Sejak dari peristiwa malam itu, Aweena kerap datang ke rumah Zurina. Kadang-kala, dia turut bermalam di situ. Aweena tidak lagi berasa kekok apabila abang Zurina, Fahmi berada disitu. Walaupun Fahmi kelihatan agak garang, namun apabila berbual dengannya, dia sangat ramah dan kelakar.
Malam itu, seperti biasa Aweena dan Zurina melempiaskan nafsu masing-masing. Mereka berdua akan berhenti sebelum kepulangan Fahmi. Setelah puas, mereka berdua akan berpelukan dan berbual seperti pasangan kekasih yang hangat bercinta.
Jam menunjukkan pukul 11 malam. Aweena sudah bersiap-siap untuk pulang. Baru sahaja dia ingin membuka pintu, Fahmi sudah muncul.
"Hai abang.. OT lagi ke hari ni? " Soal Aweena ramah.
"Biasa la Wee..cari duit lebih. Eh dah nak balik ke? Tak tidur sini?" Soal Fahmi.
"Tak boleh. Esok ada hal nak bangun awal. " Jawab Aweena.
"Ha yelah. Hati-hati bawak motor tu. Dah malam ni. "Pesan Fahmi.
"Yaaa" kedengaran suara Aweena yang semakin menjauh.
Fahmi meletakkan beg kerjanya diatas meja makan. Jacket motosikalnya disandar diatas kerusi. Kedengaran pintu tandas dibuka. Zurina yang hanya berkemban dengan tuala berjalan menuju ke bilik.
"Awee dah balik bang?" Soal Zurina sambil lalu.
Fahmi tidak menjawab. Air liurnya ditelan. Tanpa berlengah, laju langkahnya mengekori Zurina. Belum sempat adiknya menutup pintu bilik, Fahmi sudah menolak dan merentap tuala yang dipakai Zurina. Kejadian yang pantas itu membuatkan Zurina terkejut. Spontan tangannya menutupi bahagian buah dada dan kemaluannya.
Fahmi yang pertama kali melihat tubuh bogel adiknya itu menelan liur. Belum sempat adiknya menjerit, Fahmi menolak kasar tubuh Zurina sehingga terlentang keatas katil.
"Abang...abang kenapa ni?" Soal Zurina ketakutan.
Fahmi segera duduk menindih tubuh adiknya. Satu tamparan kuat dilepaskan ke wajah Zurina apabila Zurina cuba meronta.
"Kau ingat aku tak tau apa yang kau buat dengan budak tu selama ni?" Soal Fahmi bengis.
"Abang...lepas lah...jangannn.." Zurina merayu.
"Kau nak sangat ke? Dah gatal puki sangat?" Fahmi menampar wajah Zurina sekali lagi.
"Abang...tak nak..." Zurina meronta lagi.
Sambil menangis, dia menjerit saat Fahmi mula menanggalkan baju dan menindihnya.
*****
Malam itu, Aweena dan Zurina hanya melepak sambil menghisap rokok di tangga sahaja. Mereka hanya berborak kosong.
"Kau kenapa? Macam tak da mood je?" Soal Aweena apabila melihat buah hatinya itu hanya diam dari tadi. Tidak ceria seperti selalu.
"Takda apa lah. Ko nak try isap ni tak? Sedap tau. " Zurina menghulurkan pod tanpa menjawab soalan Aweena.
"Flavor apa? " Aweena menyambut lalu menyedut.
"Aduh ni flavor 'pening' kan?" Aweena berkerut menahan batuk.
"Hahaha. Mana ada pening la. Tarik lagi." Zurina tertawa melihat Aweena yang tidak biasa dengan flavor 'pening' itu.
Aweena hanya menurut. Tercabar juga apabila melihat dirinya ditertawakan oleh Zurina. Dua, tiga, empat pam, Aweena sudah menyerah. Kepalanya sudah mula berpusing. Akhirnya dia terbaring di lantai. Zurina yang terkejut melihat Aweena yang terbaring itu, segera memapah rakannya itu masuk ke dalam rumah.
****
Fahmi berdiri sambil memandang Aweena yang tersandar diatas sofa tidak sedarkan diri. Sudah lama dia menantikan saat ini. Gadis tomboy seperti Aweena sememangnya adalah citarasanya. Nafsunya memang terarah kepada gadis tomboy. Tambahan pula tubuh Aweena yang kecil dan dengan wajah yang comel.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...