Episod 16: Haruan Makan Anak

11.4K 151 5
                                    

Anisa duduk termenung di taman permainan berdekatan kawasan rumahnya sambil memeluk lutut. Begitulah rutin hariannya sejak tiga hari yang lalu. Matanya sudah bengkak akibat menangis tanpa henti mengenangkan hidupnya yang sudah hancur. Sungguh dia tidak menyangka kesuciannya yang dijaga selama ini diratah oleh lelaki-lelaki durjana. Apa yang lebih menyedihkan, lelaki yang dianggap pelindung turut sama merosakkan dirinya. Kejadian ngeri yang berlaku beberapa hari lepas bagaikan pita perakam yang bermain-main berulang kali didalam kepalanya.

****

Amran mula berperang dengan perasaannya. Hasratnya yang sudah lama terpendam kini seperti menjadi kenyataan. Matanya tidak berkelip memandang bahagian tubuh anaknya yang terdedah. Tetek Anisa yang terdedah dari bajunya yang koyak ditatap. Dia melihat tetek anaknya itu penuh dengan kesan merah. Hatinya menjadi panas apabila membayangkan Pak Murad dan Pak Junaidi mengerjakan tetek Anisa. Dia melihat pula di bahagian seluar yang terlondeh menampakkan bulu-bulu halus dibawah pusat anaknya.

Anisa yang menyedari tubuhnya diperhatikan oleh ayahnya segera menutup dada dan membetulkan seluarnya. Ketika itu juga dia dapat melihat bonjolan ayahnya yang masih memakai tuala itu. Anisa bertambah terkejut apabila ayahnya tanpa segan silu membuka tuala yang dipakai dilepaskan jatuh ke lantai.

Anisa menjadi tidak keruan. Dia menggelengkan kepalanya seolah merayu supaya ayahnya itu menghentikan apa sahaja yang bermain difikirannya.

Amran pula langsung tidak mempedulikan. Sudah lama dia memasang niat untuk menyetubuhi anaknya itu. Selama ini, dia sedaya upaya menahan dan menangguhkan niatnya itu, membiarkan anaknya itu membesar terlebih dahulu. Namun segalanya musnah apabila orang lain terlebih dahulu merasmikan anaknya. Kini dia tidak mahu menunggu lagi. Dia tidak peduli walau apa yang terjadi sekalipun. Dengan batangnya yang yang sudah terhunus, Amran merapati anaknya.

"Ayah....jangan ayah...." Anisa merayu dan berundur kebelakang.

Amran yang bagai sudah dirasuk terus mencapai punggung Anisa dan menariknya rapat. Punggung gebu Anisa diramas dengan geram. Anisa yang sudah tidak mempunyai tenaga untuk melawan hanya merayu saat merasakan jari ayahnya itu membelah alur punggungnya dan bermain-main dilubang duburnya.

Anisa merasakan sesuatu yang tumpul sedang menyucuk-nyucuk alur cipapnya. Amran cuba menekan masuk batangnya namun sedikit sukar kerana Anisa mengemut ketat cipapnya.

"Jangan kemut sayang. Ayah nak masukkan ni." Amran berusaha memasukkan batangnya dalam keadaan mereka masih berdiri.

Anisa tidak sanggup lagi melawan, kerana walau apa pun yang dia buat, ayahnya itu tetap akan menjamah tubuhnya. Dengan tidak rela, dia tidak lagi mengemutkan cipapnya agar semua ini cepat berakhir.

Batang Amran yang sudah menerobos masuk kembali menimbulkan kesakitan pada lubang cipap Anisa. Dengan posisi berdiri begitu membuatkan cipapnya menjadi sempit. Melopong mulutnya apabila cipapnya bagaikan dikoyak namun dia hanya menahan dan membiarkan sahaja. Tangisan dan rintihan Anisa membuatkan Amran semakin semakin bernafsu.

"Mmmphhh..mmmphhh..ayah....sakit.... mmmphhh.." Anisa merintih.

Amran hanya menikmati kesedapan tanpa menghiraukan anaknya. Semakin lama semakin dalam batangnya terbenam didalam cipap Anisa hingga merasakan bulu ari-arinya menyentuh rapat ke kelangkang anaknya itu. Jarinya tidak henti dari menekan-nekan lubang dubur Anisa. Baju jersi anaknya yang terkoyak, dikoyakkan lagi sehingga terlepas dari tubuh. Dengan lahap dia menjilat dan menghisap kedua belah puting tetak Anisa yang kian menegang.

Air mani yang sedia bertakung didalam cipap anaknya menjadi pelincir membolehkan Amran merodok dengan lancar. Sesekali Anisa cuba melarikan punggungnya kerana tidak tahan dengan tusukannya namun tangan Amran sentiasa memaut punggung anaknya itu. Setiap kali dia merasakan Anisa mahu melarikan punggungnya, dia akan menarik rapat punggung Anisa agar batangnya tidak terkeluar.

"Mmmphhh.. ayah...aauuhh... mmmphhh.." Anisa mendengus.

