Moje jméno je Louis Tomlinson. Je mi šestnáct let a chodím do druháku na střední. Mám dvojče, které se jmenuje William Tomlinson. Dříve jsme byli úplně stejní, ale nikdy jsme se neměli rádi.
On je vždy ten lepší, víc cool, hezčí, víc sexy a tak.
Dříve by nás od sebe člověk nepoznal, ale teď nás od sebe rozeznají díky stylu.
On je ten drsňák s nespočetným množstvím tetování, já nemám ani jedno. On je ten co nosí atále to trend oblečení a já nosím stále ty samé džíny s mikinou, ale když jsme doma sám, občas si vezmu legíny, protože je mám rád, ale kdyby mě v nich doma někdo viděl, nedopadl bych dobře.
Bratr má vlasy vždy vyčesané nahoru, já na patku. On kouří, já bych do ruky cigaretu ani nevzal. On chodí i ve svých šestnácti letech každý pátek do klubu a já jsme ještě nikdy nebyl opilý.
Pár věcí máme ale společných.
Oba jsme gayové.
Moje maminka umřela, když nám bylo dvanáct. Nesl jsme to dost těžko, protože ona mě na rozdíl od táty měla ráda.
To, že jsem gay já vzal táta špatně, ale to že je William gay vzal dobře.
Bydlíme teď v rodinném domku v Londýně, ale s Williamem máme společný pokoj. Táta nechce, abychom měli pokoj rozdělený. Máme dokonce i my dva společnou koupelnu, táta má svojí.
Přestěhovali jsme se sem asi týden zpět a teď máme nastupovat na novou školu. Táta to vymyslel špatně tak, že už budeme nastupovat v polovině září.
Ještě k Williamovi, on je starší. Ano, štve mě to, ale bohužel.
Dost často si ze mě dělá srandu a moc rád mě ponižuje.
Když jsme se sem přistěhovali, hned jsem ve škole uviděl jednoho kluka, ale bohužel, William si ho všiml taky.
ČTEŠ
Dvojče - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis má dvojče Williama a oba jsou zamilovaní do Harryho Stylese, i když každý trošku jiným způsobem.