15 Bolum ; Parti

1.9K 80 13
                                    

Beklettigimi biliyorum ama cidden çok mesguldum. Okul falan derken anca yazdım. (:

**
- Alacakaranlık.!

- Warm Bodies. !

- Alacakaranlık diyorum.!

- Bende Warm Bodies diyorum.!

Ablam iki filmi de elinde tutarken biz Serenayla seçim konusunda epey bir zorlanıyorduk. Alacakaranlık serisini binlerce kez yeniden bitirdigimin farkındayım ama bu hala izleme olasılığım olmadığını göstermez.

- Hangisini koyuyoruz karar verin artık. !

Ablamın oflamali çıkan sesi üzerine ikimizde aynı anda istediğimiz filmin adını söyleyince tak etmişti.

- Alacakaranlık. !

Tam ağzını açmış çığrıncakti ki kapının çalışıyla çenesini kapadı. Ablam birini yere fırlatıp diğeri için harekete geçmişken ben kalkıp kapıyı açtım.

Karşımda duran şık giyimli adama meraklı bir bakış attığımda sesini düzelterek konuşmaya başladı.

- Şey ben İpek'e bakmıştim ama..?

Kaşlarimi havaya kaldırmış bön bön bakarken kafamı salona çevirip ablamı taradim.

- Ablaaa birisi seni soruyor.

Ablamdan önce Serenay koşarak yanıma geldiğinde omzumdan sarkarak baktı kapıdakind.

- Ataa.! Merhabaaaaa.

Ata.. Ah tabi ya şu cocuk. Onunla karşılaşmalarımiz sadece karanlıkta olduğu için tanıyamamam gayet doğaldı.
Ablamda sonunda teşrif ettiğinde gülümseyerek elini sıktı.

- Ne hoş sürpriz. ! İçeri gelsene. Bizde film izleyecektik.

Bu teklifin hoşuna gittiğini anlamamak için kör olmak gerekirdi.

- Vaktim yok yinede teşekkür ederim. Akşam bizim evde ufak çaplı bir parti var. Arkadaşlar arası birsey işte. Düşündüm de.. belki sizde gelmek istersiniz.?

Ben olmaz demek için araya girmek üzereyken ablam atıldı.

- Tabii ki geliriz. Çok iyi olur.

Ata mutlulukla gülümsediginde birkaç sonra görüşürüz tarzı şeyler söyledi ve gülümsemesiyle geri döndü.

Sıra geldi ablamın işkence dolu dakikalarına.

- Tanımadığımız bir insanın evinde ne işimiz var söyler misin.!

Beni umursamadan koltuğa doğru ilerlerken ben söylemekle Serenay ise gülmekle meşguldu.

- Tanımadığımız insan degil. Ata işte. Hem Seçkin de sizin arkadaşınız mış işte niye mızmızlaniyosun ki.

- Arkadaşımız değil sadece tanıyoruz.

- Her neyse.- diyerek salladı elini.

Bizde koltuğa oturduğumuzda sevdiğim ama favorim olmayan Warm Bodies'in açık olduğuna mı yanayım akşamki cehenneme mi bilememistim.

Odadan gelen telefon melodisiyle yerimden kalkıp sallana sallana gidiyordum ki beni arayabilecek tek kişiyi fark etmemle yerimde sıçrayıp koşturmam bir oldu.

Yıldırım hızıyla telefonu elime alıp açtığımda nefes nefese kalmıştım.

- Efendim.!

Ben soluklanirken hafifçe bir kıkırdama sesi duymuştum.

- İkinci çaldırışımda açmanı neye borçluyum. ?

Saçma sapan bir aşk .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin