Episod 10: Azlin

8K 134 8
                                    

Nazmi mencelikkan matanya setelah panahan matahari menerjah masuk melalui tingkap. Dia yang baru tiba dari selatan tanah air bersama ibu bapanya semalam telah bermalam dirumah Maksunya di Pangsapuri Impiana untuk menhadiri majlis perkahwinan saudaranya juga. Nazmi baru berusia empat belas tahun. Ikutkan hati, memang dia malas untuk mengikut ibu bapanya. Mujurlah ada sepupu rapatnya, Razi yang muda setahun darinya. Tidaklah dia bosan.

Menyedari suasana sunyi didalam rumah itu, Nazmi bingkas bangun sambil menggosok matanya. Razi yang semalam tidur disebelahnya juga tidak kelihatan. Dia segera melangkah keluar dari bilik yang tidak tertutup itu.

"Ha Nazmi, dah bangun? Pergi basuh muka lepas tu makan kat dapur tu. Kak Lin dah buat sarapan." Azlin berkata setelah melihat Nazmi yang baru keluar dari bilik.

Langkah Nazmi terhenti. Matanya tidak berkelip melihat sepupunya Azlin yang sedang duduk dimeja komputer diruang tamu. Azlin merupakan anak sulung kepada Maksu. Berusia 21 tahun dan masih belajar di kolej. Sebelum ini, Nazmi tidaklah rapat dengan Azlin memandang jarak umur mereka yang agak jauh. Namun hari ini, naluri lelakinya teruji melihat Azlin yang memakai seluar pendek hijau, memdedahkan hampir 70 peratus pahanya yang gebu dan putih itu. Dibahagian atasnya pula Azlin mengenakan t-shirt agak besar namun masih dapat dilihat bonjolan kecil disebalik baju itu. Wajah Azlin yang seperti cina itu menambahkan daya penarik sesiapa yang melihatnya. Malah, jika orang yang tidak mengenali Azlin, pasti mereka akan memanggilnya amoy.

"Nazmi? Kenapa tercegat je kat situ?" Tegur Azlin setelah melihat Nazmi hanya berdiri tidak bergerak.

"Er..Razi mana kak yong?" Tanya Nazmi yang sememangnya memanggil Azlin dengan panggilan kak yong. Mujurlah dia teringatkan sepupunya itu.

" Kak yong suruh dia pergi kedai tadi beli roti canai. Nanti dia balik kamu makan la sekali. Nasi goreng pon ada kak yong masak." Jawab Azlin.

" Mak dengan abah mana?" Soal Nazmi lagi.

"Diorang keluar beli barang...dengan maksu. Tulah..sapa suruh bangun lambat? Kan dah kena tinggal..." Usik Azlin sambil tersenyum. Menampakkan giginya yang cantik tersusun bersama braces.

"Assalamualaikum.." terdengar suara Razi yang baru balik.

"Waalaikumussalam. Lambatnya beli roti canai?" Soal Azlin pada adik bongsunya.

"Ramai orang la kak yong." Jawab Razi.

"Dah lah. Pergi ajak Nazmi makan. Kak yong nak buat assignment." Arah Azlin.

Nazmi dan Razi melangkah kedapur. Makanan dihidang dan mereka mula menjamah. Razi pula rancak bercerita namun Nazmi tidak dapat menumpukan perhatian. Matanya tidak lepas memandang Azlin yang duduk diruang tamu. Mulutnya menjamah makanan manakala matanya menjamah paha terdedah Azlin yang sedang duduk menyilangkan kaki itu.

"Weh kau dengar tak citer aku? Ko pandang apa?" Sergah Razi setelah Nazmi langsung tidak respond pada ceritanya.

"Kak yong memang selalu pakai macam tu ke kat rumah?" Soal Nazmi berbisik.

Razi memandang kebelakang sekilas melihat kakaknya.

" Sebab tu aku malas ikut mak dengan abah aku pergi beli barang." Bisik Razi sambil tersengih.

Nazmi agak keliru dengan jawapan Razi itu. Barulah Razi menceritakan segalanya. Nazmi mendengar dengan penuh khusyuk. Barulah dia tahu perangai sebenar Razi.

"Dah lah tu. Dah habis makan kan? Jom pergi cc." Ajak Razi. Begitulah rutin mereka ketika Nazmi datang kerumahnya.

" Kejaplah. Aku nak mandi dulu." Kata Nazmi.

"Cepat sikit. Lambat aku tinggal." Kata Razi yang sudah menuju ke ruang tamu.

" Tinggal la. Dapat aku duduk rumah usyar kak yong. Hehe" Nazmi berkata didalam hati.

Didalam bilik mandi, Nazmi termenung. Cerita Razi tadi membuatkan dia terangsang.

"Kalau kau nak tau, aku pernah jugak intai kak yong mandi. Hehe"

Kata-kata Razi terngiang-ngiang didalam kepalanya. Fikirannya melayang-layang membayangkan keindahan tubuh Azlin ketika mandi. Batangnya perlahan-lahan menegak. Sedang dia berangan, Nazmi terpandang pada seluar yang tergantung diampaian bilik mandi itu.

"Ni seluar kak yong pakai semalam." Bisik hatinya.

Fikiran nakalnya mula datang. Dia mencapai seluar track licin yang tergantung itu. Bahagian kangkang seluar itu segera ditekup kewajahnya.
Tiada bau. Nazmi sedikit kecewa. Kemudian dia melihat dibahagian dalam. Terlihat seluar dalam Azlin yang bergulung didalam. Batang Nazmi mencanak naik seratus peratus. Dia terus mencapai seluar dalam itu lalu diciumnya. Bau masam peluh serta sedikit hancing. Namun tidak pula dia loya, malah semakin berselera menciumnya. Nazmi membayangkan begitulah bau cipap Azlin.

Kemudian, dia menghidu pula dibahagian kangkang disebelah dalam. Kali ini bau Azlin menerjah masuk kehidungnya. Setelah itu, seluar dalam Azlin dihidu sekali lagi. Kali ini, Nazmi sudah melancapkan batangnya. Terbongkok-bongkok dia menikmati kesedapan kerana itulah kali pertama dia melancap sambil menghidu seluar dalam perempuan.

Hampir 10 minit Nazmi mengerjakan batangnya, akhirnya cairan deras menembak tepat ke dinding bilik air. Terjengket-jengket kakinya saat melepaskan air mani.

Selesai mandi, Nazmi bersiap untuk keluar. Syahwatnya sedikit reda setelah melancap tadi. Namun matanya masih lagi tidak lekang dari menatap paha Azlin.

"Dah-dah la tu." Tepuk Razi berbisik.

" Kak yong...kitorang nak pergi cc kejap." Kata Razi.

"Jangan lama-lama dik. Kejap lagi ada orang nak datang." Pesan Azlin.

"Sapa nak datang?" Soal Razi.

"Abah nak pasang internet. Dalam pukul dua nanti orang yang pasang tu datang. Balik awal. Jangan tinggal kak yong sorang-sorang." Kata Azlin lagi.

"Ha yelah. Pukul satu kitorang balik." Kata Razi.

Nazmi dan Razi melangkah keluar. Mata Nazmi sempat lagi mengerling kearah Azlin sebelum belakangnya ditampar oleh Razi.

****

Notes:

Tak banyak aksi? Rileks. Ini baru build up. Nantikan episod seterusnya.

Sapa ada pengalaman macam Nazmi atau perangai sama dengan Nazmi? Baik mengaku.

Cerita ini ditulis berdasarkan imaginasi author berdasarkan individu sebenar.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now