*untuk lebih memahami, Sila baca dahulu episod 6: anak Murad
Hidayu merupakan anak gadis berumur 17 tahun. Anak kepada Murad. Mereka anak beranak amat dikenali di Pangsapuri Seri Impiana itu. Murad, adalah seorang duda terkenal dengan perangainya yang kaki botol, suka berjudi dan banyak hutang. Malah sudah tersebar pula berita mengenai perangai gila Murad yang sanggup menjual tubuh Hidayu demi mendapatkan wang atau melunaskan hutangnya. Hidayu yang sedikit lurus tidak berani membantah arahan Murad kerana takut dipukul.
Oleh sebab itu, Hidayu sering menjadi mangsa buli lelaki-lelaki gatal di situ. Sudah beberapa kali dia diambil kesempatan dengan alasan ayahnya ada berhutang dengan mereka.
Malam itu, Hidayu berjalan pulang kerumah setelah selesai membeli barang di kedai runcit berhampiran. Jam menunjukkan pukul 9.50 malam. Langkah Hidayu terhenti setelah terdengar namanya dipanggil. Dia mencari-cari dari mana arah datangnya suara itu. Dia ternampak kelibat seseorang dibawah pokok berhampiran dengan warung Razak sedang memanggilnya. Hidayu yang tertanya-tanya, segera menghampiri ke arah orang itu.
Rupanya, Nazri bersama dua orang lagi, Amar dan Aizat, masing-masing berumur pertengahan tiga puluhan berada di situ. Di bawah pokok itu terdapat meja dan kerusi batu, menjadi tempat melepak para penduduk di situ terutamanya kaum lelaki. Cuma pada malam itu, mereka bertiga sahaja yang berada disitu.
"Ayu beli apa tu?" Soal Nazri sambil melihat beg plastik yang dibawa oleh Hidayu.
"Beli meggi." Hidayu menjawab polos.
Nazri membelek-belek bungkusan plastik ditangan Hidayu. Kelihatan sebungkus meggi dan tuala wanita didalam. Nazri tersengih nakal. Dengan selamba, tangannya menyentuh bahagian dada gadis remaja itu. Dia merapatkan diri ke tubuh Hidayu. Penampilan Hidayu yang mengenakan sepasang baju tidur jenis cotton sedikit membuatkan dirinya terangsang. Apatah lagi dengan haruman tubuh serta rambutnya yang lurus dan panjang kebasahan, seperti baru sahaja mandi.
Hidayu hanya berdiri disitu seolah-olah membiarkan dadanya diraba oleh lekaki itu. Walaupun dia agak terkejut dan gugup, tetapi dia tidak tahu untuk menghalang apabila kejadian seperti itu berlaku. Malah, ini bukan kali pertama. Boleh dikatakan sudah berkali-kali tubuhnya disentuh atau dicabul oleh lelaki-lelaki nakal di situ. Tidak kira tua ataupun muda.
"Mari duduk sini. Borak-borak dulu. Lama abang tak nampak Ayu." Nazri menarik tangan Hidayu dan mereka duduk diatas kerusi batu yang terdapat di bawah pokok itu.
"Ini la budak yang aku cakap tu. Ayu nama dia." Nazri memperkenalkan Hidayu kepada Aizat dan Amar yang hanya memerhati dari tadi.
"Ayu kena balik ni. Nanti ayah marah." Hidayu cuba berdalih.
Dia sedikit tidak selesa apabila tangan Nazri sejak dari tadi asyik merayap ditubuhnya.
"Ala Pak Murad pun bukan kisah kalau Ayu balik lambat pun kan." Nazri memujuk. Tangannya kini membelai rambut lurus Hidayu. Harum baunya.
"Comel jugak budak ni. Sekolah tingkatan berapa ni?" Soal Aizat.
"Form 5." Jawab Hidayu.
"Wah muda lagi." Amar pula mula duduk disebelah Hidayu.
Kini, Hidayu sudah diapit ditengah-tengah antara Nazri dan Amar. Melihat tangan Nazri yang dari tadi menjalar tanpa larangan, Amar juga ingin mencuba. Dia mula memegang paha Hidayu. Tiada bantahan juga.
"Ayu period ke? Tu abang tengok ada beli pad tu" soal Nazri sambil tersengih.
"Tak. Tu untuk spare nanti." Jawab Hidayu lurus.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...