Lubang cipapnya mengemut dengan sendirinya apabila bijinya bergesel dengan batang Amran. Dia cuba melarikan punggungnya tetapi masih gagal. Beberapa ketika kemudian, tubuhnya mengejang dan menggigil. Nafasnya tersekat-sekat. Lubang cipapnya terkemut-kemut dengan kuat. Celah kangkangnya terasa basah yang amat sangat.

Amran tersenyum. Dia tahu Anisa telah klimaks. Dia terus mendayung tanpa henti agar anak perempuannya terus-terusan merasai nikmat. Hentakan batangnya semakin laju. Nafas Amran mula kencang.

Anisa hanya membiarkan ayahnya merangkul erat tubuhnya. Terasa punggungnya dicengkam erat dan lubang duburnya ditekan kuat oleh jari ayahnya. Satu hentakan kuat dirasakan jauh menyentuh pangkal rahimnya. Terasa berdas-das cairan hangat mencurah masuk memenuhi segenap rongga cipapnya. Cukup banyak untuk dia bungtingkan benih adiknya sendiri.

Setelah merasakan seluruh benihnya dilepaskan, Amran melepaskan tetek Anisa dari dalam mulutnya. Tetek anaknya yang penuh kemerahan kelihatan berkilat dengan air liurnya sendiri. Kemudian dia mencabut batangnya. Membuak-buak cairan putih meleleh keluar seperti berbuih, meleleh menuruni paha Anisa. Terdapat juga kesan lelehan berwarna merah yang sudah kering di paha Anisa, bukti dara anak perempuannya diragut oleh orang tua berdua itu.

Anisa terjelupuk jatuh dan bersimpuh diatas lantai. Amran yang masih tercungap-cungap, terduduk diatas sofa. Dia tahu kenapa Pak Murad melakukan itu pada anaknya. Semuanya kerana dia dendam.

Pada minggu lepas, Pak Murad ada berjumpa dengannya untuk meminjam duit. Pada mulanya, dia agak keberatan kerana kenal benar dengan perangai Pak Murad yang tidak bekerja dan kaki judi itu. Namun dia teringatkan Pak Murad mempunyai anak gadis bernama Hidayu yang seusia dengan anaknya. Cita-citanya untuk merasai dara anak gadisnya mungkin dapat ditangguh jika Pak Murad sudi memyerahkan Hidayu padanya.

Sangkaan, Amran, pasti Pak Murad tidak besetuju. Namun sebaliknya berlaku. Pak Murad laju sahaja mengangguk setuju. Amran yang sedikit pelik berasa sangsi. Dia akhirnya bersetuju untuk meminjam kan wang kepada Pak Murad, dengan syarat, dia merasai dahulu Hidayu. Pak Murad tidak membantah.

Setelah dia menjamah Hidayu, Amran berjumpa dengan Pak Murad. Namun, dia tidak jadi untuk meminjamkan wang dengan alasan,Hidayu sudah tidak mempunyai dara. Sempat dia mengelarkan Hidayu sebagai bohsia kerana cipap Hidayu yang sudah kehitaman dan longgar. Akhirnya dia meninggalkan Pak Murad yang berdendam.

Mengingat kembali kejadian itu, dan kekecewaan dia untuk merasai dara, Amran bangun dari sofa. Dia kemudian menarik tangan Anisa yang masih duduk bersimpuh diatas lantai. Anisa menjerit sakit apabila tubuhnya diheret masuk kedalam bilik ayahnya. Amran kemudian menghempaskan tubuh anak perempuannya ke atas katil. Anisa hanya menggeleng lemah apabila melihat batang ayahnya perlahan-lahan mengeras. Tiada suara yang mampu dikeluarkan melainkan riak wajahnya jelas merayu.

Amran tidak mempedulikan pandangan satu Anisa. Wajahnya kelihatan bengis. Dia terus menindih tubuh Anisa. Kedua tetek Anisa dikulum semahunya. Anisa yang sudah kepenatan menggeliat kecil. Sedikit demi sedikit putingnya mengeras.

Amran meletakkan sebiji bantal dibawah punggung Anisa. Katil yang menjadi medan asmara bersama isterinya, kini menjadi tempat dia melimpaskan nafsu pada anak mereka.

Kaki Anisa dikuak keatas sehingga lututnya rapat menyentuh ketiak. Lubang cipap dan dubur Anisa terdedah. Anisa hanya membiarkan sahaja jari jemari ayahnya bermain-main dikelangkangnya.

Amran galak menjolok lubang cipap Anisa dengan jarinya. Cuba untuk melonggarkan lubang cipap Anisa yang langsung tidak diberi tentangan. Tiga jari dirodok semahunya. Hasilnya, lubang cipap Anisa kini sudah ternganga luas dengan sendirinya.

Anisa terasa benar-benar lemah dan tak bermaya. Matanya tidak larat lagi untuk dibuka. Dia hanya merasakan batang ayahnya sedang menyucuk-nyucuk lubang cipapnya. Dan satu hentakan merobos masuk menyenakkan perutnya. Selepas itu, dia sudah tidak sedarkan diri.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now