Episod 13: Tips

7.2K 132 7
                                    

Hari demi hari, ketahihan Razak untuk merakam pergerakan pelanggannya ditandas warungnya semakin menjadi. Sudah berpuluh-puluh video pelanggannya disimpan sebagai koleksinya. Diantara video yang disimpan, gadis remajalah yang menjadi kegemarannya.

Namun, Razak sedikit geram apabila Sabrina langsung tidak datang pada malam tempoh hari. Niat untuk memerangkap anak saudara Pak Hamid itu terpaksa ditangguhkan. Mujurlah dia tidak ada bukti untuk menghebahkan hubungan songsang antara mereka. Jika tidak, pasti dia akan buat keluarga itu malu.

Selain daripada itu, Razak juga semakin kerap menganggu dan menggoda gadis-gadis remaja yang lalu lalang diwarungnya sewaktu balik dari sekolah. Entah mengapa nafsunya kini lebih kearah golongan itu. Dan yang paling menjadi kegemarannya adalah Akma dan Izzah yang selalu singgah diwarungnya sebelum pulang kerumah. Didalam koleksi videonya, video Akma dan Izzah lah yang paling banyak.

Tepat jam 2 petang, Razak sudah bersiap sedia ditepi warungnya sambil menghisap rokok. Sebentar lagi, berduyun-duyun pelajar sekolah akan lalu disitu. Hari ini, nafsunya semakin bergelora kerana isterinya Julie sudah beberapa hari demam. Nafsunya tidak dapat dilayan.

Razak menguntumkan senyuman saat melihat susuk tubuh Akma semakin menghampiri. Namun hari ini tiada kelibat Izzah jalan bersama Akma.

"Hai Akma. Sorang je ke? Izzah mana?"" Razak menegur.

"Haah. Sorang je hari ni. Izzah terus balik tadi. Tak singgah." Akma memberitahu.

"Oh patutlah." Razak sedikit hampa.

"Kak Julie demam lagi ke?" Soal Akma.

"Haah. Demam lagi. Abang sorang je kat warung hari ni. Hehe" Razak mula menggatal.

"Ala..baru nak singgah minum." Kata Akma.

"Eh..meh la minum. Takpa.. hari ni abang belanja Akma." Razak bersungguh-sungguh mengajak.

"Betul ke? Wah bestnya ada orang belanja." Akma berkata ceria.

Dia duduk dimeja bersebelahan dinding. Razak pula segera mengekori Akma. Matanya sempat mengerling kearah Akma yang menarik baju kurung uniform sekolahnya keatas pinggang, menampakkan punggungnya yang tonggek dan bulat dibaluti kain kurung biru muda itu. Selepas Akma duduk, Razak menjeling pula kearah paha. Kelihatan pahanya yang gebu itu dibalut kain biru muda yang sengaja ditarik-tarik agar kelihatan lebih ketat.

Pada awalnya, nafsu Razak ingin dilepaskan pada Izzah, namun setelah melihat lebih dekat dan jelas bentuk tubuh Akma, nafsunya telah beralih arah. Baru dia sedar, walaupun tubuh Akma agak kurus berbanding Izzah yang montok, namun aset yang ada pada Akma tidak kurang hebatnya. Lebih-lebih lagi dibahagian punggung dan tetek yang agak bulat.

Batangnya yang sudah menonjol didalam seluar sengaja dibiarkan untuk tatapan Akma. Razak perasan yang Akma sesekali mengerling kearah bonjolan itu dengan ekor matanya.

"Akma nak minum apa?" Soal Razak mesra.

"Ermm..apa-apalah. abang Razak belanja kan." Akma berkata.

"Okey. Akma duduk dulu ye. Abang buatkan air kejap." Kata Razak dan menuju kedapur.

Hatinya meronta-ronta. Dia menjadi sedikit serba salah. Rancangannya tidak menjadi tanpa kehadiran Izzah. Walaupun dia sudah memiliki video Akma, namun dia tidak sampai hati untuk melepaskan nafsunya pada gadis yang sudah dianggap sebagai adiknya sendiri. Namun begitu, nafsu seksnya sudah semakin bergelora. Dalam keadaan dia berbelah bagahi, sebiji pil perangsang dimasukkan kedalam minuman Akma.

Razak kembali ke meja Akma dengan segelas air yang dibuatnya. Hatinya masih berdebar-debar. Dia sendiri tidak pasti dengan apa yang dibuatnya sebentar tadi. Razak meletakkan minuman dan segera menuju ke belakang. Dari jauh dia melihat Akma menyedut minuman itu sambil bermain telefonnya. Razak sekadar memerhati. Semuanya sudah terlambat.

Seri ImpianaWhere stories live. Discover now