Aweena memakirkan motosikalnya di deretan motor yang ada dibawah blok. Telefon dikeluarkan dari kocek seluar lalu aplikasi WhatsApp dibuka.
"Aku dah sampai bawah. " Taipnya kepada seseorang.
"Naik kat port biasa." Mesejnya dibalas. Tanpa membuka helmet, Aweena terus menaiki tangga menuju ke tempat yang dikatakan itu.
Aweena merupakan seorang gadis berumur lapan belas tahun, yang baru sahaja menamatkan peperiksaan SPM minggu lalu. Berkulit putih dan bertubuh kecil, seolah-olah seperti pelajar tingkatan empat sahaja. Berambut pendek dan berpewatakan seperti seorang tomboy, Aweena mempunyai wajah yang comel dan kacak yang membolehkan lelaki mahupun perempuan tertarik kepadanya.
Sampai sahaja di tingkat tiga, Aweena duduk di tangga sambil menunggu seseorang. Berapa ketika kemudian, kedengaran derap langkah seseorang menghampiri. Kelihatan Zurina yang sedang tersenyum duduk disebelahnya.
Zurina adalah salah seorang penduduk di Pangsapuri Seri Impiana itu. Dia tinggal bersama abangnya sejak dari tamat persekolahan. Zurina berumur 20 tahun, bertubuh langsing dan berkulit agak cerah.
"Nah." Zurina meghulurkan sekotak rokok kepada Aweena.
Mereka berdua berkenalan secara tidak sengaja beberapa minggu lepas. Dasar perkenalan dari kawan atas kawan. Entah mengapa, Zurina merasakan amat tertarik kepada Aweena. Dan Aweena juga seperti tertarik kepadanya. Berpunca dari sebatang rokok, mereka berdua menjadi rapat hingga ke hari ini.
Aweena menyalakan sebatang rokok. Mereka berdua berbual seperti biasa. Walaupun baru sahaja berkenalan, mereka berdua kelihatan sangat rapat.
"Jom lepak rumah aku nak? Abang aku balik lambat malam ni." Zurina mempelawa.
"Ish segan la aku. " Aweena menolak.
"Alah dengan aku nak segan buat apa? Bukan ada sapa pun la. Abang aku pun kenal kau kan." Zurina memujuk lagi.
Melihat Zurina yang bersungguh-sungguh mengajak itu, Aweena akhirnya mengalah. Puntung rokok dibuang ke lantai lalu mereka berdua menuju ke rumah Zurina.
Inilah kali pertama Aweena masuk kedalam rumah Zurina. Walaupun mereka berdua berkawan rapat, mereka tidaklah terikat kepada hubungan cinta sesama jenis. Zurina mengajak Aweena melepak didalam bilik tidurnya.
"Kau nak minum apa-apa tak?" Soal Zurina.
Aweena hanya menggelengkan kepalanya. Dia masih lagi terpesona melihat keadaan bilik tidur rakannya itu. Tersusun cantik dan berbau harum. Berbeza sekali keadaan bilik tidurnya.
"Kau nak baring, baring lah dulu. Aku nak pergi dapur kejap. " Kata Zurina sebelum meninggalkan rakannya itu.
Aweena hanya duduk di birai katil. Patung beruang yang terletak diatas bantal diambil dan dicium. Wangi seperti haruman tubuh Zurina. Pasti kawannya itu memeluk patung beruang itu setiap malam sewaktu tidur.
Sedang Aweena asyik, kedengaran tombol pintu dibuka. Laju sahaja Aweena meletakkan kembali patung itu. Dadanya berderau apabila melihat Zurina yang kini hanya berkemban dengan tuala sahaja membaluti tubuhnya sedang tersenyum menghampirinya.
"Kau ni dah kenapa berkemban macam ni." Aweena berkata perlahan sambil menundukkan wajahnya.
Aweena hanya tertawa kecil melihat reaksi Aweena. Comel sangat apabila wajah rakannya itu merah menahan malu.
"Yang kau malu-malu ni kenapa? Aku perempuan, kau pun perempuan kan. Rileks la. " Zurina mengusik.
Zurina mula merapatkan tubuhnya kearah Aweena. Belum sempat Aweena mahu membuka mulut, dia terus mencapai kedua tangan Aweena lalu membawanya menyentuh ke buah dadanya. Aweena tersentak. Dadanya berdebar hebat. Dia sendiri tidak pasti dengan perasaanya ketika ini. Dia sedaya upaya cuba menahan gelora seolah-olah takut jika Zurina mengetahui tentang perasaanya.
Zurina tersenyum. Dia juga sudah mula menyentuh dada Aweena dan memeluk tubuh genit Aweena. Sungguh hangat dirasakan. Aweena hanya berdiri kaku, tidak berani untuk membalas. Zurina yang seperti sudah mengetahui yang rakannya itu seperti turut mahukan , mula bertindak lebih berani. Zurina merangkul batang leher Aweena lalu mencumbui bibir Aweena.
Aweena terpana. Pelbagai persoalan mula berlegar di dalam kepalanya. Adakah Zurina meminati kaum sejenis? Walaupun dia berpewatakan seperti seorang lelaki atau tomboy, namun dia bukan pengkid. Nalurinya masih lagi seorang perempuan. Namun apa yang berlaku ketika ini benar-benar menguji nalurinya. Dalam dirinya masih berperang dengan perasaan sendiri, akhirnya Aweena membalas ciuman Zurina.
Zurina tersenyum dan tertawa kecil. Akhirnya Aweena yelah berjaya ditawan. Sambil bercumbuan, Zurina menanggalkan pakaian Aweena satu persatu. Tuala yang dipakai membaluti tubuhnya turut dilucutkan . Kini mereka berdua sudah berbogel sambil masih lagi bercumbu hangat.
Mata Aweena tampak layu menandakan dia sudah dikuasai nafsu ghairah. Buah dada montok Zurina digapai lalu dicumbu. Zurina hanya merelakan sambil membelai rambut Aweena. Kepalanya terlentok kebelakang menahan sensasi saat hisapan hangat Aweena pada puting teteknya yang sudah kian mengeras.
Zurina menolak tubuh Aweena keatas katil. Dia kemudian menindih tubuh Aweena dan kembali mencium rakus. Wajah Aweena yang comel dan duga kacak dalam masa yang sama amat menaikkan nafsunya. Aweena hanya baring pasrah. Zurina kelihatan amat pandai melayaninya dengan pelbagai aksi seolah-olah dia pernah melakukan semua ini dengan orang lain. Aweena benar-benar terangsang dengan aksi-aksi ghairah dari Zurina.
Permainan nafsu mereka berdua mencapai kemuncak apabila kedua cipap mereka mula bersentuhan dan bergesel satu sama lain. Sensasi yang tidak pernah dirasai oleh Aweena dan Zurina sebelum ini. Aksi ranjang yang songsang pada malam itu juga membuatkan mereka berdua mengikat janji sebagai pasangan kekasih.
*****
Fahmi pulang dari kerja pada pukul 11 malam. Baru sahaja dia ingin membuka pintu, matanya terpandang sepasang kasut yang tidak dikenali diatas lantai.
"Kasut siapa pulak ni?" Getus hatinya.
Dengan perasaan berdebar-debar, laju langkahnya masuk kedalam. Takkan adiknya, Zurina sudah pandai buat perangai bawak masuk orang tak dikenali kedalam rumah? Sudahlah kedua ibu bapanya dikampung sudah amanahkan untuk menjaga Zurina.
Fahmi melihat keadaan sekeliling tumah. Tiada kelibat sesiapa. Kakinya melangkah ke bilik Zurina. Kedengaran suara Zurina seperti sedang berbual dengan seseorang. Panas hatinya.
"Zurina. Keluar. " Fahmi mengetuk kasar bilik tidur adiknya.
Beberapa ketika kemudian, daun pintu dibuka. Kelihatan Zurina berdiri disebalik pintu. Baru sahaja Fahmi ingin membuka mulut, dia terpandang kelibat seorang gadis berambut pendek sedang duduk dibirai katil memandang kearahnya. Hatinya yang tadi panas, mula berasa lega.
"Siapa?" Soalnya perlahan sambil membuat isyarat mata.
"Ish abang ni. Tu kawan adik la. Dia perempuan. Bukan pengkid. " Zurina menjawab laju. Seolah-olah faham soalan abangnya itu.
" Aku ingat kau bawak jantan. Haa aku ada beli sate lebih ni. Ajak la kawan kau tu sekali. Rezeki dia la ni. " Kata Fahmi sebelum meninggalkan Zurina.
Di meja makan, mereka semua berbual seperti biasa. Fahmi yang agak ramah, sedikit sebanyak membuatkan Aweena tidak kekok. Aweena dan Zurina juga turut merasa lega kerana aksi hangat mereka tamat sebelum kepulangan Fahmi. Jika tidak, tidak tahulah apa nasib mereka. Sedang mereka bertiga menjamu selera sambil berbual, tanp disedari, Aweena dan Zurina berpegangan tangan dibawah meja.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...