt Tony verward.
Nou sinds het jullie maar, niet lukt om die robot neer te halen kom ik een handje of twee helpen. Legt Strange uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Nou, hup hup, we hebben niet de hele dag. Geen theekransje houden alsjeblieft. Zegt Fury. Het gaat hem waarschijnlijk niet snel genoeg.
Rustig Fury. Niet zo gehaast, we moeten toch wachten voordat Ultron zichzelf laat zien. Eerder kunnen we toch niet aanvallen. Probeer ik te redenen met hem.
~
Pakken aan iedereen! Ultron is gespot in de stad! Schreeuwt Steve door de gangen, het is 11 uur savonds. Ik spring uit bed en pak mijn pak uit de kast. Ik stop pistolen in mijn holsters en nog een pistool in mijn schoen. Terwijl ik door de gangen loop richting de hal doe ik mijn haar in een hoge staart. Al snel is iedereen er. In de verte hoor je iets, het lijken wel vallende bommen. We rennen het gebouw uit en we zien overal robots en gillend , bange, wegrennende mensen. We rennen allemaal een kant op, helpen mensen met veilig wegkomen en vechten de robots. Gebouwen staat in brand door Ultrons wil. Boven op een wolkenkrabber staat hij dan en het zal de laatste plek zijn waar hij staat.
Ultron staat op de wolkenkrabber tegenover de bank, jongens. Vermeld ik door mijn oortje. Dr. Strange is nog niet in het gevecht, hij is hier om Ultron echt uit te schakelen deze keer. Strange kun jij een entree maken als Ultron denkt dat hij gewonnen heeft? Het is niet echt een vraag dat ik stel aan Steven, dat is gewoon het plan dat ik zojuist heb bedacht.
Doe ik! Krijg ik als antwoord van Steven. We gaan allemaal de wolkenkrabber op. Bucky duwt zijn weg naar binnen. Met zijn metalen arm breekt hij de deur en rennen ik, Bucky, Steve en Clint de trappen op richting het dak. Tony vliegt naar boven, Wanda gebruikt haar krachten om naar boven te gaan en Bruce klimt naar boven in zijn Hulk vorm.
Heeft jullie lang genoeg geduurd om hier te komen. Lacht Ultron. De wereld zal van mij zijn! Vervolgd hij.
Dan moet je eerst lang ons, robotje. Daagt Bucky hem uit. Hij geeft zijn metalen arm een zwaai. Bucky is klaar om hem af te maken. Ultron vliegt omhoog. Allemaal robots komen er aan. Een heel leger, dit gaat nog moeilijk worden. Ultron heeft er veel maar, wij zijn sterk en we hebben Hulk. We kunnen Thor goed gebruiken deze wedstrijd, helaas heeft hij weer oppas dienst van Loki. Tony schiet een laserstraal af, Ultron wijkt die makkelijk. Alle robots komen in actie en beginnen aan te vallen. Tony shoot die straal niet op Ultron te raken maar, om het gevecht te starten. We staan in een cirkel als we vechten. Niemand kan in de cirkel komen, wij hoeven alleen af te weren.
JE LEEST
Asgard's Girl
FanfictionIk als een klein meisje, in een klein dorpje. Het hele dorp staart naar mij, fluisteren naar elkaar en ze wijzen naar mij. Ik loop rustig door de straat. Iemand schreeuwt achter mij, ik draai me om om te kijken wie het is en waarom hij of zij schre...