Evet, söz verdiğim gibi..biraz geç ama anca şimdi bitirebildim. Umarım bu bölümü beğenirsiniz ve umarım beklediğinize değecek bir bölüm olmuştur. (:
Saat 23; 35 .. şimdi okuyacak olanlara ve bana iyi geceler , sabah okuyacak olanlara Günaydın. (:
**
Elimdeki bardakla oynarken arada göz ucuyla ta karşı duvarın dibindeki gruba bakmayı da ihmal etmiyordum.
Arkadaşlarıyla muhabbet ederken çok fazla gülümsuyordu. Ya da kahkaha atıyordu. Kahkaha atmak konusunda şu Yağmur denen kızla yarışamazdi gerçi.
Bir de Furkanin yanında duruyor. Biraz daha gülerse ağzı yırtılacak, o kadar yani.!Ablam Ata'yla oldukça yakın ve samimiydi. Yeni bir aşkın temelleri mi atılıyor nedir. Serenay ise etraftaki erkekleri kesiyordu. Laf aramızda, şu Furkanin grubundan Kerem'deydi aklı fikri. Gördüğü gibi taktı kafayı. Çok tatlıymişta falan filan. Kızım Kerem Hande'nin sevgilisi.! Hani şu Yağmur kadar yada daha fazla cadı olan kızın. !
Her neyse, bende sap takılanlardanim.
Bardaktaki pipeti bir kez daha döndürdükten sonra kafamı yine karşı masaya doğru kaldırdım. Gözlerim onunkilerle birleşince donuklaşmıştım.
Hayır resmen donup kalmıştım. !Göz göze gelmiştik. Yani bana bakıyordu.! Beni izliyordu.!
Dudakları hafifçe yana doğru kaydığında hafif bir gülümseme oluşmuştu yüzünde. Hasta olduğum gülümsemelerinden biriydi. Tamam abartıyor olabilirim ama hoşuma gitmişti işte.
Benim ifade almaya çalışan suratımi gördükce gülümseyişi git gide derinleşiyordu. Ben ne yapacağımı şaşırmış bir haldeyken kulağıma yankılanan ismimle bağırarak kendime gelmiştim.
Serenayin kafasını kırmak için can attığım gerçeği vardı. Ama gözlerim Furkanin kahkahalarina kaydı. Bize bakarak resmen kahkaha atıyordu ve bu az sonra tüm grubun dikkatinin üzerimize çekilmesine yol açtı. Hay senin.....
Serenay da benim gibi kalmıştı artık. Ciddi anlamda ne yapacağımızi bilmiyorduk. Aslında içimden dönüp " ne bakıyorsunuz be ayı mi oynuyor burda, allah allah." demek geçmişti de neyse.
Tuanin herşeyi bildiğinden dolayı oluşan, kikirdamalari, Hande , Kerem ve Seçkinin anlamaya çalışır halleri. Ve de Yağmurun sinirle ve kıskançlık dolu gözleri.
Muhtemelen beni öldürmek istiyordur.
Okulda onun arabasından inerken görülmüştüm. Bahçede bir çok kez tartışmistik. Ve şimdi de bana bakarak gülüyordu. Sarıkaya derdi bitti şimdi Yağmur mu başladı ? Tamam henüz Sarıkaya meselesi bitmemiş olabilir. O kızdan da herşey beklenir.
- Hiç birşey olmamış gibi sakince otur yerine Selin. Ve gözlerini çek şuradan.
- Önce sen denemelisin aptal.
Aynı anda yapmalıydik belki de. Fazla tartışmadan göz bebeklerimi onların üzerinden çekip normal halime burünmeye başlamıştım. Ne kadar becerebildiysem artık.
Grubun dikkati yavaş yavaş üzerimizden çekilirken biz de sakinleşebiliyorduk.
- Selin sana birşey anlatacağım ama kızmayacaksin. - dedi çekinir bir ses tonuyla.
Muhtemelen kizacagim bir şeydi.
- Tamam anlat.- dedim hızlıca.
Kizacagima emindim ama eğer bunu söylersem asla anlatmazdi. Derin bir nefes verdikten sonra ellerini dizlerinde birleştirdi. Karşı masaya yeniden baktıktan sonra devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma sapan bir aşk .
Roman pour AdolescentsMecbur kaldığı için sahte evlilik yapan bir çift. Nefret aşka dönüşebilir mi ?