Adriana atau mesra dipanggil Rina merupakan gadis berumur 19 tahun. Rina memiliki berpewatakan sopan santun serta lemah lembut. Di Pangsapuri Impiana, Rina yang sudah kehilangan bapanya menetap bersama-sama ibu serta adik perempuannya. Dia merupakan anak yang baik, malah sanggup untuk melepaskan tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat universiti semata-mata mahu bekerja untuk meringankan beban ibunya.
Tengah hari itu, selepas menyiapkan kerja-kerja rumah, telefonnya berbunyi memberi isyarat satu notifikasi masuk. Segera Rina melihat telefonnya. Darahnya berderau apabila melihat satu video masuk di aplikasi telegram yang di sendiri tidak tahu siapa pemilik nombor itu.
Sejak kebelakangan ini, Rina sering mendapat kiriman video lucah dari individu itu. Dia sendiri tidak menyangka, dirinya yang sentiasa menutup aurat dan menjaga tingkah lakunya selama ini, mendapat gangguan sebegitu. Pada mulanya, kali pertama mendapat video itu, Rina menjangkakan bahawa pengirim video itu tersalah hantar. Tetapi hingga ke hari ini, hampir setiap hari dia mendapat video-video lucah dari individu tidak dikenali itu.
Namun kerana sifat ingin tahu, Rina menonton juga. Rina langsung tidak pernah melihat video lucah ataupun melancap sebelum ini. Namun hari ini, dia bagaikan ketagih. Cipapnya sentiasa basah apabila melihat adegan-adegan yang tidak pernah dia lihat didalam video itu.
Rina mencapai telefonnya dan terus melangkah masuk kedalam biliknya. Dia merebahkan tubuhnya keatas katil lalu video yang diterimanya dibuka. Spontan tangannya diletakkan dicelah kangkang dan mula mengusapnya dari luar. Berahinya datang serta merta. Buah dadanya yang bersaiz 34b itu terasa mengembang. Putingnya yang tidak dibungkus oleh bra itu mula kelihatan timbul disebalik tshirt yang dipakai.
Sedang dia asyik melayani nafsunya, terdengar pintu rumah dihempas agak kuat. Kemudian kedengaran pintu bilik adiknya disebelah dibuka. Rina melihat jam di atas meja. Adiknya Dayana sudah pulang dari sekolah. Mujurlah adiknya tidak perasan perbuatannya kerana pintu biliknya itu ternganga luas. Segera dia bangun untuk menutup pintu biliknya.
"Haii"
Baru sahaja dia ingin menutup pintu, terdengar suara adiknya didalam bilik.
"Dengan siapa pulak budak ni bercakap?" Getus hati Rina.
Dia menjenguk kebilik adiknya. Kelihatan pintu bilik tidak ditutup rapat. Perlahan-lahan dia cuba mengintai didalam. Tercengang seketika dia apabila melihat adiknya sedang berdiri dihadapan telefon, seperti sedang merakam. Kakinya ibarat terpaku disitu.
***
Dayana yang masih belum membuka uniform sekolahnya sedang berdiri dihadapan cermin. Tubuh montoknya ditatap penuh bangga. Bentuk dadanya yang menggunung disebalik baju sekolahnya tetap kelihatan walaupun ditutupi dengan tudung putih. Sesekali dia menarik baju kurungnya kebelakang agar kelihatan ketat menampakkan lekuk tubuhnya.
Setelah berpuas hati, Dayana memasang muzik pada bluetooth speakernya dan mula menari dengan lenggok yang menghairahkan. Tangannya mula meramas teteknya dari luar baju. Dayana beraksi dihadapan video di telefonnya sambil menjilat bibirnya sendiri. Kemudian, jarinya pula dimasukkan kedalam mulut dan dihisap dengan wajah yang menggoda.
Tidak lama kemudian, baju kurung putihnya mula diselak keatas mempamerkan buah dadanya bersaiz 36c yang masih berbungkus bra hitamnya. Dayana tersenyum menggoda sambil mengelus jarinya dipangkal dadanya. Dia berasa bangga kerana memiliki aset yang sering dijamah oleh mata-mata lelaki diluar sana. Tubuhnya yang kecil membuatkan dadanya kelihatan besar. Kemudian, bra hitam itu diselak kebawah menampakkan putingnya yang berwarna coklat cerah bersaiz syiling 50sen.
"Auhhh...ermmm" Dayana mengerang kecil saat jarinya mencubit dan menarik putingnya sendiri.
Dayana mula meramas kedua teteknya saat puting mengeras. Kedua putingnya ditarik lembut sambil menggigit bibirnya, beraksi penuh ghairah dihadapan kamera.
