" Julie... Tolong mak pergi barang dekat kedai Pak Akob tu kejap. Mak nak masak ni." Mak Uda memekik dari dapur.
" Alaaa malas la mak...suruh la adik." Julie yang sedang leka menonton televisyen itu merungut.
"Ish budak ni. Kalau adik kau tu ada. Takdanya mak suruh kau. Pegi la. Mak nak masak ni. Karang kau jugak yang nak makan." Mak Uda membebel. Duit serta lis barang dihulurkan kepada Julie.
" Dah pukul 6.50 dah mak. Kedai nak tutup. Esok je la beli. Mak masak je nasi goreng ke ape." Julie masih lagi berkeras.
" Bapak kau balik nanti dia nak makan. Sempat lagi ni. Pegi la cepat. Dah la tak tolong aku dekat dapur. Aku report dekat bapak kau baru kau tau." Mak Uda sudah naik angin.
"Yela yela. Orang nak pegi la ni..." Julie akhirnya mengalah. Malas dia hendak mendengar leteran panjang emaknya.
" Eh..takkan nak pergi macam tu? Dengan seluar pendek baju ketat macam tu. Kau tu perempuan. " Mak Uda membebel lagi.
" Ala biar la. Kedai nak tutup dah tu mak..tadi suruh cepat." Julie berkata sambil menyarungkan seliparnya.
" Suka hati kau lah. Balik cepat. Jangan nak menyinggah mana-mana." pekik Mak Uda apabila melihat Julie sudah keluar menyusuri koridor.
Sebenarnya dia malas sungguh untuk menjejakkan kakinya ke kedai runcit Pak Akob. Sejak buah dadanya hampir diraba oleh anak Pak Akob tempoh hari, dia tidak pernah lagi datang ke kedai itu. Mujurlah semasa kejadian itu, dia sempat melarikan diri.
Sampai sahaja dikedai runcit itu, Julie melihat pintu sudah separuh ditutup. Cepat-cepat dia masuk kedalam. Kalau tidak, terpaksa la dia berjalan jauh untuk kekedai runcit lain. Didalam kedai, Julie tercari-cari kelibat Pak Akob. Tiada. Yang ada hanyalah Razak, anak Pak Akob bersama dua lagi rakannya. Entah apa yang mereka buat disitu entah lah. Malas mahu mengendahkan Razak dan rakan-rakannya yang tersengih memandangnya itu, Julie terus mengambil barang-barang yang dipesan oleh emaknya.
" Rajak..bayar." Panggil Julie sambil meletakkan barang-barang yang siap diambil diatas kaunter.
Senyap. Tiada sahutan. Tiba-tiba terdengar pintu kedai ditutup dan dikunci. Julie yang terkejut itu mula berasa tidak sedap hati.
" Wehh..apa ni..bukak laaa" Julie yang ketakutan itu meminta Razak membuka kembali pintu.
Manakan tidak. Hanya dia seorang sahaja yang berada dikedai itu bersama-sama Razak, Bidin dan Amir. Apa yang membuatkan Julie bertambah takut apabila mereka bertiga sudah mengelilinginya.
"Geng...Julie suruh bukakkan dia la. Apa lagi? Hahahahaha." Razak ketawa besar. Dia memberi isyarat kepada kedua kawannya itu.
Bidin dan Amir yang mengerti itu terus menerkam Julie. Berebut-rebut mereka menarik seluar Julie dan membogelkan gadis itu satu persatu. Razak hanya ketawa. Julie pula sudah meraung. Apalah dayanya untuk melawan kudrat tiga lelaki itu.
Dalam keadaan berdiri, Razak terus mencium di seluruh tubuh dan buah dada Julie yang besar itu. Sementara Bidin dan Amir memegang kedua belah tangan Julie agar tidak melawan. Tubuh gadis idamannya yang berumur 19 tahun itu sungguh menggiurkan. Sudah lama dia impikan menikmati buah dada yang besar dan bergoncang saat gadis itu berjalan.
Dengan penuh nafsu, Razak meramas sekuat hati kedua belah buah dada montok Julie sambil puting yang besar dan tajam itu digigit halus.
"Aaahhh..sakittt...lepaslahhhhh.." Julie menjerit.
"Ish..bising la. Diam je la." Marah Bidin. Dia mengambil seluar dalam Julie lalu disumbat kedalam mulut gadis itu.
Mereka bertiga hanya ketawa mendengar suara Julie yang tersekat-sekat setelah disumbat itu.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...