Fara Wahieda merupakan salah seorang anak kepada penghuni Pangsapuri Impiana. Dia yang mesra dipanggil Yaya berumur 17 tahun dan masih bersekolah. Yaya tidaklah mempunyai tubuh yang menggiurkan. Tubuhnya sama seperti kebiasaan budak sekolah lain. Dadanya juga hanya berukuran 32a sahaja. Namun, Yaya mempunyai wajah yang sangat cantik. Matanya besar, hidungnya mancung dan bibirnya munggil dan merah.
Oleh kerana tidak mahu persekitaran gelap pangsapuri itu mempengaruhi hidup Yaya, ayahnya, Ramli telah menghantar Yaya untuk kesekolah berasrama di bandar. Tambahan pula, rumah mereka berada di blok yang paling bermasalah. Banyak masalah sosial yang berlaku di blok itu. Malah, kebanyakan remaja disitu tanpa segan silu melakukan perbuatan tidak bermoral seperti menghidu gam, menghiasap rokok, bergaduh, dan juga gangguan seksual.
Hujung minggu itu, Yaya pulang ke rumah untuk bercuti. Memang kebiasaannya Yaya akan pulang kerumah setiap petang Jumaat dan akan pulang semula pada petang Ahad. Selalunya, Yaya akan menaiki tren dari sekolahnya dan menaiki bas sehingga ke depan Pangsapuri Impiana.
Sampai sahaja diperkarangan pintu masuk Pangsapuri Impiana, Yaya berjalan menuju ke rumahnya di blok paling belakang. Waktu sudah menunjukkan pukul 6.15 petang. Yaya hanya mengenakan seluar track suit, tshirt sekolahnya yang berlengan panjang serta tudung putih sekolahnya. Beg pakaiannya disandang di bahu.
Baru sahaja dia ingin menekan butang lift, tertera tulisan 'out of order' di skrin atas lift itu. Lift yang satu lagi sudah ditutup dengan penghadang.
"Aduh. Takkan dua-dua rosak?" Keluh Yaya.
"Lift rosak dik. Dari pagi tadi lagi." Pak Hamid yang baru tiba berkata.
"Oh yeke? Terpaksa la naik tangga. Terima kasih pakcik." Ucap Yaya. Mahu tidak mahu terpaksa lah dia menapak menaiki tangga ke tingkat 9.
"Baru balik asrama ke?" Tegur Pak Hamid saat mereka berjalan menuju kearah tangga.
"Haah. Cuti hujung minggu." Balas Yaya ramah.
Pak Hamid hanya mengangguk. Dia memberikan laluan kepada Yaya untuk jalan dahulu. Takut juga budak itu terganggu memandangkan kudratnya yang telah tua itu. Lagipun rumahnya hanya berada ditingkat dua. Pak Hamid hanya mengekori dari belakang.
Melepasi susur tangga yang pertama, Pak Hamid hanya mengikut. Setelah mendaki susur kedua di tingkat satu, matanya terpandang punggung bulat Yaya dihadapan. Fikirannya terus mengimbau saat dia meratah tubuh anak buahnya, Sabrina tempoh hari. Sejak kejadian itu, dia berasa sungguh berselera dengan tubuh anak gadis terutamanya gadis belasan tahun seperti Sabrina. Akal jahatnya ligat memikirkan sesuatu. Seluar track ketat yang membalut punggung montok Yaya benar-benar menaikkkan syahwatnya.
Naluri tuanya kian memberontak. Pak Hamid semakin melajukan langkahannya menaiki anak tangga untuk merapati Yaya. Matanya liar memerhatikan keadaan sekeliling. Risau juga jika ada orang lain yang nampak mereka. Kali ini dia sudah nekad. Suasana suram dibahagian tangga blok itu memberi kelebihan kepada Pak Hamid.
Saat kaki Yaya mula mendaki anak tangga pertama untuk naik ke tingkat tiga, Pak Hamid terus memeluk dan menarik tubuh Yaya rapat ketubuhnya. Sebelah tangannya merangkul pinggang ramping anak gadis itu, sementara tangan kirinya menutup rapat mulut Yaya untuk menghalang dari gadis itu menjerit. Yaya yang terkejut meronta-ronta ingin melepaskan diri.
Pak Hamid yang bagai dirasuk itu tidak menghiraukan rontaan Yaya. Dengan sisa tenaga tuanya, dia menyeret tubuh Yaya ke bilik sampah berhampiran kawasan tangga itu. Tubuh Yaya yang kecil itu didukung kemas sehinggakan kaki gadis itu terkapai-kapai diudara.
Setelah mengunci pintu, Pak Hamid melepaskan tubuh Yaya lalu menolak gadis itu ke dinding. Tangannya masih lagi menekup mulut gadis itu.
"Kalau kau bising, aku pukul kau."ugut Pak Hamid.
