Furkanın ağzından çıkan o çirkin "hassiktir" kelimesini duyduğumda gelenlerin gerçekten de ailesi olduğunu anlamıştım . İkimizde mutfakta ayağa kalkmış ne yapacağımızı şaşırmış bir şekilde dururken Tuan da onları oyalıyordu.
- İdare edebiliriz. Hadi.!
Elimi kavrayıp beni kapıya doğru çekiştirirken içimden hatim indiriyordum ve Superman ın gelip beni burdan kurtarması için dua ediyordum.. ne var yani? kız olduğum için Superman izleyemez miyim? allahım ya yine saçmalıyorum.. aslında Furkanın elimi kavraması hoşuma gitmedi değil yani .. of nediyorsun kızım kendine gel.!
Tuanın yanına ulaştığımızda kapıdan içeri giren siyah saçlı genç görünümlü bir kadınla karşılaştım.
Hemen Furkana sarıldı kocaman.
- Ogluşum benim , seni çok özlemişim.
- Bende anneciğim bende.
Furkan boğulma tehlikesi geçirirken ben heyecandan titreyen bacaklarımı önlemeye çalışıyordum.
Tuan kapıdaki adamla tokalaştıktan sonra o adamcık ki büyük ihtimalle babası Furkana sarıldı.
Bu sırada kadıncağız Tuan'a sarıldı.
- Ah Tuan'cığım çok zayıflamışsın sen.!
- Yok Melek teyze ya , kilo bile aldım ben.
- Hayır Hayır. ! Resmen çökmüşsün evladım ah.! Ben yarın akşama size şöyle bir ziyafet çekeyim de birşeyler ye.
- Valla çok iyi olur Melek teyzem.
Ben konuşmalarını izlerken Furkan da gelip kolunu omzuma atmıştı. Hepsi de bize bakarken Furkan eliyle beni işaret etti.
- Anneciğim bu Selin.
Başını hafifçe eğip güldükten sonra yeniden kafasını kaldırdı.
- Selin benim eşim.
Tuan kahkaha atmamak için dudaklarını kemirirken Melek hanım gülümseyerek elini uzattı bana.
- Tahmin etmiştim. Maşallah gelinimde pek güzelmiş Furkan. Afferin.
Benim gülümsemem yüzümü kaplarken annesinin elini bırakıp babasının kini de sıktım. O da gülümseyerek karşılamıştı beni.
-Aman annne..! - dedi hemen Furkan
- Ne var eşşek sıpası.! O kızın etkisinden hiç çıkmayacaksin sanmıştım. Ne bileyim ben.Aradan onca yıl geçmesine rağmen hala onu bekliyordun. - deyince olduğum yere çakılmıştım.
Diğerlerinin de yüzünün düşmesiyle iyice meraklanmıştim. Furkanın gülümseyişi solmuştu. Düşünceli haline büründü yine.
- Ama Melek teyze bırak şu konuları salona geçelim hadi. - diyerek Tuan onu çekiştirirken Tekin Bey de peşinden gitmişti. Kapıyı kapadığımda Furkan'la ikimiz dikiliyorduk.
Bir şey söyleyecek gibi durmuyordu. Bende şu an uzatmak istemedim doğrusu.
- İçeri geçelim - dedikten sonra ben önden yürüdüm. O da birkaç saniye sonra peşimden gelmişti.
Siyah koltuklarımıza yerleştiğimizde Furkan kaş göz işaretiyle beni yanına oturtmuştu. Ellerimi dizlerimde kenetleyip sessiz sessiz nefes alışverişlerimi sürdürdüm.
Bu kadar heyecana nasıl dayanayım ki?
Çiftli koltukların birinde onlar diğerinde Furkan ve Ben. Teklinin birindeyse Tuan oturuyordu. Ve de bu tam karşıma geldiği için arada bana bakıp sakin ol sinyalleri gönderiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma sapan bir aşk .
Teen FictionMecbur kaldığı için sahte evlilik yapan bir çift. Nefret aşka dönüşebilir mi ?