Beberapa ketika kemudian, Dayana mengubah posisi kameranya. Telefon diletakkan diatas lantai dan disandarkan pada bantal. Dia duduk diatas lantai. Kain birunya diselak keparas pinggang. Seluar dalam bercorak belang dilurutkan. Terserlah tundun cipapnya yang ditumbuhi bulu-bulu halus itu. Sambil memberi senyuman menggoda, Dayana mengambil seluar dalamnya lalu dihidu sambil tangan kanannya mula menyelak bibir cipapnya. Cipap yang kemerahan itu kelihatan sudah berlendir. Dayana menyentuh perlahan cipapnya dan bermain dengan lendirnya, seolah-olah memberitahu yang cipapnya sudah basah.
Tanpa berlengah, dia terus memasukkan jari telunjuknya kedalam lubang cipap. Dayana menggigit bibirnya sendiri menikmati kesedapan.
"Ermmm..sssssss...ahhh" Dayana mengerang kecil.
Jari telunjuknya dimasukkan semakin dalam membuatkan cipapnya mula merembeskan cairan pelincir. Rongga cipapnya juga mula meregang dan mengemut hebat.
"Aaahhh..dalam lagi biy...ermmmm..jolok pepek syg...ermm" erang Dayana sambil mengorek-ngorek cipapnya, membayangkan dia sedang berzina dengan teman lelakinya.
Sebelah tangannya menyingkap kembali baju kurung putihnya yang telah turun. Teteknya diramas geram sambil menjilat bibir. Kemudian, Dayana menitikkan air liurnya pada puting tetek. Dia menunduk sambil menyuakan teteknya keatas. Lidahnya menari-nari menyentuh putingnya sendiri. Teteknya yang agak besar pada usianya itu memudahkan aksi ghairah kegemaran teman lelakinya.
Dayana meneruskan aksinya itu dihadapan kamera tanpa menyedari perbuatannya telah dilihat oleh kakaknya.
*****
Rina menggigit bibirnya sendiri. Tidak menyangka adiknya yang masih bersekolah itu telah pandai melakukan perkara sebegitu. Dadanya berombak kencang. Dia sendiri tidak tahu mengapa. Malah, aksi ghairah adiknya itu membuatkan nafsunya turut memuncak.
Tanpa dia sedar, tangannya telah berada dicelah kangkang. Jarinya menari-nari membelah rekahan cipapnya dari luar kain batik yang dipakai. Tangannya sebelah lagi meramas lembut buah dadanya.
Terasa cairan hangat telahpun membasahi seluar dalamnya. Aksi melancap pertama kali itu benar-benar memberikan sensasi hebat. Apatah lagi ketika itu dia melakukan sambil melihat adiknya beraksi. Segala aksi adiknya diperhati dan dipelajari.
Sedang Rina asyik melayani nafsu, dia teringat pada video-video lucah yang diterima di aplikasi telegram. Segera dia menuju kebiliknya semula dan mencapai telefonya. Satu-persatu video yang dihantar, dilihat dengan teliti.
*****
Dayana melajukan jolokan jarinya sambil mendesah hebat. Dia sudah hampir ke klimaks. Dengan tusukan paling dalam, cairan hangat memancut-mancut keluar dari cipapnya. Cairan deras itu membuatkan punggungnya turut terhayun-hayun keatas akibat kesedapan. Jari-jemarinya basah dengan air cipapnya sendiri.
Dayana mengambil telefonnya diatas lantai. Kamera difokuskan pada wajahnya. Dengan wajah menggoda, dia menjilat jarinya yang basah itu.
"Eemmm..slurrppppp...hehehehe..oklah biy...syg dah puas. Muaahhh.." kata Dayana sebelum mematikan rakaman.
****
Rina sudah mula berbogel diatas katil. Cipapnya terasa basah sekali. Sedang dia menikmati nafsunya, satu notifikasi masuk. Segera Rina melihat. Terdapat satu video baru dihantar oleh pengirim yang sama. Oleh kerana sudah terlalu bernafsu, Rina terus memuat turun video itu dan memainkannya.
Baru beberapa saat video dimainkan, Rina terkejut apabila melihat individu didalam video itu adalah adiknya, Dayana. Malah, aksi didalam video itu sama dengan apa yang dilihatnya sebentar tadi. Rina segera bangun dan duduk diatas katil, tidak percaya dengan apa yang dilihatnya.
Baru sahaja dia hendak mengenakan pakaian, pintu bilik dibuka. Kelihatan Dayana dihadapan pintu. Dayana juga turut terkejut melihat kakaknya yang dalam keadaan bogel itu. Apa yang lebih mengejutkan, kelihatan videonya yang dirakam tadi sedang bermain ditelefon kakaknya. Kedua-dua mereka berpandangan sesama sendiri.
YOU ARE READING
Seri Impiana
FantasyMengambil inspirasi dari idea penulis cerita 'Budak Flat' yang telah hilang tanpa jejak, kali ini OpenLegGirl cuba mengolah jalan cerita mengikut ideanya sendiri. Karya terbaru dari OpenLegGirl ini diberi judul Seri Impiana, mengisahkan tentang kehi...