Yaya hanya memandang ketakutan. Laju dia mengangguk. Tubuhnya menggeletar ketakutan. Dia langsung tidak menyangka orang tua itu bertindak sedemikian. Pak Hamid hanya tersengih. Dia merapatkan wajahnya ketubuh Yaya. Bau busuk didalam bilik sampah itu tidak lagi dihiraukan. Malah bau harum dari tubuh gadis remaja itu menusuk kedalam lubang hidungnya.
Pak Hamid tidak mahu berlengah lagi. Hidangan yang terhidang didepan mata harus dijamah. Dengan kasar dia memusingkan tubuh Yaya dan menolaknya kedinding. Dengan kasar juga dia merentap seluar track dan panties Yaya kebawah. Punggung montok yang membangkitkan nafaunya tadi terdedah didepan mata. Kemudian, dengan gopoh gapah, Pak Hamid membuka zip dan butang seluarnya. Batang tuanya yang masih gagah telah terhunus tegak. Dia terus menghalakan batangnya mencari rekahan cipap Yaya. Tanpa menunggu lama, Pak Hamid terus menekan masuk batangnya.
"Arkk..." Yaya tersentak namun mulutnya segera ditutup oleh orang tua itu.
Cipapnya yang masih kering terasa perit menerima tusukan batang Pak Hamid yang besar itu. Seluruh dinding cipapnya yang masih sempit bagaikan ditolak kedalam bersama-sama batang Pak Hamid. Air matanya merembes keluar menahan pedih.
Pak Hamid langsung tidak menghiraukan keadaan Yaya. Lubang cipap milik Yaya sungguh sempit dan ketat. Mungkin kerana mereka dalam keadaan berdiri, membuatkan batangnya sedikit susah untuk sampai kepangkal.
"Arghh!" Yaya menjerit halus saat batang Pak Hamid menyentuh pangkal rahimnya.
Segera Pak Hamid mencengkam mulut Yaya. Henjutannya terhenti. Telinganya ligat mendengar keadaan diluar. Mujurlah tiada siapa yang mendengar jeritan itu. Pak Hamid sedikit berang lalu menampar kasar pipi Yaya.
"Aku kata diam! Kalau tidak, teruk kau aku kerjakan." Bisik Pak Hamid keras lalu meneruskan kembali henjutannya.
"Hmmphh..hmmphh..hmmphh.." Yaya hanya merapatkan bibirnya disebalik tekupan tangan kasar orang tua itu. Takut jika dia ditampar lagi.
Melihat Yaya yang telah menurut, Pak Hamid melajukan henjutannya. Tangannya tidak lagi menekup mulut Yaya. Kini dia memaut pinggang ramping gadis itu sambil mendayung keras. Cipap yang tadinya terasa kesat, sudah mula licin.
Pak Hamid mengeluarkan batangnya seketika lalu memusingkan tubuh Yaya supaya menghadapnya. Tubuh Yaya ditolak supaya tersandar dinding bilik sampah yang sempit itu. Kemudian, Pak Hamid memaut kaki Kiri Yaya supaya terangkat. Tubuh Yaya yang kecil itu memaksa Pak Hamid mengangkangkan sedikit kakinya supaya mudah untuk dia menjolok. Batangnya yang sudah berkilat dibasahi cairan rangsangan cipap Yaya mula merapati. Dengan sekali tekan, tiga perempat batangnya kembali menerobos masuk.
Yaya hanya merapatkan bibirnya menahan senak, tidak berani langsung mengeluarkan bunyi. Dia sendiri takut orang ramai mendengar suaranya. Apatah lagi dia diperlakukan oleh orang tua itu.
Pak Hamid mendayung laju. Wajah berkerut Yaya dipandang penuh nafsu. Tangannya segera menyingkap tudung putih Yaya. Leher putih gadis itu menjadi serangan cumbuan ganasnya. Bau harum bercampur peluh dari leher Yaya dihidu semahunya. Kemudian, baju gadis itu pula diselak keatas. Dengan kasar dia merentap kebawah bra gadis itu. Tetek gadis remaja yang masih dalam proses membesar itu dikerjakan pula. Pak Hamid semakin berselera. Dayungannya semakin galak menghentak cipap muda itu. Keadaan bilik yang sempit dan ruang pengudaraan yang sedikit membuatkan tubuh mereka dibasahi keringat. Yaya kini hanya pasrah dan berharap semua ini segera berakhir.
****
Jam menunjukkan pukul 6.50 petang. Pintu bilik sampah ditingkat dua terbuka. Pak Hamid yang sudah kepuasan melangkah keluar.
"Jangan kau berani-berani nak bagitau pasal benda ni pada sapa-sapa. Kalau tak, aku akan pastikan mak dengan bapak kamu akan susah. Ingat!" Pesan Pak Hamid sambil menutup kembali zipnya. Dia mengipas-ngipas badannya yang kebasahan dek peluh dengan bajunya lalu meninggalkan Yaya umpama tiada apa yang berlaku.
Bersambung....
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...