Maar ik heb nog geen jurk!

197 10 0
                                    

<Macht en geld maakt je niet perfect, je innerlijk wel>

POV Sanne

"Laten we een feestje geven voor Sanne." kondigt Thor aan. Iedereen

heeft wel zin in een feestje. Wanda vraagt je wat maar, je hebt niet gehoord wat. Je bent in een trein van gedachten gestapt. Nat geeft je een duwtje met haar schouder, waardoor je schrikt en uit je trein van gedachten bent.

"Wanda en Thor zeiden wat tegen je." Begint Natasha

"Huh? Wat dan?" vraag je nu je uit je trein bent gestapt.

"Thor wil een feestje houden voor je en daar hebben we allemaal mee in gestemd. Dus Wanda stelde voor dat wij drieën morgenochtend een jurk gaan kopen voor je. En natuurlijk voor onszelf ook." Vervolgd Nat.

"Laten we Pepper dan ook meenemen. Zij moet waarschijnlijk ook nog een jurk en we laten geen meiden achter." Zeg ik en haal Pepper om te vertellen wat we morgen gaan doen. Eerst zegt ze dat ze niet kan omdat ze werk te doen heeft maar, nadat ik haar gesmeekt, mijn puppyogen heb gegeven en een pruillipje heb getrokken stemt ze toch mee. Maar ze gaat alleen mee als ik nu Loki bevrijd. Samen lopen we naar Bruces lab, waar Loki gevangen zit in mijn zelfgemaakte stenen cel. "Hey Loki, wat heb jij gedaan in deze tijd? Heb je genoten van je speciaal gemaakte kamer?" Zeg ik als grap om hem nog meer op te fokken.

Pepper geeft mij een waarschuwende blik. "Laat mij raden wie hier is. Natasha?" Zegt Loki geïrriteerd.

"Fout! Probeer opnieuw zo ik zeggen." Zeg ik met een grote grijns. Niet dat Loki die kan zien maar, Pepper wel.

"Haal mij gewoon hieruit, Sanne!" Roept Loki. Hij slaat hard tegen de muur. Dat moet vast pijn doen, de muur is namelijk heel dik. Daar sla je niet zomaar doorheen.

"Waarom zou ik anders hier zijn, Slimpie? En niet zo boos meteen je hebt hier maar een half uurtje vast gezeten zo erg is het niet. Ik doe dit alleen omdat dit de enige manier is om Pepper mee te krijgen shoppen. Anders had je hier nog wel even gezeten. Ik zou Pepper zo maar, even bedanken." Nadat ik dat gezegd heb haal ik de muurwanden weg. Loki stompt geïrriteerd weg. Waarschijnlijk naar zijn kamer. Die avond eten we spaghetti. Gekookt door Wanda, echt superlekker. Ze is een goede kok.
~
Om 10:00uur word ik wakker geschut door Wanda. "Hey slaapkop. Lekker geslapen?" Vraagt een onbekende stem. Ik kreun als antwoord en gooi mijn kussen richting de stem.

"Als je Nat wilt raken zal ik eerst kijken en mikken." Lacht Wanda. Ik doe mijn ogen open en zie dat Nat inderdaad in de deurpost staat en mijn kussen totaal niet in de buurt is gekomen. "Als jij je nu gaat klaar maken dan maak ik je een ontbijtje en gaan we daarna Pepper stelen van Happy."

Ik kijk haar vragend aan. Wie is Happy? "Ja is goed. Ik ga mij klaar maken, jij maakt een ontbijtje voor mij en kan Nat in de tussen tijd mij uitleggen wie Happy is." Nat komt naar mij toe lopen en schud haar hand door mijn haar. Alsof ik nog niet genoeg klitten in mijn haar had. "Deal!" Zegt ze voordat ze mij uit bed trekt en richting de badkamer duwt. Ik doe de badkamer op slot en zet de douche aan. Ik wacht totdat de stralen op de juiste tempratuur is. Op het moment dat ik onder de stralen wil gaan staan roept Nat "Ik ga een kledingsetje uitkiezen voor je." Zodra ik mij afgedroogd heb sla ik de handdoek om mij heen en doe de deur open voor Nat die een leuk schattig setje heeft uitgekozen. (Check media) 

"Je hebt en goede kleding smaak Nat. Ik ga jou vaker mijn kleding kiezen." Roep ik door de deur die alweer dicht is. Ik föhn mijn haar snel, ik hoef mijn haar niet te stijlen of krullen want heb als slag van nature. Nat en ik lopen de keuken in waar de heerlijke geur van pannenkoeken is. "Hey Wanda, het ruikt verschrikkelijk goed. Ze geeft mij een bord vol pannenkoeken waar ik normaal zou zeggen dat ik het niet op kan zoveel maar, ik wil niet onbeleefd zijn dus ik hou mijn mond.

Asgard's GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu