Sejak dari dulu lagi, Pangsapuri Seri Impiana telah diberi gelaran 'kawasan hitam' oleh penduduk-penduduk sekitar. Cakap sahaja masalah sosial apa, kebanyakannya datang dari penghuni-penghuni disitu. Baik dari budak-budak, remaja, dewasa, malah dari kalangan orang tua.
Tidak kira lelaki atau perempuan, setiap minggu pasti ada kes baru yang menjadi buah mulut penduduk setempat. Dalam kalangan remaja, Pangsapuri Seri Impiana terkenal dengan gelaran 'syurga dunia'. Dadah, ketum, bohsia, sugar baby, cakap sahaja apa, semuanya ada disitu.
Gadis-gadis remaja disitu kebanyakan terjebak dalam dunia bohsia dan rempit kerana pergaulan mereka yang sangat bebas. Anak-anak gadis diangkut dengan mudah oleh orang luar. Dalam kalangan bohsia yang ada di Pangsapuri Seri Impiana, yang paling terkenal bernama Baizura.
Baizura, 20 tahun merupakan anak kelahiran Pangsapuri Seri Impiana. Ibu bapanya telah bercerai semasa dia berumur 16 tahun. Sejak itu, dia tinggal bersama ibunya, Fazilah. Baizura merupakan anak sulung dari tiga beradik, namun dua adiknya kini tinggal bersama ayahnya, Muzaimi.
Sewaktu bersama, Muzaimi dan Fazilah sering bertengkar kerana Fazilah seorang yang agak bebas. Sudah banyak kali Muzaimi melihat Fazilah membonceng motosikal bersama lelaki yang tidak dikenalinya. Fazilah yang berkerja di kilang berhampiran memang agak sosial. Penduduk pangsapuri itu yang sering bercerita mengenai Fazilah membuatkan Muzaimi seorang yang tidak pandai mendidik isteri. Sebenarnya, sudah puas Muzaimi menasihati isterinya, tetapi langsung tidak diendahkan. Kerana tidak mahu digelar dayus, Muzaimi akhirnya menceraikan Fazilah.
Oleh kerana ibu bapanya selalu bertengkar, jiwa Baizura memberontak. Sejak berumur 14 tahun, Baizura mula menjadi liar. Dia sering menghabiskan masa diluar bersama kawan-kawannya.
Pernah satu hari Baizura melarikan diri dari rumah kerana Muzaimi mengamuk dan memarahinya. Fazilah pula sentiasa memenangkan Baizura dan menyalahkan Muzaimi.
Sewaktu usia 15 tahun, Baizura telah berhenti sekolah. Dan pada usia 15 tahun juga, dia telah kehilangan dara. Baizura dengan rela hati menyerahkan tubuhnya pada teman lelakinya waktu itu. Dari pada ingin mencuba, semakin lama dia mula ketagihan seks. Beratus-ratus gambar bogel dan video seks nya tersebar. Itu menyebabkan Baizura menjadi buah mulut penduduk pangsapuri itu. Dari seorang lelaki, Baizura mula berpasangan dengan ramai lelaki lain.
Pernah satu hari, Baizura pernah ditangkap oleh seorang penduduk pansapuri itu. Ketika itu, Baizura sedang dikerumuni oleh beberapa budak lelaki dalam keadaan separuh bogel di kawasan tangga. Suasana ketika itu terus menjadi kecoh. Namun Fazilah tetap mempertahankan anak prempuannya. Dan kerana kekurangan saksi, penduduk yang menangkap aksi Baizura itu pula dituduh menfitnah.
Baizura- 20 tahun
(foto sebagai gambaran sahaja. Bukan individu sebenar)Baizura tidaklah secantik mana, namun perangainya yang agak liar membuatkan dia digilai ramai lelaki. Bentuk tubuhnya mengiurkan dan sering memjadi tatapan mata-mata gatal lelaki disitu. Buah dadanya tidaklah besar mana, tetapi yang menjadi tarikan adalah punggungnya yang lentik dan tonggek. Setiap kali dia berjalan, pasti akan memberikan kepuasan mata-mata gatal yang melihat punggungnya yang bergelek itu. Sering mengenakan seluar yang ketat dan nipis menampakkan seluar dalamnya.
Tidak susah untuk memikat Baizura. Hanya dengan ayat manis dan motorsikal, pasti akan dapat diangkut balik kerumah. Oleh kerana itu, Baizura telah digelar bohsia oleh penduduk disitu. Dan dia, lansung tidak kisah dengan gelaran itu.
*****
Baizura mengetap bibirnya menahan tusukan batang Aidil dilubang duburnya. Azril pula semakin melajukan henjutan kedalam lubang cipap Baizura. Kedua-dua lubang Baizura sudah padat dipenuhi dengan batang dan sedang rancak dikerjakan oleh Aidil dan Azril.
"Aahhhh..aku tak tahan nii. Sini Zura..." teriak Aidil.
Dia menarik keluar batangnya dari lubang bontot Baizura dan meluru ke arah muka bohsia itu. Dia menghulurkan batang kedalam mulut Baizura.
Creeettttt!
Sekali lagi air mani bercurahan ke dalam mulut Baizura. Kemudian, dengan pantas, Mamat pula mengambil giliran dan terus membenamkan batangnya ke dalam punggung Baizura. Azril yang telah memancutkan kedalam cipap Baizura telah diganti dengan Dani.
Mereka berempat bergilir-gilir mengerjakan bontot Baizura yang sememangnya sudah luas ternganga akibat dikerjakan empat batang. Dan sepanjang digilir itu juga sudah hampir separuh liter sperma ditelan oleh Baizura. Kenyang air mani lah jawabnya. Dan akhirnya Baizura tertidur kepenatan di atas lantai.
###
" Weh..tengok ni. Ini macam kenal." Azril menunjukkan video didalam telefonnya kepada Aidil.
" Haah la. Budak ni makin famous sekarang. Banyak gile video dia." kata Aidil pula.
" Ni budak kampung sebelah ni. Sapa ya nama dia? Izzah tak silap aku." Mamat pula berkata.
" Daring gila. Ini bohsia baru ni. Dengan pakai baju sekolah camni kena gangbang." Kata Azril.
" Bohsia? Ni yang tengah terbongkang ni la the real one. Hahhaa" Dani ketawa sambil menampar punggung Baizura yang sedang tertiarap tidak sedarkan diri.
" Nampaknya dah ada saingan la kau Zura." Kata Aidil pula diikuti hilai tawa mereka berempat.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...